MINHYUK's POV
-A próba borzalmas volt, holnap találkozunk. Szedjétek össze magatokat, ez így nagyon nem lesz jó - rázta a fejét az edzőnk, majd Hoseok és Jooheon kezébe nyomta az új diétájuk papírjait. Igazán nem értettem, hogy minek. A rajongók úgy szeretnek minket, ahogy vagyunk, és csak aggódni fognak, ha hirtelen mindenki pálcika lesz, mert a Starship fejesei épp úgy rendelkeztek.
-Talán tényleg kövér lennék? - szomorkodott Jooheon.
-Dehogy vagy az! Csak ez a fickó idióta - vágta rá Hyungwon, akinél szerencsére lebeszéltük az edzőt a fogyókúráról.
Az egyetlen jó dolgot a napban a végre valahára elkészült új számunk jelentette. A menedzserünk pendriveon adta oda nekünk, mielőtt kiléptünk volna a járdára.
-Hallgassuk meg a kocsiban! - lelkendezett Kihyun beszállás közben. Shownu mosolyogva indította el a számot, mi pedig egymás kezét szorongatva hallgattuk.
Vegyes érzésekkel lettem tele hirtelen. Nem tudtam, nevessek, amiért végre kész van, vagy sírjak, amiért ilyen szép lett.
A White Girl véget ért, az egész kocsiban csönd volt. Mind gondolkoztunk.
-Ez eszméletlen lett! - kiáltott fel hirtelen Jooheon boldogan, mire a többiek is elmosolyodtak.
-Elégedett vagyok - bólogatott Shownu.
-Hát még én! Sosem gondoltam volna hogy ilyen jól tudtok énekelni - pillantottam a két rapperünkre.
-Megvannak a rejtett képességeink - vigyorgott titokzatosan I.M, nevetésre ösztönözve minket.WONHO's POV
Szinte kirobbantunk Hyungwonnal a kocsiból, lépteink hangosan dobbantak a lépcsőn.
-Ezt meg kell mutatnunk Daeminnek! - csatlakozott hozzánk a felpörgött Minhyuk is.
Épp elő akartam szedni a kulcsomat, amikor az ajtó....kinyílt. Nem, egyikük sem előzött meg. Magától nyílt ki.
-Talán Dae nyitva felejtette - léptem be, majd még az előszobában állva elkiáltottam magam.
-Babygirl, megjöttünk! - ledobtam a cipőimet, és besiettem a nappaliba, ahol lélegzetelállító látvány fogadott. Gondolok itt a feje tetejére állított szobára.
-Úristen, mi történt itt?! - tátotta el a száját Hyungwon rémülten, mikor ő is tüzetesebben körbenézett. A fotel fel volt borítva, mellette a könyvespolcról leborogatott dolgok hevertek. A szőnyeg felgyűrve, minden szétdobálva.
-Nem emlékszem, hogy így hagytuk volna itt a dormot - vakarta a fejét Kihyun, aki utolsónak jött be, maga után gondosan bezárva a nyitva felejtett ajtót.
-Én sem. Pont ez a baj - sóhajtotta idegesen Changkyun, majd berontott a szobájukba.
-Ezt nézzétek meg! - invitált beljebb minket.
Odabent mintha hurrikán söpört volna végig.
Ugyanez a mi szobánkban is. A szennyes a szokásosnál feltűnőbben terpeszkedett az út közepén. Kihyun plüssei a földön, néhány közülük el is szakadt.
-Mi ez az egész? - tettem fel remegő gyomorral a kérdést.
-Valaki betört ide! - kapott a fejéhez Minhyuk falfehér arccal.
Úgy döntöttem megnézem, hátha Daemin a konyhába bújt a betörő elől. Gyerekes és lehetetlen feltevés, de a remény hal meg utoljára.
A pendrive-ot még mindig a kezemben szorongatva nyitottam be az utolsó eddig meg nem nézett szobába, ahol szintén apokaliptikus állapot fogadott.
A konyhában is hatalmas volt a rendetlenség. Néhány törött edény a földön, a kuka kiborulva....a sok szemét között egy ismerős papírdarab szúrt szemet.
Lassú, óvatos mozdulattal lehajoltam érte, és két ujjam közé csippentettem. Büdös volt és gyűrött, de az írásom tisztán kivehető volt.Nem leszek elég jó ahhoz, hogy megbocsássanak nekem
Emlékszem, ezt írtam aznap, mikor a koncepcióról döntöttünk.
Ezért sírt volna Daemin?
Ahogy jobban megvizsgáltam, a papír úgy nézett ki, mintha valaki az összes könnyét azzal itatta volna fel.
De a lány sehol sem volt.
Biztossá vált a tény - elrabolták.
-Most mit fogunk csinálni? - kérdezte Kihyun.
-Hívjuk a rendőrséget! - vágta rá Minhyuk, és vette volna elő a telefonját, de Shownu megállította.
-Nehogy! - kiáltotta, mire furcsa pillantásokat vetettem rá.
-A-azt akarod, hogy mi is lebukjunk? Amit csináltunk, az teljesen illegális, nem tűnhetünk fel rossz színben senki előtt! - magyarázta a fiúnak, de ő hajthatatlannak tűnt.
Én eközben visszanéztem a gyűrött cetlire.
YOU ARE READING
MONSTERS | monsta x
FanfictionEbben a világban mindenkinek van egy árnyas oldala, amit senki sem ismer. De mi van, ha valakinek a napos oldala marad rejtve a világ elől? Oh Daemin Észak-Korea leghírhedtebb anarchistája, akit egyik nap száműznek az országból - a lány nagy örömér...