20. Dylan
Mijn handen zaten verstopt in mijn haar. Mijn ogen keken naar het scherm voor me. Opnieuw een zoveelste ' nee '. Ondertussen had ik Sofia al 2 weken niet meer gezien. Elke dag voelde ik mezelf zwakker en zwakker. Ik moest mijn slaapkamerdeur zelfs op slot doen, om niet ineens naar haar roedel te gaan. Melissa had nog niets door. Of ze kon heel goed doen alsof ze niets door had. Noah hield me wel goed in de gaten. Natuurlijk had hij vermoedens en af en toe leek het alsof hij het niet erg vond wat ik aan het doen was. Of dat kon ook aan mij liggen natuurlijk.
Ik zuchtte luid en stuurde snel een bedankje terug. We hadden nog een paar geurmonsters verstuurd. Elke keer kreeg ik een negatief resultaat. Ik hoopte dat ik snel goed nieuws zou krijgen. Toch begon mijn hoop af te nemen met elk negatief antwoord dat ik kreeg. Melissa's mate kon ook altijd dood zijn. Hij kon een rogue zijn. Of in het slechtste geval: ze had er helemaal geen.
Een klopje op de deur haalde me uit mijn gedachten. Ik sloot mijn laptop en wachtte tot de persoon zou binnenkomen. " Het lijkt wel alsof je je hier opsluit " grinnikte Melissa, toen ze naar me toe kwam. Ik verstop me voor jou, dacht ik. Ik zette snel een glimlach op, om niets te laten werken. " Veel werk " wist ik uit te brengen. Ze drukte een kus op mijn wang, nadat ik me naar haar toe draaide.
" Ik probeer je al dagen voor mij alleen te hebben. Vijf minuten is toch niet teveel gevraagd hé? " Haar glimlach verminderde toen ik niet meteen antwoordde. " Wel ... Ik ben zo al een hele tijd aan het denken én er spreken me ook veel mensen over aan. Misschien is het wel eens tijd dat wij aan de toekomst beginnen denken "
Ze had meteen mijn aandacht. Volgens mij wou ik overgeven, mezelf ergens verstoppen of snel over iets anders beginnen. Allemaal zodat de volgende woorden niet zouden uitgesproken worden. Alleen kwam ik te laat. " Wat denk je als we aan kinderen beginnen? We zijn nu toch al een lange tijd samen en ik denk echt dat een kindje onze relatie zal versterken. En het is natuurlijk ook goed voor de roedel om een opvolger te hebben. Je kan niet geloven hoeveel mensen al gevraagd hebben wanneer er een kindje aankomt en dan moet ik altijd zeggen ... " Haar woorden bereikten mijn oren niet. Het enige dat ik kon denken was: ik moet zo snel mogelijk Melissa's mate vinden. Al moest ik de hele wereld doorkruisen om hem te vinden.
A/N: O-owh :O Wat gaat Dylan nu doen? :O
Laat zeker weten wat jullie ervan vonden :)
Vote/Comment/Follow
JE LEEST
Double Mate
WerewolfAl 7 jaar zocht hij naar zijn mate. Na al die jaren gaf hij zijn zoektocht op. Hij was ervan overtuigd dat ze gestorven was, of dat hij er gewoon geen had. Zijn enige oplossing was een Luna zoeken, om samen met hem de roedel te leiden. Toeval wil da...