Страшна болка ме прониза в корема и станах с писъци. При мен някой дойде и почна да ми говори, но от огромната болка и пронизителните ми писъци не можах да го чуя.
Гърчих се на земята като червей и не можех да спра писъците излизащи от устата ми.
Изведнъж някой заби игла в мен и след минутите болката спря до толкова, че можех да си поема въздух.
Огледах се на около и разбрах, че съм в дневната на имението. Около мен застанаха Ко, Ви и Нобуру- сенпай ( учител). Гледаха ме все едно съм призрак. Нещо имаше на лицето ми. Казах с дрезгав глас.- Дайте ми огледало! Веднага! - Ви ми донесе и го насочи към мен. Сега разбирах, защо се бяха взрели в мен. Кожата ми беше призрачно бяла, а под очите ми от двете ми страни се спускаше струя кръв като сълзи.
- Какво става с мен! - попитах ги, а Ко и Ви наведоха глави, а Нобуру беше изненадан колкото мен и каза:
- Мисля, че трябва да ни обясниш, Натали! Ко и Ви ме извикаха, че ти и Люк сте се забъркали с върколак и когато дойдохме ти беше в безсъзнание! Но това което искаме да те питаме се отнася за това което си щяла да ни обясниш! - Нобуру и момчетата чакаха да започна.
- Добре ще ви разкажа, но искам вашето обещание, че щом ви разкажа няма да ме прекъсвате и убиете!
- Обещаваме! - казаха в един глас.
- Добре започвам! Причините с които се сблъскахме с върколака са три! Първата е, че аз изревнувах след като непознатите момичета от онази къща почнаха да се натискат на Люк! Върколакът всъщност беше най-добрият ми приятел от даскало, който се оказа, че е бил влюбен в мен! Когато видях Люк с другата да се целуват изревнувах и целунах Джейкъб Ставатос, а Люк ме видя и нараних чувствата му! Почнах да ходя с Джей, за да ревнува Люк, но не му пукаше! Когато ни покани в онази къща и Ко ме накара онова предизвикателство... аз и Люк.... Това няма значение!!! Та Джей ни видя и изревнува, а отгоре на това разкри истинската си самоличност и стана голям задник, но все тая!
- Добре ние разбрахме какво се случи, но най-любопитно ни е какво има или е имало между теб и Люк! - попита Ко.
- Това което имаше и все още има е, че аз съм Ева на Люк! И ви помолих по-рано да не ме убивате, защото Люк каза, че преди сте избивали Еви и че ако разберете за нас ще се опитате да ни разделите и Люк ще стане машина за убиване!
- Хахаха! - изсмяха се всички все едно съм казала виц.
- Това ли ти каза той! Хора явно сме му взели акъла миналия път! Чак е подвел и Нат! - Ви почна да се смее истерично.
YOU ARE READING
Слугинята на вампира
FanfictionЗавършена! 2017 - 2019 Натали Форпс се мести от Миллерсвю в Далас при баща си. Там тя се запознава с Люк Фаяр, който крие мрачна тайна. Натали се нагърбва с отговорноста да защитава Люк и става негова Ева. Още много други препятствия ще срещнат до...