An Injury

2.7K 91 3
                                    

Oni nikada nisu pomislili da su neke slučajnosti stvorene kako bi se dogodile namjerno...




BILJEŠKA AUTORA ( AUTHOR'S NOTE ): An Injury je izvorno bila objavljivana na Facebook i neki od vas je se vrlo vjerojatno jako dobro sjećate, no zbog određenih sam ju komplikacija izbrisala. Verzija priče koju objavljujem ovdje sadrži određene promjene: neki događaji su izbačeni/preoblikovani, dijalozi su opširniji i ozbiljniji, pojavljuju se novi likovi koji su dijelom zamjena bivšim likovima. Smatram da su navedene promjene bile izuzetno potrebne, sudeći prema tome da je način mojih razmišljanja i pisanja tijekom godina postao zreliji, ozbiljniji i blizak stvarnom životu. 

DISCLAIMER: An Injury je moja originalna ideja i priča u cijelosti, uključujući i uređene fotografije ( naslovnica i fotografije poglavlja ). Svaka sličnost s tuđim proizvodom čista je slučajnost. Molim vas da ne kopirate, otimate ili na bilo koji drugi način zlouporabite moju ideju i/ili sadržaj. Ne posjedujem Neymara Da Silvu Santosa Juniora. Priča je napisana isključivo u svrhu zabave. Neymar Jr. ni u kom pogledu nije nasilnik niti se u stvarnom životu koristi određenim zakonom zabranjenim radnjama i materijalima.

An InjuryWhere stories live. Discover now