Bölüm 17: KARMAKARIŞIK

37 6 2
                                    

Alaska Conner'ın tüm reddetmelerine rağmen yine de Colony'e gelmişti. Conner onu Seth'e söylemekle tehdit edince o da babasına burada illegal dövüşlere katıldığını söylemekle onu tehdit etmişti ve böylece berabere kalmışlardı. Alaska da istediği gibi Colony'e gelip gidebiliyordu bu sayede. Conner genelde kızı yukarı çıkartıyor olsa da bugün aşağı kısımdalardı. Conner'a verilmiş kasvetli odada Alaska rahatsız edici sandalyeye oturmuş Conner'ın duştan çıkmasını bekliyordu.

Giyinmiş bir şekilde çıkan Conner'ın ilk söylediği şey "Başımın belası mısın Alaska?" olmuştu. Kız omuz silkti sadece.

Buraya gelirken artık daha özenliydi. Seth fark etmesin diye hep ondan sonra evden çıkıyordu. Geç geleceğinden emin olduğu akşamlar Cathleen'da kalacağını söylüyordu. Cathleen bu durumu biliyor ve tek kelime etmiyordu. Meraksızlığı onu gerçek anlamda ilk kez memnun etmişti.

"Alaska sana diyorum. Bir daha buraya gelme."
Bacak bacak üstüne atıp saçını geriye atmıştı kız.
"O zaman beni annemle tanıştır."

Conner kızın karşına geçip yatağa oturdu.
"Laftan anlamıyor musun sen? Bilmiyorum dedim. Tesadüfen bir kez karşılaştık sadece. Annen olduğunu da sarhoş olduğu için ağzından kaçırdı. Bir daha hiç görmedim."

Alaska gözlerini kısıp ona baktı.
"O zaman tekrar bul. Nerede karşılaştınız? Hem fotoğrafını nasıl çektin o zaman?"

Conner kızın inatçılığı karşısında çaresizdi.
"Fotoğrafı o gün çektim. Nerede karşılaştığımızı hatırlamıyorum. Bir bar işte." diye üzerine basa basa konuştu.

"Nedense arada boşluklar var. Bir yer eksik ya da yalan söylüyorsun."
Kız inatçıydı. Ne olursa olsun geri adım atmayacağını belli ediyordu.

"Bence bunların hepsi benim etrafımda olmak için ürettiğin bahaneler."
Alaska güldü.
"Kendini kandır." dedi sadece umursamayarak. Kaşlarını kaldırıp gözlerini devirmişti imalı bir şekilde.

"Peki söyle bakalım Damon'la ayrıldıktan sonra mı annenle tanışmak istedin? İki yıl sonra?" diye alayla konuştu. Kızı sinir edebilmişti sonunda.

"Saçmalama istersen. Ne alakası var? Hem onun adı Damon değil. Ramon. Ayrıca biz ayrılalı iki ay oldu neredeyse." diye hızlıca açıklamaya girişti.

"Her neyse."
Conner ayağa kalktı.
"Artık gidebiliriz."

Alaska ayaklarını yatağa uzattı.
"Burada çok rahatım aslında."

"Alaska hadi. Seninle uğraşamam."
Aynı anda kapı sertçe açılınca irkilip ayağa kalktı Alaska. Neyse ki gelen Noah'tı.

"Kapıyı çalman gerekiyordu."
Noah telaşlı bir halde "Hemen gidin buradan. Will öğrenmiş. Birazdan burada olur." dedi.

Dipte KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin