22. Dylan

698 69 3
                                    

22. Dylan

Nog nooit was ik zo blij geweest met een e-mail. Melissa's mate bleek, net als ik, een alfa te zijn. Hij leefde een heel eind verderop, maar was meer dan enthousiast om naar hier te komen om zijn mate te ontmoeten. Ik had hem wel proberen uitleggen wat er allemaal gebeurd was. Dat zijn mate aan mij gekoppeld was. Uiteindelijk was hij niet te boos. Hij begreep ook wel dat ze verder gegaan was met haar leven, maar nu was hij onderweg hiernaartoe om haar te claimen.

Wel was er nog één probleem. Hoe zou ik Melissa dit vertellen? Gewoon zomaar. Uit het niets? En dan was er nog Sofia. Ik moest haar ook laten weten dat we eindelijk aan onze toekomst konden beginnen. Ik besloot met dat laatste te beginnen. Dat zou het minst moeilijke worden. Alleen, belde ik niet, maar werd ik gebeld.

" Levi. Wat kan ik voor je doen? " Haar neef belde me en ik krabde even aan de achterkant van mijn nek uit nervositeit. " Ik denk dat jij wel een kleine uitleg te doen hebt. " Ik trok een wenkbrauw op. Had Sofia hem iets verteld? " Ik weet dat Sofia en jij mates zijn. En laat je bèta nu net zo vriendelijk geweest zijn om te laten weten dat je Melissa's mate gevonden hebt. "

Ik zuchtte even. Noah had blijkbaar meer vermoedens gehad, dan ik verwacht had. En hij had Levi dan nog op de hoogte gebracht ook ... " Ik kan het allemaal uitleggen " mompelde ik, maar Levi onderbrak me. " Ik wil niet weten hoe en wat. Ik wil alleen maar het beste voor Sofia en op dit moment denk ik niet dat ze zo gelukkig is. "

Zijn woorden zorgde voor een steek in mijn hart. Ik wou haar net gelukkig maken, maar daar slaagde ik duidelijk niet in. " Ik heb ook wat research gedaan. Over die Melissa van jou " Ik leunde onbewust wat meer naar voor in mijn stoel. " Eerst en vooral, waarom zou ze jou aanvaarden als ze haar mate al ontmoet had. " Nu begreep ik er helemaal niets meer van. Ze had haar mate al ontmoet? Waarom had ze mij dan geaccepteerd?

" Laat ik eerst maar eens vertellen hoe ik dat te weten ben gekomen. Wel, ik heb gezocht naar alle mogelijke mates die ze kon hebben. Aangezien ze zelf een hoge rang had, voor ze samen was met jou, moest het wel een Alfa of bèta zijn. Daardoor had ik hem bijna meteen gevonden. En laat ik nu eens zo vriendelijk geweest zijn om Noah zo een geurmonster naar hem te sturen. "

Dus eigenlijk hadden we hem gevonden dankzij Levi? Opnieuw werd ik onderbroken voor ik iets kon zeggen. " Ik heb die man eens opgebeld. Blijkbaar hebben ze elkaar al eens kort ontmoet, toen hij in de buurt was, maar is zij toen op de vlucht geslagen. Ze heeft hem niet geaccepteerd, maar ook niet afgewezen. Ik denk dus dat je ze niet zomaar aan elkaar zal kunnen koppelen, want ik denk niet dat die Melissa van plan is om jou op te geven voor haar mate"

In een paar minuten tijd was ik van mijn wolk afgekomen. Ik had gehoopt dat het voorbij was. Dat Sofia en ik een toekomst hadden en dat ook Melissa gelukkig zou worden. En net dan, kwam ik te weten dat dat waarschijnlijk niet zou gebeuren.   


A/N: Sommige mensen vroegen zich af hoe Levi hen zou helpen en voila. Dankzij hem is Melissa's mate dus gevonden, maar zijn er wel een paar geheimen van haar naar boven gekomen.

Laat zeker weten wat jullie ervan vonden :)

Vote/Comment/Follow

Double MateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu