19.fejezet: Konkurencia

846 115 13
                                    

HYUNGWON's POV

-Te is ugyanolyan vagy, mint a többiek - mondtam higgadtan, pedig legbelül tomboltam.
Feldühített, hogy Wonho úgy rángatja, mint bábmester a bábukat, kénye-kedvére szenvedteti Daemint. Ő pedig még élvezi is.
-Ezt hogy érted? - kérdezte értetlenül.
-Szórakozik veled, ez eddig nem tűnt fel? Te mégis csinálod a hülyeségeket, mint most is - fontam keresztbe a karom.
-Mit tudsz te az indíttatásaimról - köpte a szavakat, nyilvánvalóan felbosszantotta, amit mondtam.
-Én csak azt akarom, hogy észhez térj. Nem szeretném, hogy bántson - talán egy kicsit a féltékenység is beszélt belőlem.
Féltékeny voltam, hogy Wonho minden csettintésére ugrik. Hogy ilyen hamar az ujja köré csavarta. Hogy elérte, amit akart - beleszeretett.
-Nincs szükségem arra, hogy vigyázz rám - motyogta ökölbe szorított kézzel.
-Nem fogom tétlenül nézni, ahogy összeroppant! Pontosan tudom, mi történt az előző ágyasaival! - fakadtam ki.
-És mit érdekel téged, hogy mi lesz velem? - faggatózása még jobban felidegesített, félő volt, hogy a kelleténél jobban megemelem a hangom.
-Mert én odafigyelek másokra, észreveszem, ha valami bajuk van! - hoppsz, meg is történt.
De ha azt hittem, a kirohanásom hatni fog, tévedtem. Azt se tudtam mi csúszik ki a számon, talán most az egyszer a szívem átvette az agyam felett az irányítást.
-Oh, bocsánat Mr Tökéletes! Igazad van, most örülsz? Én egy szörny vagyok, aki tesz arra, hogy mi van másokkal, és csak a saját érdekeit nézi. De én így maradtam életben! - kiabálta, majd kiviharzott a szobából.

Ezt megcsináltam.

-A francba! - csaptam a levegőbe mérgesen. Sosem éreztem még olyan mértékű csalódottságot.
Naiv vagyok. Ezt mindenki megmondta már.

-Sziasztok! Chae Hyungwon vagyok, három éve gyakornokoskodom a Starshipnél - hajoltam meg a tizenegy fiú előtt, akik előttem már megtették ugyanezt. Bár néhányukat ismertem.
Ott volt például a négytagú trainee-banda, a NuBoyz. Csupa tehetséges srácok mind; Shino, #Gun, Jooheon és Shownu.
A többiek, Seokwon és Minhyuk kivételével nagyon újaknak tűntek. Reméltem, hogy jól ki fogunk jönni.

Az első éjjel az első verekedés időpontja is volt. Még visszaemlékezni is rossz rengeteg veszekedésre, amit a Monsta X-be is hoztunk magunkkal.
-Hyungwon, készülődj, hamarosan indulnunk kell! - nyitott be Wonho, aki már magára öltötte a ruháit. Fehér, térdénél rongyosra szaggatott nadrág, egy fekete, mintás póló és egy szürke pulcsi.
Mit esznek rajta a lányok ennyire?
És megint a féltékenység.
-Jó, jövök már - kezdtem öltözni én is.
~×~×~×~
Még mindig puffogva szálltam be a furgonunkba, amit Shownu vezetett. Mellettem ült Jooheon, mögöttünk I.M, Wonho és Kihyun foglalt helyet. Minhyuk az anyósülésen terpeszkedett.
-És én hova üljek? - kérdezte Daemin kedvetlenül.
-Kő, papír, olló~~
-Ide! - emelte kezét vidáman a magasba Changkyun, a többiek meg durcásan figyelték, ahogy a lány lehuppan a nyertes ölébe.
Az út, mint általában, zajosan telt, csak Daemin meg én nem szóltunk egy szót se.
Kíváncsi voltam, min töri ennyire a fejét, és kicsit reménykedtem benne, hogy körülöttem forognak gondolatai.
Én is nyomot akartam hagyni benne, ha máshogy nem, hát így.

Így lettem én is Szörnyeteg.

DAEMIN's POV

-Nem-nem. Viszed onnan - fogtam le I.M kezét, mielőtt a combomra helyezhette volna azt.
-Nekem így is jó - vigyorgott rám, mire megforgattam a szemem.
Csak azért álltam ki ezt a kínszenvedést, hogy minél hamarabb menekülhessek.
Volt ugyanis egy tervem.
-Megérkeztünk! - parkolt le Shownu egy kis fodrászszalon előtt. Mikor kiszálltunk, feltűnt egy tőlünk pár méterre telefonáló fiú. Valahonnan ismerősnek tűnt, s mikor Jooheon nevetve odasietett hozzá, már tudtam is, hogy miért.
-Nézze meg az ember, hogy megnőttetek srácok. Ti lettetek a Kpop világ befutó csillagai! - nevetett össze a két rapper boldogan.
-Te semmit nem változtál - lépett oda Kihyun is, kuncogva végigmérve Gun-t.
-Kikérem magamnak, ma is felismertek az utcán!
-Ki volt az? - érdeklődött Minhyuk meglepődötten.
-Az unokabátyám - erre a fiúk olyan nevetésben törtek ki, tőlük zengett az utca.
-Csináljunk már egy képet! - vette elő a telefonját a régi barát.
-Autogrammot nem kérsz? - röhögött Wonho, de aztán ő is megkapta a maga égés-adagját.
-Tudom, hogy hetekig gyakoroltad a backstage-ben a fellépéseink előtt, Shino - veregette hátba a fehér hajút.
-Na elmentek ti a~~ - ekkor egy végtelenül gúnyos, karcos hang hasított a levegőbe.
-Csak nem ma van a melegfelvonulás?
A kérdésre mind hátrakaptuk a fejünket.
Hét fiú állt velünk szemben, mindannyiuk teleaggatva Supreme feliratú cuccokkal. Élükön egy szőke, magas srác állt, tőle érkezett a frappáns kérdés.
-Ja, de az már egy órája volt. Sajnálom hogy lekéstétek - kontrázott I.M, az idegenek pedig egy össznépi 'hú'-zással díjazták a beszólást.
-Látom veletek van a kis talpnyalótok is - fröcsögte a hátul álló, vörös hajú fiú.
-Nem is tudom ki beszél - vigyorodott el #Gun. Mindezt én a kocsi mellől nézhettem végig, páholyból. Már csak a pattogatott kukorica hiányzott.
A vöröskét a mellette állók fogták vissza.
-Jajj, vigyázzatok, a Cukorka bedurvult - nevetett Wonho.
-Mi erre nem érünk rá, tudjátok, várnak a rajongóink - nyújtott nyelvet egy másik, aki magas volt, és fekete hajú, gyerekes vonásokkal.
Kihyun szinte rávetődött, és nekilökte a gyereket a falnak.
-Egyet jegyezz meg, Jungkookie: minket rágalmazhatsz akármikor, de a fanokat hagyd ki ebből - fenyegette, majd visszalökte a fiút a többiekhez.
-Jó volt újra látni titeket - fújtatott Shownu, majd besétált a szalonba, nyomában a többiekkel.
-Hülye buzik - morogta az utolsónak belépő Hyungwon.
-Idióta köcsögök - szólt a pökhendi felelet az elsiető idegenek közül.
Mielőtt csatlakoztam volna a fiúkhoz, éreztem magamon az egyikük égető tekintetét.
-Kik voltak ezek? - kérdeztem, leülve Gun mellé.
-Te meg ki vagy? Jaaj, az új lány. Sokat hallottam már rólad - mosolygott barátságosan.
-Igen, én vagyok...az új lány. Téged már ismerlek nagyjából, hála a fiúknak - hebegtem zavartan.
-Gondolom meséltek az imádnivaló stílusomról - vékonyította el a hangját, és közben szívecskéket mutogatott.
