"Ben je niet bang dat ze je ooit zullen vinden?" Zeg ik. Silvia schud haar hoofd. "Nee, en als ze me toch zouden vinden zou ik ze eens laten zien wat ik met leden van de Volturi doe." Ik knikte begrijpend, ondertussen komt Caitlyne binnen lopen. Ze kijkt een beetje nerveus als ze naast mij op de bank gaat zitten. "Wat is er?" Vraag ik. "Ik vind het geen fijn idee dat jullie alleen voor mij jullie leven op het spel zetten." Ik zucht. Ze zal het toch moeten accepteren. "We doen het niet alleen voor jou, Caitlyne. We doen het voor alle vampieren. Iedereen is zat van hun manier van regeren. Iedereen wil dat de Volturi stop, maar aangezien ze dat toch nooit zullen doen, zullen wij dat maar moeten doen. Wat er hier gebeurd is, dat was gewoon de druppel." Zegt mijn vader. Ze lijkt te ontspannen. "Dat is waar... Maar wie gaat dan over de vampieren heersen?" Mijn vader antwoord weer. "Dat overleggen we morgen, met de anderen." Ze knikt. Ik glimlach, alles gaat goed tot nu toe. Misschien hebben we zelfs een kans om te winnen. Ik sta op en ga naar buiten, ik besluit om nog even wat te rijden in Forks. Want wie weet is dit wel de laatste keer...
Slaperig ga ik overeind zitten. Buiten is het al licht aan het worden. Vandaag komt iedereen, we gaan een plan maken. Gapend stap ik uit bed en begin ik me aan te kleden. Ik doe een blouse met legerprint aan, een gouden ketting erbij en een zwarte broek met zwarte sleehakken. Het is half twaalf als ik naar beneden ga, sommige zitten voor de tv, anderen doen een spelletje of zijn aan het lezen. Opa zit voor de tv en ziet er al een stuk gezonder uit. Sue komt hem vandaag ophalen en ik hoop dat er dan nog geen vampieren zijn gearriveerd. In ieder geval geen dorstige dan. Gelukkig bleek Silvia ook een goede beheersing te hebben over haar dorst. Buiten hoor ik een auto stoppen. Snel loop ik naar de deur en verwelkom daar de Denali familie. Ze omhelzen me allemaal en begroeten de rest van de familie in de woonkamer. Opa kijkt ook blij als hij ze ziet, hij kan het erg goed met ze vinden. Een paar minuten later komt Sue om opa op te halen. Zonder ook maar te twijfelen gaat hij mee. Ik ben erg blij, alles loopt op rolletjes. Opeens komt mijn vader naar me toe. "Waar is Caitlyne?"
JE LEEST
Twilight Life Of Renesmee
VampireHij kijkt me aan met zijn vuurrode ogen. "Jou had ik hier zeker niet verwacht." Sist hij. Ik blijf in vechtpositie staan. "Ik jou anders ook niet." Ik kijk hem doordringend aan. Hopelijk had hij niet door dat ik stiekem erg bang ben. Ik had nooit in...