Στα πέπλα του έρωτα
Με το που άκουσα τον χτύπο του ξυπνητηριού σηκώθηκα γρήγορα. Ένιωθα άλλος άνθρωπος. Ένιωθα φρέσκια και πιο ξεκούραστη. Κοίταξα στο κομοδίνο και ήταν δύο κουτιά. Το πρώτο είχε μια ετικέτα που έλεγε πριν και το άλλο μια που έλεγε μετά. Άνοιξα αυτό που έλεγε πριν και είχε ένα γράμμα.Ρεμπέκκα μου,
Φόρεσε αυτά και αυτήν την κορδέλα στα μάτια και θα έρθω να σε πάρω σε μισή ώρα από τον χτύπο του ξυπνητηριού.Κοίταξα τι είχε μέσα το κουτί γρήγορα ήταν ένα ζευγάρι με εσώρουχα,ένα φόρεμα και μια κορδέλα. Το δεύτερο κουτί δεν το άνοιξα το πήρα και το έβαλα στην ντουλάπα. Ντύθηκα γρήγορα. Χτένισα τα μαλλιά μου και βάφτηκα ελαφρώς. Έβαλα ένα κόκκινο κραγιόν και λίγη μάσκαρα. Μόλις τελείωσα έδεσα την κορδέλα στα μάτια μου. Και περίμενα το Ντέιμον στο κρεβάτι μου. Μετά από λίγα λεπτά άκουσα την πόρτα να ανοίγει. Ένιωσα την ανάσα του στον ώμο μου. Με πήρε από το χέρι και με οδήγησε στα σκαλοπάτια βοηθώντας με να τα κατέβω. Στο σαλόνι ακουγόταν μουσική. Ερωτική,Ρομαντική. Με έπιασε από την μέση και αρχίσαμε να χορεύουμε. Που και που με φιλούσε. Μόλις τελείωσε το τραγούδι που χορεύαμε μου έλυσε την κορδέλα φιλώντας με τρυφερά στον λαιμό. Εγώ περίμενα λίγα δευτερόλεπτα γιατί όλα γύρω μου ήταν σκοτεινά. Μετά από λίγο κατάφερα να δω. Αντίκρισα ένα τραπέζι,στρωμένο και στολισμένο με κεριά. Ο Ντέιμον με πήρε από το χέρι. Μόλις πλησιάσαμε στο τραπέζι τράβηξε την καρέκλα μου μου φίλησε το χέρι μου και με έβαλε να καθίσω. Εκείνος κάθισε στην απέναντι πλευρά του τραπεζιού. Αρχίσαμε να τρώμε. Το φαγητό ήταν απλό αλλά η κίνηση είναι που μετράει.
-Που πήγαν όλοι; ρώτησα
-Τους έδιωξα.
-Γιατί κάθισες τόσο μακριά.
-Για να σε κρατήσω σε αγωνία.
-Αφού ξέρεις ότι δεν μπορώ να σου αντισταθώ.
-Το ξέρω και το εκμεταλλεύομαι.
-Ντροπή.
-Θέλω να μου δείξεις τις επιθυμίες σου σε λίγο. Πάντως να ξέρεις ότι όλοι θα λείπουν για μια μέρα. Θα γυρίσουν αύριο το βράδυ οπότε μην ανησυχείς για την ώρα.
-Καλό αυτό.
-Σ'άρεσε εε;
-Ναι όμως ξέρεις τι μ'αρέσει πιο πολύ;
-Τι;
-Εσύ.
-Αυτό θα το δούμε.
-Πότε θα το δούμε;
-Σύντομα.
-Λοιπόν πως πάει η ζωή;
-Κλείσε τα μάτια.
-Τι;
-Κλείσε τα μάτια.
-Μάλιστα.
Έκλεισα τα μάτια σαν καλό και υπάκουο κορίτσι.
Μετά από λίγο ένιωσα τον Ντέιμον να μου ψιθυρίζει κάτι στο αυτί. Με ανατρίχιαζε. Εγώ άνοιξα τα μάτια δεν μπορούσα άλλο.
-Τι θα μου κάνεις;
-Θα δεις.
