Cathleen oturduğu yerde yerde duramıyordu. Seth yanında çirkin kızın biriyle gülüşüp duruyordu. Böyle basit ve sıradan bir kıza asla dönüp bakmazdı ama her an elinden kayıp gidecek gibiymiş hissediyordu.
En başta aptalca bir oyun oynayıp onu Josh'la kıskandırmayı denemişti ama olmamıştı. Seth basket maçında onu yedikten sonra onu tebrik eden Josh'a çok iyi davranmıştı. Josh'ın hala takımda olmasını istemişti ve yardımcı kaptan yapmıştı. O gün Paige ona yaptığı çocukça şeyden vazgeçmesini söylemiş ve acımasızca ona "Seth seni sevmiyor." demişti.
Onu sevmiyorsa başkasını da sevmemeliydi.Paige sayesinde Hayal'le yakınlaşıp Seth'in arkadaş ortamına dahil olmuştu. Ramon'ın sevgilisi olması ve diğer arkadaşlarının mezun olmasıyla eski grubundan kimse kalmamıştı. Şimdi Evan denen çocukla ve Conner'la takılıyordu. Bir de Noah vardı.
Paige açıkça ona Noah'tan hoşlandığını söylemişti. Hayal de ondan hoşlanıyordu ki ikisi de bunu biliyordu. Kız zaten çekine çekine olsa da onlara söylemişti. Paige onunkine geçici bir heves diyordu. Kız arada çekilince adım atacaktı. O zamana kadar onu ilk gören olduğu için kıza izin vermişti. Tabi eğer Noah ona karşı bir şeyler hissederse kızı umursamazdı. Kimse için mutlu olan şansını yabana atacak değildi sonuçta. İki üzülür, sonra unuturdu.
Bu duruma karışmayı kesinlikle düşünmüyordu Cathleen. Onu ilgilendirmezdi ne de olsa. Onu tek ilgilendiren Seth'ti. O kızın civeli gülümsemesini yok etmek istiyordu. Seth'in aklını karıştırmasına izin vermek istemiyordu ama malesef ki eli kolu bağlıydı.
"Sakin ol Cath." diye kulağına fısıldamıştı Paige.
Sıkıntıyla ofladı. Tam o sırada yanlarına gelen Evan biraz da olsa dikkatlerini dağıttı.
"Selam."
Evan orta boylu, zayıf bir erkekti. Esmer, kıvırcık saçlı, ela gözlü biriydi. Yakışıklı olduğu söyleyemezdi ama tatlı biriydi."Selam." diye onun yerine yanıtı Paige verdi. Cathleen hala Seth'e bakıyordu. En sonunda o kızdan kurtulup yanlarına gelmişti. Bakışlarını ondan çekmesi çok zordu.
"Basket maçı ne zaman?" diye sormuştu Evan.
"Var daha." diye geçiştirdi onu Seth. Yorgun görünüyordu. Cathleen onun soğuk gümüş rengi gözlerine baktı. Onun baktığını anlayan Seth de ona bakmıştı.
"Yorgun görünüyorsun." Cathleen onun gözlerinin içine bakarak ilgili bir şekilde konuşmuştu.
"Sabah antreman vardı." demişti Seth umursamazca. Cathleen'a umut falan vermek istemiyordu. Onu seviyordu ama bu onun istediği şekilde veya istediği miktarda değildi.
Paige onlara kursta yaşadığı olayı anlatırken yanlarına Hayal gelmişti. Suratı oldukça asıktı.
"Ne oldu Hayal?"
Paige ismini düzgün telaffuz eden nadir kişilerdendi."Sabah uyanamadım. Sınav vardı."
Gözleri hafif nemliydi ve bu onları parlak ve olduğundan büyük göstermişti."Profesör Visser sınava almadı. Gidip konuşmayı denedim ama bana sıfır vermeye çok meraklı." Morali cidden çok bozulmuştu.
"Sonraki sınavlarda düzeltirsin." demişti Paige.
"Ortalamam düşecek. Düzeltebilmem için diğer sınavlardan tam not almam lazım." Kazağının kollarını çekiştirip durdu. Notları önemliydi çünkü babası bu okul için para ödüyor. Bursunu kaybederse babası iyice zor durumda kalırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dipte Kalanlar
Romanzi rosa / ChickLitÖlümüyle ardında bir yığın enkaz bırakan bir kız: Alaska Levinson. Birinin yıktığı her şeyi çıplak elleriyle, kendine sakladığı tüm umutlarıyla tekrar hayata döndürmeye çalışan bir kız: Hayal Kaplan. Birbirinden ne kadar farklı yollar izleseler de a...