8. Sofia

835 69 2
                                    

8. Sofia

We staarden elkaar een tijdje aan. De glimlach werd alleen nog maar breder. Ik kon niet geloven dat ik eindelijk oog in oog stond met mijn mate. En vooral, dat hij ook een Alfa was. Ik kon niet wachten om hem te leren kennen. Langzaam zette ik een stap naar voor, dichter bij mijn mate. " Dylan! Daar ben je! " Een vrouwenstem bracht me terug in de werkelijkheid. Ik knipperde even met mijn ogen.

In een paar seconden tijd ging ik van geluk, naar verdriet.De vrouw sloeg haar armen om hem heen en drukte zichzelf tegen hem aan. Mijn wolf werd woest. Hoe durfde ze zo dicht bij mijn mate te komen?! Ik kon nog net een grom van woede onderdrukken. " Zijn dit onze gasten? " Het viel haar nu pas op dat Levi en ik hier stonden. Ze glimlachte breed naar ons, alsof ze niet door had dat ze ons moment verpest had.

Ze maakte zich, langzaam, los van mijn mate en draaide zich volledig naar ons toe. En toen merkte ik iets onrustwekkend op in haar nek. Een mark. Mijn maag keerde al om van walging. Meteen ging mijn ogen bij mijn mate op zoek naar een mark. Tot mijn grote spijt zag ik daar ook een mark. Ik was te laat ... Mijn mate had zich al aan een andere vrouw verbonden.

Een pijnscheut ging door me heen. Het leek alsof mijn hart uit mijn borstkas gepakt werd en daarna in stukken kapot werd geslagen. Ik was gewoon in shock, maar ik probeerde het niet te laten merken. Ik wou hem niet laten zien hoe veel pijn me dit deed. Zolang niemand, behalve ons, zou weten dat we mates waren, was er geen probleem. Niemand hoefde dit te weten. Hij was verder gegaan met zijn leven en dat zou ik ook doen.

Ik perste er een glimlach uit en stapte naar voor, met Levi achter me. Mijn mate was degene die ons naar boven hielp. Ik voelde de tintelingen door mijn lichaam gaan toen hij mijn arm vastpakte. Meteen zorgde ik voor mijn ruimte tussen ons. Het kostte me verschrikkelijk veel moeite, maar het moest. Hij was niet van mij.

Ik stapte naar de vrouw toe en stak mijn hand naar haar uit. " Sofia, aangenaam " zei ik, moeizaam. Daarna stompte ik weg, in de richting van waaruit Levi gekomen was. Diezelfde Levi rende achter me aan. " Sofia? Wat is er aan de hand? " Je zou het eens moeten weten, dacht ik.  


A/N: Sorry voor de late update. Normaal heb ik school tot 16u45 op vrijdag, dus komen updates ook heel erg laat :s Waarschijnlijk ga ik binnenkort de zaterdag een hoofdstuk plaatsen, omdat ik vrijdag na school echt geen tijd ( en zin ) zal hebben om nog iets te schrijven. Mijn andere update-dag blijft wel de dinsdag :)

Vote/Comment/Follow

Double MateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu