Люк ме държеше здраво в прегръдките си.
А това ме накара да плача.
Нещо в мен се пречупи като нещо, което съм забравила се връщаше. Сетих се, че до преди минута бяхме в опасност за живота си. Отделих се от Люк и попитах:- Къде е Ронълд? Какво стана? Добре ли си? - погледнах се и видях, че ръцете ми са в кръв. Това моята ли беше? Люк падна на земята, а аз бързо го хванах.
- Трябва ти болница!- Не, Нат! Добре съм! Но не съм сигурен дали ти си...
- Какво стана с мен? Кой победи?
- Ти победи! Лично го унищожи! До такава степен, че никога не би съществувал в този свят!
- Но как? - Люк се опита да ми каже, но започна да излиза кръв от устата му. - Няма значение! Ще ти помогна!
- Как като няколко хора са опашени на онова парти! Само аз мога да спася положението!
- Там имам приятел лекар той ще ти помогне! - метнах го на гърбът си и учудващо беше лек. Или е това, или факта, че съм трансформирана. Е нямам време за умуване, тръгнах към двореца.
В мига когато излязохме от гората, ефекта от бронята изчезна и Люк стана ужасно тежък. Хората ни видяха и притчата към нас.- Добре ли сте?
- Повикайте лекар! - казах им аз и след минута Джим се появи. Той беше моя познат лекар.
- Изглеждате ужасно! Какво се случи?
- Рон ни нападна! - Люк показа с ръка да замълча и силно каза на всички около него. Като ми показа да затворя очи.
- Приберете се всички в къщата! Само лекаря да остане! - когато го каза аз отворих очи. И видях как всички като омагьосани тръгнаха към къщата. Джим остана на място. Почнах да махам пред лицето му, но той беше като в транс.
- Той добре ли е? - попитах Люк който въпреки болката застана в седнало полужение.
- Добре, но сега той трябва да ме излекува! - щтракна с пръсти и Джим се върна в съзнание.
- Трябват ми бунтове и марли и най-вече лекарство! Ще ги взема от къщата!
- Лекарството е в мен, а ти вземи каквото е нужно! - Джим на бегом тръгна, аз застанаха до Люк, за да го подпирам.
- От къде ще намериш лекарство?
- Одраскването от върколак е фатално в повечето случаи за вампир! Ако не взема антидота съм пътник! За това преди онзи да се върне ще те помоля да изстреляш това! - подаде ми кутийка с малка фоеверка в нея, която се подаваше на вън.
Фитила беше до кутия.
Взех кибритената кутия, която Люк ми подаде. Запалих клечката и доближих до малкия фитил.
Той се запали и като звезда на небето заискря и излетя.
В небето като заря се разпръсна. След около две минути до нас се появи момче с черна коса и облечен в готик стил. Лицето му показваше, че е ядосан. Погледна Люк и му се развика:
DU LIEST GERADE
Слугинята на вампира
FanfictionЗавършена! 2017 - 2019 Натали Форпс се мести от Миллерсвю в Далас при баща си. Там тя се запознава с Люк Фаяр, който крие мрачна тайна. Натали се нагърбва с отговорноста да защитава Люк и става негова Ева. Още много други препятствия ще срещнат до...