Когато влязох в апартамента, отворих чантата си, за да може Люк да излезе. Той се превърна в човек и се запъти към кухнята, а аз влязох в стаята си и се тръшнах на леглото. Исках да подремна.
Насладих се на 3-секундната тишина. След което усетих как Люк се тръшна до мен и от силата, с която направи това, паднах от леглото. Изохках, а той се засмя. Погледнах го гневно. Ако не можех да си почина в стаята си, щях да отида да се изкъпя. Взех си хавлията и се запътих към банята. Съблякох се. Напълних ваната с гореща вода и се потопих в нея. Водата отпусна мускулите ми. Това вече беше истински релакс. Отпуснах се и затворих очи. Имах чувството, че от години не съм си почивала. Спомените в главата ми се въртяха като на кинолента. В един миг бях в родния си град, а в следващия бях с баща си в новото училище и споделях апартамент с вампир, който ми беше господар. Споменът как станах негова слугиня изплува в съзнанието ми. Инстинктивно протегнах ръка към врата си и започнах да търся белега от зъбите на Люк. Болката, която бях изпитала при ухапването беше непоносима, но тогава не трябваше да показвам емоцията, която ме изгаряше. Докато си лежах във ваната не можех дори да се сетя какво беше чувството. ''Боже, май съм мазохистка! Какви са тези спомени и разсъждения? Трябва да се отърва от тях. '', помислих си. Реших да прочистя ума си, но започнах да се унасям.След два часа (във ваната)
Стана ми студено и усетих как някой да ме ръчка. Опитах се да се обърна, но забравила, че бях все още във ваната, се подхлъзнах малко. Седнах и се огледах. Боже, нима бях заспала във ваната?- Кога смяташ да излизаш? Не си единствената, която иска да се къпе! - гласът на Люк ме стресна за момент, защото бях забравила, че е в къщата, а аз... бях във ваната!!! Обърнах се към него и изкрещях:
- Излизай ВЕДНАГА! Родителите ти не са ли ти казвали, че е невъзпитано да влизаш в банята докато някой друг е вътре! Зяпането също е грубо! Вън! ВЪН!!! - докато виках като обезумяла, той се разкара, а аз излязох от ваната и махнах запушалката, за да се изтече водата. В банята имаше сешоар и си изсуших косата. Увих хавлията около тялото си и излязох. Люк седеше до вратата.
- Сега вече е свободно! Мерси, че ме изчака! -троснах му се аз. Той ме изгледа по злобния си начин и влезе. Аз отидох до стаята си и намерих пижамата си. Обух черни бикини и си сложих пижамата. Мислех да отида в кухнята и да си направя нещо за ядене, но разбира се, преди това трябваше да питам негово височество "краля на безпокойството докато се къпеш" какво иска за вечеря. Тъкмо щях да излизам, когато се появи Люк, гол до кръста, с една хавлия около ханша си. Имах чуството, че ако я смъкне по-надолу няма да има какво да крие. Погледът ми се придвижи нагоре и видях добре изваяните му плочки. Как беше възможно да са толкова перфектни и големи?
Явно забелязал погледа ми, той се размърда и каза:
YOU ARE READING
Слугинята на вампира
FanfictionЗавършена! 2017 - 2019 Натали Форпс се мести от Миллерсвю в Далас при баща си. Там тя се запознава с Люк Фаяр, който крие мрачна тайна. Натали се нагърбва с отговорноста да защитава Люк и става негова Ева. Още много други препятствия ще срещнат до...