44. Dylan
Mijn wolf rende van de ene naar de andere plaats. Ik probeerde iedereen te helpen die hulp nodig had. Mijn gedachten bleven wel bij Sofia. Hoe het met haar was. Of ze bang was. Ik had mijn mindlink met haar uitgeschakeld. Het zou me alleen maar afleiden van mijn taken. Die waren de rest van de roedel beschermen.
" Dylan! " Noah stond een eindje verderop, in zijn mensenvorm. Hij had een grote beet in zijn zij gehad en was waarschijnlijk daardoor terug veranderd naar zijn mensenvorm. Zijn lichaam had even de tijd nodig om te genezen, voor hij terug veranderd in zijn wolf.
Wat is er aan de hand, Noah? stuurde ik hem via de mindlink. Noah kwam naar me toe gestrompeld. Zijn wonde verhinderde het hem om te lopen. " Ik heb geen contact meer met de wachters aan jullie huis. " zei hij, terwijl ik terug veranderd naar mijn mensenvorm. Zo was het makkelijker om te praten.
Zijn woorden maakten me bang. Noah had de mindlink open staan met een aantal belangrijke personen, zoals de wachters aan ons huis. Het feit dat hij geen contact meer met haar had, zei genoeg. Er was iets gebeurd daar. Zonder nog iets tegen hem te zeggen, spurtte ik naar ons huis.
Zodra ik daar aankwam zag ik de wachters liggen op de grond. Ze bewogen allebei niet meer. Veel tijd om me over hen te bekommeren had ik niet. Ik duwde de deur meteen open. Hij zat zelfs niet meer op slot. Zodra ik een stap naar binnen zette rook ik bloed. De geur vulde mijn neus.
Deze geur zette mijn benen in werking. Ik stapte meteen naar binnen en volgde de recentste geur. Die bracht me naar mijn bureau. Ik passeerde zelfs de kelderdeur. Mijn ogen zochten kort of iemand nog in de kelder was, hoewel de geopende deur eigenlijk al genoeg zei.
" Sofia?! " Mijn mond schreeuwde haar naam, zonder dat ik het zelf besefte. Mijn benen renden verder naar mijn bureau. Ik duwde de deur open en kwam oog in oog met sofia. Ze zat met haar rug naar me toe. Voor haar lag Melissa. Rond hen lag overal bloed. Door dit tafereel had ik heel even de tijd nodig om te bevatten wat er gebeurd was. Ik bleef een paar seconden staan, tot Sofia zich naar me toe draaide.
De tranen liepen over haar wangen. " Ik krijg het bloeden niet gestopt "snikte ze. Ik ging meteen naast haar zitten, terwijl ik een dokter riep via de mindlink.
A/N: Laat zeker wat jullie ervan vinden ;)
Vote/Comment/Follow
JE LEEST
Double Mate
WerewolfAl 7 jaar zocht hij naar zijn mate. Na al die jaren gaf hij zijn zoektocht op. Hij was ervan overtuigd dat ze gestorven was, of dat hij er gewoon geen had. Zijn enige oplossing was een Luna zoeken, om samen met hem de roedel te leiden. Toeval wil da...