41. Dylan
Ik drukte mijn gezicht nog wat dichter tegen Sofia’s schouder. Na onze eerste echte kus hadden we gewoon nog wat gepraat. Over alles wat ons dwars zat. Daarna waren we samen naar mijn kamer gegaan om te gaan slapen. In mijn hoofd was het wel een warboel van stemmen.
Normaal zette ik de mindlink uit als ik ging slapen, maar nu leek het mij het beste om het nog even open te laten. De wachters hadden blijkbaar enkele personen gezien aan de grens. Dat was altijd iets onrustwekkend. Een vijandige roedel een aanval kunnen doen. Of het waren rogues die langs onze roedel passeerden. Er kon vanalles aan de hand zijn, maar ik was op mijn hoede.
Om welk uur het precies was dat ik Noah op mijn kamerdeur hoorde kloppen wist ik niet. Het was wel middenin de nacht. “ We worden aangevallen “ Hij keek bezorgd, voor hij al terug wegliep. Ik stond meteen recht, deed snel kleren aan en ging de kamer uit. “ Ga met Melissa naar de kelder. “ zei ik tegen haar. Ik kon nu niet bij hen blijven om hen te beschermen. Ik zou wel enkele wachters sturen, zodra ik wat meer wist over de situatie. Op dit moment waren ze het veiligst in de kelder.
Ik rende achter Noah aan. Overal liepen mensen rond. De meeste mannen, zelfs al waren het geen vechters, stonden toch te wachten op mijn bevelen. De vrouwen zaten waarschijnlijk ik de schuilkelders. Samen met de kinderen en de ouderen.“ Noah, geef me een update “ bromde ik. Net nadat ik dat gezegd had spurtten er een aantal wolven door het bos, onze richting uit. Het waren geen wolven van onze roedel. Ik veranderde zelf in mijn wolf. We weten niet wat de reden is voor deze aanval klonk Noah’s stem in mijn hoofd. We hadden dus niet veel keus dan gewoon het gevecht af te wachten en te hopen dat wij zouden winnen.
A/N: Laat zeker weten wat jullie ervan vinden :D
Vote/Comment/Follow
JE LEEST
Double Mate
WerewolfAl 7 jaar zocht hij naar zijn mate. Na al die jaren gaf hij zijn zoektocht op. Hij was ervan overtuigd dat ze gestorven was, of dat hij er gewoon geen had. Zijn enige oplossing was een Luna zoeken, om samen met hem de roedel te leiden. Toeval wil da...