Perfect Illusion

4.3K 254 200
                                    

U afrua tek dera qe po trokiste dhe shikoi tek syri magjik
-Dreqin!!! Ç'me polli belaja me kete vajze.

Hapi deren plot pertese dhe i dha nje fytyre te ngrysur.
-Çfare do?

-Nadja e mir edhe ty, pederast!

Ai shtrengoi dhembet por nuk reagoi gjithesesi.
-Çfare do?

-Ty jo iher, ma thirr pak Andin.

-Çfare te duhet Andi?

Ajo i levizi koken me pertese dhe picerroi syte.
-Pse me te dhan shpjegime ty se ça me duhet?

Françesko i lodhur nga ajo u be gati t'i mbyllte deren kur ajo filloi te bertiste.
-Andiiiii zemraaaa. Hajde pak se kam nevoj per ty.

Ai po perpiqej t'ia mbyllte gojen, por ajo i kafshoi doren. Andi mberriti me te shpejte sapo degjoi gjithe rremujen e krijuar.
-Çfare ka?

-Asisen mor, po me ke met fiksim.

Andi shikoi i habitur shokun e tij, sikur do t'i thonte se kjo vajze seriozisht paska probleme mendore.
-Emm... e çfare te te them une tani.

-Shshshshshshsht mos fol se prish magjin e dashurise.
I tha ajo duke i vene gishtin mbi buze. -Thjesht merr numrin tem.

I futi nje leter ne xhep, pastaj u largua duke i luajtur syrin dhe duke i dhene nje puthje ne ajer. Françesko mbylli deren pastaj shikoi shokun e tij qe akoma nuk e kuptonte se çfare po ndodhte.
-E do nje keshille nga une vella? Me mire grise ate te gjore leter sa je ne kohe.

Andi e nxorri nga xhepi dhe e lexoi. Menjehere iu shfaq nje buzeqeshje ne fytyre. E palosi letren dy here dhe e futi ne xhep.

-Po ajo buzeqeshje çfare eshte?

-Kot, mendoj ta provoj njehere me ate.

-Ore ti do te dalesh mendesh apo si?

-S'ka gje!

Mori xhaketen e tij dhe doli nga shtepia i lumtur. Hapi edhe njehere letren qe ta lexonte mire, te sigurohej qe nuk i kishin bere syte.
Numri i Anxheles
0657861908
Ska pse! Lots of love!

Nxorri telefonin dhe regjistroi numrin duke shkruar 'Shkodrania' qe te mos binte ne sy.

****

-He çfare ndodhi?

-Asisen, e zbulovi vllai jot.

Ne çast fytyra e Anxheles u zbeh ndersa Rosela ia plasi te qeshures.
-Jo maj budallic, po une jam eksperte per mos me ra ne sy. Ia futa letren ne xhep... edhe tash ka met ne doren e tij gjithca. Ishalla ka b*le edhe te merr ne cel.

-A ka ndonje moment ku ti i le shakate. Ma ngrive gjakun per nje moment.

-Pse maj, tash 2 dit me mu edhe hala nuk u msove?

-Po sikur ai te mos telefonoje?

-Ater i thojm Franit se te ka ngacmu edhe e rrah ai. Na nuk kena nevoj me lviz as gishtin ma te vogel per kyt pun.

-Psikopate!

-Haha faleminers, mos me komplimento qysh ne pik te nadjes, ruji do edhe per dark.

-Kam plot te tjera, po mos u merzit.

-Oh sa me ka marr úja. Ca kena me hanger mor njerz???

-Vetem nje torte me arra.

-Ah jo faleminers, jam e re per me vdek.

-Po sikur te shkojme te hame byreke ketu poshte.

-Eja se marova, jam ba gati me te hanger edhe ty.

-Avash moj motra se ka kush na ha boll ne.

-Yt perverse.

-Po duke qendruar me ty patjeter.

Vetem dy dit kishin qendruar bashke, por ama sikur u kishte ngjitur muahbeti ne çast. Kishin marre vesh gjithçka per njera tjetren saqe edhe Hektori, i dashuri i Roseles i kishte bere ftese ne facebook dhe instagram.

Po hanin ne byrektore, kur brenda hyri nje djale i bukur. U buzeqeshi vajzave dhe u ul ne tavolinen prane tyre.
-Ai djali po te gjuan ty.

