16. ~Flashback ~
Ze bleef als versteend naar de deur kijken. Zijn voetstappen waren nog net te horen, maar hij was waarschijnlijk al onderaan de trap. Zie nu wat je gedaan hebt gromde haar wolf in haar hoofd. Haar wolf voelde hoe teleurgesteld zijn wolf was.
Hij ging met zijn hand door zijn haar. Zijn wolf vervloekte hem voor de problemen die hij veroorzaakt had. Hij kon hem alleen maar gelijk geven. Nog nooit had hij zich zo schuldig gevoeld door één van zijn beslissingen.
Ze ijsbeerde in haar kamer. Haar wolf bleef tekeer gaan in haar hoofd. Alsof dat niet genoeg was, voelde ze hoe haar hart brak door de matebond. Ze was niet sterk genoeg om zo ver uit zijn buurt te zijn.
Het duurde dan ook niet lang voor haar wolf het had overgenomen. Ze stormde de trap af. Hij hoorde voetstappen achter zich en draaide zich om. Net op tijd om haar op te vangen in zijn armen. Ze had haar armen om zijn nek geslagen en haar benen om zijn middel. Zijn armen hielden haar dicht tegen hem aan.
" Sofia? Wat is er aan de hand? " Hij begreep helemaal niet wat er aan het gebeuren was. Ze wou toch dat hij wegging? Waarom liep ze dan achter hem aan? Zodra haar ogen in die van hem keken, wist hij het antwoord. Haar wolf had haar lichaam overgenomen. Veel tijd om na te denken had hij niet, want ze drukte haar lippen op die van hem.
Hij wou niet dat ze hier later spijt van kreeg, maar ook zijn wolf deed moeilijk. Hij had nog net genoeg denkvermogen om terug naar binnen te gaan. Hij wou liever niet dat iemand hen zag. Zijn wolf ging tekeer in zijn hoofd. Ook zijn wolf wou zijn lichaam overnemen.
Toch probeerde hij zich daartegen te verzetten. Hij legde Sofia op het bed en ging naast haar liggen. Haar ogen hielden al zijn bewegingen in de gaten. Hun lichamen raakten verstrengeld in elkaar, terwijl de matebond en hun wolven tevreden waren met deze eerste stap.
A/N: Volia. De flashback :)
Laat zeker weten wat jullie ervan vonden :)
Vote/Comment/Follow
JE LEEST
Double Mate
WerewolfAl 7 jaar zocht hij naar zijn mate. Na al die jaren gaf hij zijn zoektocht op. Hij was ervan overtuigd dat ze gestorven was, of dat hij er gewoon geen had. Zijn enige oplossing was een Luna zoeken, om samen met hem de roedel te leiden. Toeval wil da...