-Nem pontosan - kuncogtam.
-Amúgy, húzd fel a pulcsid cipzárját - tette hozzá halkan, mire rémülten a nyakamhoz kaptam.
-Nem kérdezek rá, de van egy-két tippem - forgatta a szemét, Wonho felé bökve, akinek már a festéket tették fel vizes hajára.
-Ne is mondd - sóhajtottam, visszagondolva az elmúlt két nap eseményeire.
-Tudok pár szaftos pletyót róluk, ha érdekel - vigyorgott gonoszul, lábát keresztbe téve, mint egy cicababa.
Mondanom sem kell, egyből megkedveltem Gunt.
-Dolgok amiket felhasználhatok ellenük? Még jó hogy érdekel! - bólogattam, fejemben újra felvillant a kis égő.
-Rendben, de azt kint beszéljük meg - rántott föl a székből, majd a többiekhez fordult.
-Elrablom a hölgyet egy kicsit! - szólt oda Kihyunnak, aki értetlenül nézett rá. Füléből fülhallgató zsinórja lógott ki.
-Hagyjuk - legyintett újdonsült barátom, kirángatva engem az utcára.
-Na szóval... - ezzel pedig kezdetét vette közös sétánk, ami alatt megtudtam jó pár érdekes sztorit a Monsta X-ről.
Kihyun imádja, ha úgy viselkednek vele, mint egy kisgyerekkel. Emellett borzasztóan csökönyös. Ősellenségek Byun Baekhyun-nal, akivel nemegyszer keveredett összetűzésekbe.
Hyungwon érzékeny lelkű, és nyugodt természetű, de ha felcseszik az agyát, akkor tud kemény is lenni. Gun mondott jó pár példát erre, még a régi közös műsorukból, a No.Mercy-ből.
Hoseok ennek tökéletesen az ellentéte. Kívül nagypofájú hülyegyerek, belül egy érzékeny kisfiú, zűrös családi háttérrel. A rapper ajánlotta, hogy próbáljam magam távol tartani tőle, a kitörései miatt.
Changkyun állítólag a No.Mercy idején hülyült meg. Senki nem tudja pontosan miért, de valószínűleg a kiutálások miatt.
-Jobb lesz, ha jegyzetelsz, mert egy évig tudom sorolni a dolgokat - nevetett Gun.
-Ez is sok. És senkinek nem tűnt fel, hogy ilyenek? - kérdeztem, a távoli tájat fürkészve.
-Nem igazán. Még az aktuális éjszakai pillangóik sem tudtak annyit róluk, mint te - felelte.
-És ezeket miért mondtad el? Tudtommal a barátaid - torpantam meg.
Ez volt az egyetlen dolog, ami nekem szemet szúrt Gunnal kapcsolatban.
-Azok, de néha nagyon gyökerek tudnak lenni. És te egy különösen törékeny lánynak tűnsz.
-Hé! - háborodtam föl, a vállába boxolva.
Ekkor megcsörrent a telefonja, megszakítva a társalgásunkat.
-Uh, ez a menedzserem. Várj egy kicsit, ezt el kell intéznem - emelte fel mutatóujját, majd odébb sétált, és telefonálni kezdett.

Most vagy soha.

Gombóccal a torkomban somfordáltam arrébb. Nem ez volt az eredeti terv, de jobb mint az előző volt.
Egészen egy messzi padig jutottam, és le is ültem rá, hogy ha idenéz, azt higyje, csak pihenek.
Gondolataimba merülve ücsörögtem, amikor két hosszú láb lépett a látóterembe.

-Csinos lányt fogtak ki maguknak ezek a zöldfülűek. Amúgy Kim Taehyung.

Hát ez jó összecsapott lett :/ Sebaj. Remélem tetszett :'D ♥
Fighting, Fighters! ♥

MONSTERS | monsta xWhere stories live. Discover now