-Hej çunak, mos don noj grusht? Boll na shikove se jena te lidhuna.

-Na fal moj zonjushe, por Zoti syte per te pare gjerat qe na pelqejne na i ka dhen.

-Po veç, Zoti t'i fal, une t'i nxjerr prej vendit. Ik tash boll se ma mete ne fyt.

-Çfare te ngeca ne fyt.
Rosela e kuptoi se ai e çoi biseden ne banalitet, keshtu qe nuk e mori mundimin fare qe te ngrihej ne kembe, por ia derdhi ne turinj coca colen.

Filloi te qeshte si e çmendur.
-Sa keq, me shkovi pija dam me surratin tand.

Djali u acarua dhe tentoi ta godiste, kur brenda hyri Andi.
-Vetem guxo, pastaj do te shohim sa trim je pasi te te marr une ne dore.

-A nuk e shikon çfare me beri kjo e cmendura? Jam plot coca cola.

-Do te mbushesh plot gjak po nuk e qepe tani.

Djaloshi shfryu i inatosur, pastaj doli nga byrektorja. Punonjesja i kerkoi edhe atyre te treve te largoheshin sepse mjaft skandal kishin bere. Dolen te tre dhe po ecnin ngadale gjate rruges.
-Eee Rosela, si nuk i qendron problemeve larg nje sekond?

-Shife ky. Ne vend si me m'falenderu si ta heka qafet at djalin si po ngacmonte Anxhelen, me qorton. Mir, mir ti.

-Ai po ngacmonte Anxhelen?

-Kry e kam bashk.

-Ku iku ta vras fare qelbesiren...

Andi ishte bere gati te shkonte pas tij, por e ndaloi Rosela.
-Po tash cili nuk rrin lerg problemeve? Masanej, Anxheles nuk i ke propozu hala ti.

Ata te dy u shikuan sy me sy, pastaj ulen kokat. Rosela shfryu dhe ngriti koken lart.
-O Zot, po edhe rolin e priftit duhet me ba une tash aaa?? Mir, do t'perpjekem. Anxhela a e don Andin?

Ajo ngriti koken dhe shikoi shoqen e saj, sikur donte t'i thonte te pushonte.
-Te lutem thuaj po.
U degjua zeri i papritur i Andit.

-Ty Andi nuk po te pys hiç pra.

Anxhela ishte bere e gjitha kuq ne fytyre dhe po dridhej.
-Une... une... Andi ti e di...

-Edhe une te dua xhan.
Ia shkeputi belbezimin ai.

-Dhe me fuqin si me ka dhan vedja jeme, iu shpall te dashur. Ma jepni nji konop me iu lidh bashk tash.

-Konop??
E pyeten te dy pernjeheri.

-He maaa, litar si i thoni ju, na i thojm konop, ka nojsen te çuditshme ktu?

-Ty.
Iu pergjigj Andi.

-Ti qepe edhe ban mir me puth te dashuren tash. At si une e kam beku, mos te guxojn askush me e nda se perndryshe ka pun me mu. A e more vesh Andi? Guxove edhe bane gja te gabume, une i kam gershant gati me ta kput.

-Si ka mundesi qe nuk me frikesojne keta kercenimet e tua aspak.

-Mylle mor i zi se shkova edhe te padita te Frani masanej.

Andi u frikesua per nje moment, por Anxhela qeshi.
-Do te mesohesh edhe ti me te. Eshte nje çik llafazane por nuk flet per 100 vjet.

-Se mos i shket goja kot dhe na ben kerdine moj e zeza.

Rosela e kapi nga hunda duke i tundur koken.
-Frikacaku i dreqit. Megjithse je ne borxh me mu.

-Do te ta laj shpejt kur te kesh nevoje edhe ti per ndonje te dashur.

-Ah jo faleminers, jam mire ne kyt aspekt. Kam nji te dashur dy her ma te bukur se ti. Po rendsi ka se asht verior, e ke parasysh.... shum... burr, jo si ju...

-Si kush?
Ne nje moment zeri i tij nga prapa e beri te kercente nga frika, por pastaj iu kthye me buzeqeshje.
-Si jugort pederasta si puna jote....

Kur Zgjedh ZemraWhere stories live. Discover now