Част 36

104 12 0
                                    

Точно тръгнахме към училище когато видях Кристъл да да тича към онзи изоставен парк.
С Люк се погледнахме и решихме да я проследим.
Тя застана до стар фонтан и почна да се оглежда, а ние бяхме скрити зад едни храсти.
След нея Клермона дойде и изглеждаше някак различна. Нещо почнаха да си говорят и в този момент Кристъл я прегърна, а Клермона изкара зъби, като на вампир и ги заби във врата и'.
Но какво става?
Клермона да не би да е вампир?
И защо Кристъл не възразява, че тя пие от нея?  
Люк изглеждаше само леко обезпокоен.
Когато се погледнахме той отклони поглед, а аз схванах защо:

- Ти знаеше ли за това? - попитах шепнейки, а Люк поклати глава в съгласие. - Защо не ми каза? Кристъл е в беда!

- Спокойно не е! Видя, че тя доброволно ѝ дава от кръвта си! И не ти казах, защото не бях сигурен, че Кристъл е нейна плячка!

- Ами тогава нека да я спасим! Моля те, Люк тя ми е приятелка! :"(

- Оф добре, но трябва да сме внимателни, защото ако разберат, че ги следим ще избягат! - обърнах се към мястото където бяха докато Люк говореше и видях...

- Няма ги! 

- Как така! - обърна се Люк към мястото и се увери. - Разбра ли са, че ги наблюдаваме! Трябва да ги издебнем след училище и да ги разпитаме!

- Но как ако знаят, че сме ги следяли?

- Ами аз ще подмамя Клермона зад училището и ще се разправя с нея по вампирски, а ти се заеми с Кристъл и почни да я разпитваш!

- Добре! Дано се получи! Сега нека отиваме по-бързо до училище! - изкомандвах го аз и бързо тръгнахме към училище.

Края на учебния ден

Както се уговорихме с Люк, той отиде да говори с Клермона, а аз с Кристъл. Тей като днес след часовете беше на работа реших да я изчакам. Загубих целия си следобед, но го правя за нейно добро. Тя излезе и аз отидох направо при нея и почнах да я разпитвам.

- Какво общо имаш с Клермона?

- За какво говориш, Нат?

- Знам, че Клермона е вампир и че днес сутринта и' позволи да пие от теб!

- Проследила си ме?

- Да и ми стана много кофти, че не си ми казала! Може би като приятелка щях да ти помогна!

- Не ти казах по същата причина, поради, която ти не ми каза, че си Ева на Люк Фаяр!

- Но как разбра?

Слугинята на вампира  Where stories live. Discover now