Brian

8.2K 467 21
                                    

PRZECZYTAJ NOTKĘ POD ROZDZIAŁEM :)

Nie musiałem długo czekać na Sama. Przyszedł naprężony, a z jego ust wypływała strużka krwi. Widząc, że mu się przyglądam wytarł wierzchem dłoni czerwoną ciecz.
-No co? - zapytał - dowiedziałem się, że kolacji nie będzie, bo twoją niunię porwali, to musiałem wziąć na wynos - uśmiechnął się.
-Skąd wiesz co się stało?
-Twój bracki nie był dyskretny. Wydaje mi się, że chciał cię skompromitować - podał mi pogiętą kartkę - te kartki leżały praktycznie wszędzie - rozwinąłem ją i zobaczyłem nieco koślawe pismo mojego brata.

Drodzy obywatele tego jakże pięknego królestwa!
Na wstępie pozdrawiam Waszego księżulka, który mam nadzieję, że to przeczyta. Nie mogę mieć tej pewności, mimo że naprawdę starałem się, żeby ten list dotarł do każdego, bo osoba, która kiedyś była moim bratem jest najgorszą ofermą życiową jaką znam. No cóż, nie przedłużając... Wróciłem i jestem dziesięć razy silniejszy niż mnie zapamiętaliście. Daje Wam tydzień na zastanowienie się czy zostajecie z tym frajerem, a co za tym idzie, zginiecie, czy przechodzicie na moją stronę i będziecie żyć bezpieczni i w dostatku. Wybór należy do Was, a Ty Drogi Królu naciesz się życiem, bo Twój koniec jest bliski. Zginiesz marnie razem z tą Twoją dziewczyną.
              Z poważaniem:
                    M.

Zacisnąłem pięści. Jak on śmiał?!
-Zwołaj wszystkich mieszkańców. Nie można dopuścić do paniki. Podwój straż na granicy, nikt nie może opuścić, ani wejść ma teren królestwa - Sam pokiwał twierdząco głową.
-A co z tym człowiekiem?  Jak zginie to wybuchnie wojna z ludźmi -  pocierałem dłonią czoło, jakby to miało dać mi pomysł na dalsze działanie.
-Pójdziesz po nią ze mną.
-Ale nie możesz...
-Zamkij się!  Nie mów mi co mam robić, tylko zwołaj mieszkańców! - przerwałem mu. Po zebraniu idziemy we dwójkę do wygnańców i nie przyjmuje odmowy - Sam z ponurym wyrazem twarzy poszedł w stronę dworu, a ja wróciłem do zamku.

Hej ho!  Wpadłam na pomysł, żeby zrobić pytania do bohaterów, więc jak masz jakieś pytanie, to zadaj je pod tym rozdziałem ;)
Do następnego!

Władca WampirówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz