1. Dylan
" Je moet meer op de bewegingen van de andere letten " riep ik naar een jongen toe. Zijn aandacht ging kort naar mij toe, voor hij zich weer op het gevecht concentreerde. Het was niets voor mij om hele dagen in mijn bureau door te brengen. Ik was veel liever buiten. Om zelf mee te trainen of aanwijzingen te geven. Gelukkig had ik al het papierwerk gisteren al gedaan, waardoor ik vandaag geen enkel excuus had om nog binnen te zitten.
Mijn ogen gingen naar een ander duo toe. Ik had niet meteen opmerkingen, dus stapte ik verder. " Dylan! " Langzaam draaide ik me om. In al haar enthousiasme liep ze bijna iemand omver. Het kon haar echter niet schelen. Ze had haar aandacht om mij gevestigd. " Ik had wel kunnen denken dat je hier zou zijn " Ze sloeg haar armen om me heen, zodra ze bij me stond. Ik perste er een glimlach uit. " Je weet toch dat ik meer een buitenmens ben " grinnikte ik.
Mijn relatie met Melissa kon ik in één woord omschrijven: moeilijk. Mijn wolf sprak bijna nooit nog tegen me, behalve om te zeggen hoe boos hij wel niet op me was of hoe teleurgesteld hij was in mijn keuze voor Melissa. Ik kon hem ergens wel gelijk geven. Melissa had veel meer gevoelens voor mij, dan ik voor haar. Bij mij was het eerder een toneelstukje. Ik deed het voor de roedel. Ik had haar uitgekozen om haar kwaliteiten, niet omdat ik haar graag zag. Natuurlijk wou ik dat ze gelukkig was. Haar mate was niet in beeld, net zoals bij mij, maar zij leek daar minder moeite mee te hebben dan ik.
Ze drukte enthousiast een kus op mijn lippen. Na zoveel weken was ik er al gewoon aan geworden. Alleen was er geen haar op mijn hoofd dat eraan dacht om al aan kinderen te beginnen. Waarschijnlijk hield ik zo de deur voor mijn eigen mate nog steeds open, hoewel ik mij aan Melissa verbonden had. Zij was nu mijn ' mate '.
Opnieuw perste ik er een glimlach uit en kuste haar voorhoofd. " Hoe zit het ondertussen al met je moestuin? " veranderde ik van onderwerp. Zoals altijd begon ze met een hele uitleg, waarnaar ik niet eens luisterde. Ik pakte haar hand gewoon vast en volgde haar, naar de moestuin. Zolang de roedel tevreden was over deze match, was ik dat ook. Hoewel dat niet met de volle 100 procent was.
A/N: Al een eerste hoofdstukje haha :p Mijn inspiratie voor dit verhaal is groot, dus ik denk dat ik snel ga beginnen met een voorraadje te schrijven. Dus misschien begin ik wel wat vroeger met dit verhaal.
Laat zeker weten wat jullie ervan vinden :)
Vote/Comment/Follow
JE LEEST
Double Mate
WerewolfAl 7 jaar zocht hij naar zijn mate. Na al die jaren gaf hij zijn zoektocht op. Hij was ervan overtuigd dat ze gestorven was, of dat hij er gewoon geen had. Zijn enige oplossing was een Luna zoeken, om samen met hem de roedel te leiden. Toeval wil da...