5. Dylan

845 72 7
                                    

5. Dylan

We hebben een gast. Melissa moest zich misschien eens wat meer bezighouden met haar Luna taken, in plaats van haar moestuin ... Alfa Levi stond voor mijn neus, en nu moest ik nog wachten tot mijn ' mate ' er was. " Ik moet je blijkbaar feliciteren " zei hij. Hij maakte een klein gebaar naar mijn nek, waar Melissa's mark te zien was. Ik kuchte, om zo wat tijd te winnen. Hij moest me helemaal niet feliciteren ... Hij wist niet de helft van wat hier gebeurd was de voorbije weken. " Dankje " wist ik toch uit te brengen. Het klonk beter dan ik verwacht had, en Levi merkte er niets van. Gelukkig maar, want ik had geen zin om hem iets uit te leggen.

Ik hoorde van ver al haar voetstappen. Een minuut later voelde ik haar armen om me heen. " Ik ben meteen gekomen " zei ze, een beetje buiten adem. Levi liet zijn ogen even over haar heen gaan. Iedere andere man had hem waarschijnlijk al vermoord, maar ik liet hem begaan. Het maakte me niet echt uit wat hij deed. En het feit dat hij me vanuit zijn ooghoek aankeek, vertelde me dat hij het gemerkt had.

" Levi, dit is Melissa. De Luna " Heel even had ik overwogen om misschien ' mijn mate ' te zeggen, maar ik kreeg het moeilijk over mijn lippen. Iedereen dacht dat ze mijn mate was en daarom hoefde ik dat woord, gelukkig, ook nooit uit te spreken. Enkel Melissa en ik wisten de waarheid en dat wou ik ook zo houden.

Levi stak zijn hand naar haar uit. Ze pakte het na even twijfelen aan. " Levi is onze naburige Alfa " legde ik haar uit. Ze knikte kort en had haar aandacht dan terug op mij gericht. Ze wachtte af wat ik haar zou vragen. Dat was nog een eigenschap waarom ik voor haar gekozen had. Ze stelde nooit vragen en was het altijd eens met wat ik zei. Wat moest ik nog meer hebben ...

" Kan je Noah halen? " Ik zag duidelijk de vraagtekens in haar ogen, maar ze liet er verder niet veel van merken. Ze glimlachte eventjes, voor ze Levi en mij terug alleen liet. " Als je het niet erg vindt, ga ik toch nog even op zoek naar mijn nichtje. Ik ben haar kwijtgeraakt toen ik het spoor zocht " Hij zette al een aantal stappen achteruit. " Ondertussen zorg ik dat mijn mannen klaarstaan " zei ik en draaide me om. Net op het moment dat iemand via de mindlink zei: Er is een indringer op ons terrein, Alfa. We achtervolgen haar nu!


A/N: Een nieuw hoofdstuk :) Laat zeker weten wat jullie ervan vonden :)

Noah is trouwens Dylan's bèta.

Vote/Comment/Follow

Double MateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu