Epiloog. Melissa
Stan reikte me de zoveel zakdoek aan. Mijn lichaam kon het niet aan om het grafje te zien. Om mijn dode kindje daar te zien liggen, onder de grond. Elke keer als ik eraan dacht voelde ik mijn hart breken. Op zo een momenten was ik blij dat Stan me onvoorwaardelijk steunde. Zonder hem zou ik het nooit te boven gekomen zijn. Zijn roedel had me ontvangen, alsof ze zelf teleurgesteld en verdrietig. Ook al was het niet hun toekomstige alfa die dood was. Ze hadden me allemaal zo veel mogelijk proberen helpen, en daar was ik ze ontzettend dankbaar voor.
Stan en ik waren nog steeds naar elkaar aan het toegroeien. Ons matingproces was nog niet voltooid. Zowel zijn als mijn wolf pushten ons niet. Ze wisten allebei dat we eerst over die klap moesten komen, voor we zelf aan onze toekomst konden beginnen. Dylan had die klap blijkbaar sneller verwerkt. Hij was sinds kort vader geworden. Heel even was ik jaloers geweest. Niet over het feit dat hij een kind had met iemand anders. Gewoon het feit dat hij een kind had. Het mijne was op zo een brute manier vermoord en van me afgenomen.
Toch begreep ik ook wel dat hij wou verder gaan met zijn leven. We konden niet eeuwig blijven rouwen en ontroostbaar zijn. Alleen had ik wel nog wat tijd nodig. Ik was er nog niet klaar voor om me aan iemand te binden, en om misschien zelfs al aan kinderen te beginnen. Het enige dat ik wou doen was gewoon mijn leven terug leven. Niet meer blijven kijken naar het verleden, maar naar de toekomst. En dat ging ik stap voor stap doen, met Stan aan mijn zijde.
Hij gaf me zoveel tijd en ruimte, dat het me elke keer bleef verbazen dat hij me zo graag zag. Nog niemand had iemand mij op de eerste plaats gezet. Zelfs Dylan niet, toen wij nog aan elkaar gekoppeld waren. Stan wou het beste voor mij. En op dit moment was dat, me voldoende ruimte geven. Ik had wel al wat taken als Luna. Die probeerde ik langzaam op te bouwen, zodat ik meer en meer taken had. Ik wou Stan niet teleurstellen. Ik wou hem tonen dat zijn vertrouwen in mij gegrond was. Dat ik geen profiteur was. En hem even graag zag, als hij mij.
A/N: Een klein stukje uit Melissa's pov :) Veel plezier ermee
Vote/Comment/Follow
JE LEEST
Double Mate
WerewolfAl 7 jaar zocht hij naar zijn mate. Na al die jaren gaf hij zijn zoektocht op. Hij was ervan overtuigd dat ze gestorven was, of dat hij er gewoon geen had. Zijn enige oplossing was een Luna zoeken, om samen met hem de roedel te leiden. Toeval wil da...