Με σήκωσε στα χέρια και ανεβήκαμε τις σκάλες. Αρχικά πήγαμε στο δωμάτιο του. Με ξάπλωσε στο κρεβάτι και ήρθε για ακόμη μια φορά από πάνω. Άρχισε να μου σκίζει το φόρεμα. Εγώ άρχισα να του ξεκουμπώνω τα κουμπιά. Ένα Ένα αργά και βασανιστικά. Μόλις του έβγαλα το πουκάμισο έμεινα για ένα λεπτό να κοιτάζω το καλογυμνασμένο του κορμί. Μετά του έβγαλα και το παντελόνι. Και αυτός άρχισε να μου βγάζει τα εσώρουχα. Και εγώ με την σειρά μου του έβγαλα το δικό του εσώρουχο. Όταν μείναμε και οι δύο γυμνοί κολλήσαμε ο ένας στον άλλον. Τα κορμιά μας έπαιρναν φωτιά. Άρχισα με να φιλιόμαστε στο στόμα. Με πάθος. Κάποια στιγμή η γλώσσα μου έψαξε τη δική του. Όταν κάποια στιγμή την βρήκε παίξανε οι δύο τους παιχνιδιάρικα. Μετά ο Ντέιμον άρχισε για μια ακόμα φορά να με φιλάει στον λαιμό. Αρχικά τρυφερά και μετά με δάγκωνε και με έγλυφε με μανία. Με ανατρίχιαζε. Ήθελα να τον κατασπαράξω. Άρχισα να του χαϊδεύω την πλάτη και μετά να του την γρατσουνάω. Μετά αυτός με την σειρά του πάει λίγο πιο κάτω στο αγαπημένο του μέρος στο στήθος μου αρχίσει να με φιλάει και μετά να με γλύφει και να με πιπιλάει. Δαγκώνει για άλλη μια φορά τις ρόγες μου και τις γλύφει. Κατεβαίνει πιο κάτω στην κοιλιά μου. Την φιλάει και την γλύφει. Πάει πάλι πάνω στο στόμα μου με φιλάει και σηκώνεται. Με παίρνει έτσι γυμνή που ήμουνα στα χέρια χαϊδεύοντας τους γοφούς μου. Και με πάει στο σαλόνι κατευθυνόμαστε προς το τραπέζι με το ένα του χέρι με κρατάει και με το άλλο σπρώχνει όλα τα πράγματα από το τραπέζι ενώ ταυτόχρονα με φιλάει. Με ξαπλώνει και πάει στην κουζίνα γυρνάει γρήγορα με κάτι στο χέρι του. Με καβαλάει πάλι και έρχεται και με φιλάει. Βάζει αυτό που κρατάει στο στόμα του. Είναι ένα παγάκι. Έρχεται και μου ρίχνει το παγάκι στο στόμα. Μου κάνει νόημα να του το δώσω πίσω και με ένα φιλί το παγάκι αλλάζει στόμα. Το παίρνει και το βάζει στο στήθος μου μετακινώντας το πιο κάτω με το στόμα του μόλις έφτασε στα πόδια μου το άφησε να πέσει κάτω. Σηκώθηκε με γύρισε μπρούμυτα έβαλε τα χέρια του στους γοφούς μου χαϊδεύοντας και πασπατεύοντας τους. Ενώ ταυτόχρονα φιλούσε την πλάτη μου. Μόλις τελείωσε από το πίσω μέρος με γύρισε και εκείνη την ώρα με ξανά έπιασε από τους γοφούς και με πήγε στο δωμάτιο μου. Με ακούμπησε στο κρεβάτι και αυτός ήταν όρθιος. Άρχισε να γαργαλάει και να φιλάει τα δάχτυλα τον ποδιών μου. Αφού έπαιξε μαζί τους. Ήρθε και με φίλησε. Μείναμε εκεί πέρα για κάνα δεκάλεπτο φιλώντας ο ένας τον άλλον. Και μετά αποφάσισα να πάρω εγώ το πάνω χέρι. Βρέθηκα από πάνω και άρχισα να τον φιλάω στον λαιμό με πάθος. Μετά άρχισα να τον δαγκώνω. Μέχρι που βγήκαν καινούρια σημάδια. Ενώ αυτός είχε τα χέρια του στην μέση μου. Άρχισε να τα κατεβάζει και να με χαϊδεύει για ακόμα μια φορά στους γοφούς. Εγώ κατέβηκα πιο κάτω και τον φίλησα στο στέρνο που και που τον έγλυφα κιόλας. Μετά ήρθε από πάνω εκείνος και αρχίσαμε να φιλιόμαστε.
-Σε αγαπάω το ξέρεις;μου ψιθύρισε
-Το ξέρω και εγώ σ'αγαπάω.του είπα φιλώντας τον στο πρόσωπο.
Με πήρε αγκαλιά και άρχισε να φιλάει τον ώμο μου και που και που να τον δαγκώνει. Ενώ με είχε αγκαλιά άρχισε να με φιλάει. Τα φιλιά του με νανούριζαν. Τα μάτια μου άρχισαν να κλείνουν. Βυθίστηκα σε ύπνο ενώ ήμουνα στην αγκαλιά του.Γειά σας αυτό ήταν και το 20ο Κεφάλαιο. Το ξέρω το έχω παρακάνει λίγο με αυτές τις σκηνές αλλά σε λίγο καιρό θα προσθέσω και τρόμο και αίμα☺
ESTÁS LEYENDO
Μυστική Πόλη
RomanceΗ ιστορία μας διαδραματίζεται στο Λονδίνο το 1914,μια εποχή με πολλές απαγορεύσεις,στην οποία μια δεκαεξάχρονη κοπέλα, η Ρεμπεκκα,με την αδερφή της και αλλα τεσσερα παιδια ,καταπιεσμένα από την οικογένειά τους, που θα γνωρίσει στην πορεια θα σπάσουν...