Част 52

62 13 1
                                    

Видях една позната група която идваше на сам.
Нямаше да бъде скучно със сигурност.
Те се доближиха до мен и ме обградиха от всякъде.
Елис моята колежка започна да ме питат неща:

- Е? Нати, как върви? Виждам, че и ти си на това префърцунено парти! Мислех, че няма да дойдеш тей като нали знаеш... ти и Рон вече не сте... Сещаш се!

- Елис от къде знаеш? Не съм казвала на никого?

- Медиите, скъпа!? Има снимки из цялата мрежа как ти се караш с него и си тръгваш! Не си ли получила известия?

- Не? Значи всички знаете? - обърнах се към тях.

- Да! - казаха заедно като виновни ученици пред учител.

- Но спокойно! Сигурна съм, че ще си намериш някой по-свестен от него! - почна да ме успокоява другата ми колежка - Ренет.
- А и да си призная, Рон беше голям задник! Веднъж дори флиртуваше с мен!

- Не мога да повярвам? - измрънках си, а всички останали извикаха.

- Кога?

- Когато снимаше първа сцена той те чакаше! После те излъга, че е имал спешно повикване! Всъщност той дойде при мен и почна да флиртува, но аз го отблъснах! Тогава разбрах, че не е стока, но нямах смелост да ти кажа, защото не се познаваме добре!

- Спокойно! Радвам се, че беше честна! Та вие да не би да се познавате с Джени Фуентес?

- Изобщо не я познавам, но получихме всички покана по имейлите! - добави Елис.
Тъкмо да ги разпитам много неща, когато чух лекото прокашляне на Люк. ОМГ съвсем забравих да го представя.

- Момичета и Момчета! Бих искала да ви запозная с кавалера си! Люк Фаяр! - посочих го и всички като змии се обърнаха към горкият Люки.

- Имаш кавалер? - попита Елис.

- Да! - обърнах се към Люк. - Люк! Това са моите приятелки и колежки и колеги!

- Приятно ми е! - отговори учтиво той и се усмихна. Всички още не можеха да отбелязват и дума за това аз почнах.

- Момичето с правата черна коса е Елис Грандоли - играеше мой враг! - тя седеше все така. Реших да продължа. - Момичето с кестенява къдрава коса е Ренет Ставийска - играеше моя сестра!
Двете момчета са близнаците Тед и Дийн Майкъклс - играеха принцовете! - те застанаха от двете му страни и  си удариха едно дай пет с Люк. - Та Роли Фокс е с черната коса, а Джинджър Дженкс е с червената коса! Двамата бяха от враждуващи фамилии! - те се здрависаха с него и почнаха да го питат неща, но не чух какви, защото Елис ме дръпна на страни:

Слугинята на вампира  Where stories live. Discover now