25. Dylan

693 72 2
                                    

25. Dylan

“ Maar de mijne  “ Mijn woorden bleven in de lucht hangen. Het duurde een paar seconden voor ze besefte wat ik gezegd had. Ze kwam langzaam weer in beweging. Ze liet mijn t-shirt los en leunde een beetje naar achteren. “ Wat bedoel je? “ Ze leek het nog niet helemaal te beseffen. Of ze wou het niet beseffen, dat kon ook natuurlijk.

“ Volgens mij weet je goed genoeg wat ik bedoel. “ mompelde ik. Aangezien ze niet reageerde, besloot ik gewoon maar open kaart te spelen. De situatie kon toch niet erger worden dan hij al was. “ Ik heb mijn mate ontmoet. Al een tijdje eigenlijk. “ bekende ik.

Ik wachtte even zodat ze het kon laten bezinken. “ En nu ga je mij inruilen voor haar? “ Ze sloeg haar handen voor haar gezicht. “ Ik had al verwacht dat het zoiets zou zijn. “ mompelde ze. Het was een tijdje stil, voor ze zuchtte en zei: “ Ik zal je niet kunnen tegenhouden zeker? “ vroeg ze onzeker en verslagen.

Ik bukte me, zodat we op dezelfde hoogte waren. “ Ik denk dat we eerlijk moeten zijn tegen onszelf. We verdienen het alletwee om gelukkig te zijn en de meeste kans om gelukkig te zijn hebben we bij onze mate. “ Ik legde mijn hand op haar arm.

“ We hoeven nog niet meteen iets te veranderen. Dan kunnen we alle twee wennen aan deze situatie “ Ook al wou ik zo snel mogelijk bij Sofia zijn, ergens vond ik ook dat Melissa tijd verdiende om dit te verwerken. Ik had haar net een soort van afgewezen. Haar mate was hier. Binnenkort zouden we, samen, de band tussen ons verbreken om een nieuwe aan te gaan met onze mate. Ik was haar die tijd ergens ook verschuldigd.

Melissa reageerde niet meer. Ze staarde alleen maar voor zich uit. Daarom verliet ik de kamer. Ik had dan ook nog een belangrijk telefoontje te doen. “ Sofia. “ Mijn hart begon sneller te kloppen toen ze opnam. “ Wanneer kan je tot hier komen? “ vroeg ik.

“ Waarom? We waren het er toch over eens dat we elkaar niet meer zouden zien? “ vroeg ze. Ze twijfelde duidelijk. “ Melissa’s mate is hier. Ik heb haar alles uitgelegd en ze gaat ermee akkoord dat we uit elkaar gaan. “ Het was even stil aan de andere kant van de lijn, voor ze zei: “ Geef me een uur en ik ben daar “

A/N: Een nieuw hoofdstukje :D Het ziet ernaar uit dat het eindelijk goed gaat komen :D

Laat zeker weten wat jullie ervan vinden.

Vote/Comment/Follow

Double MateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu