Част 62

27 1 0
                                    

Г. Т на Натали (Лиса)

- Хей, Натали! Събуди се!

- Спаси ли го?

- Излезе една много гадна работа! Плениха ме в тази не много благоприятна обстановка и... да видях Люк, но се боя, че си го загубила!

- Как така? Какво са му сторили?

- Промъкнах се в стаята, където разбрах, че е! Но се боя че използват забранени билки, които го карт да стане като човек! Боя се, че едва дишаше! Като човек сигурно е имал сърдечен проблем!

- Той веднъж ми спомена! И сега как ще го спасиш?

- Мисля, че ще ми отнеме повече време! Но спокойно ще ти върна Люк!

- Давам ти колкото време ти се наложи!

- Точно това исках да чуя! - мислено я затворих в клетка.

- Какво правиш?

- Ами отървавам се временно от ненужния товар.

- Значи ти не си от добрите?

- Ехо? Кой нормален би повярвал на странен глас в главата си? Толкова се стремеше да го спасиш, че се върза на всичко!

- Ти змия! Ако само знаех, че си в мен от началото...

- Е не знаеше, защото имах предостатъчно време да се приготвям! Толкова много серуми ти биха, а ти за секунда не се усети!

- Как така серуми? Обясни ми!

- Добре! Все пак ти дължа поне това! Първия серум който ти биха беше последната ти битка с Сажийо! Втория път приятеля на Сажийо ти го би! Беше в кома, а аз те първа се пробуждах! Третия път беше преди два дена, когато те хванаха! И днес ще ти бият стабилизатор! Воаля!

- Какво? Ето защо с Люк се разделихме преди три години!

- Точно така! Лично му казах груби думи и написах фалшива бележка от твое име! Така той изтри спомените ти, но уви вие сте като слепени с лепило и пак се събрахте! Но добре, че ТОНЗВ са умни и измислиха това! Оу и ти благодаря, че ми даде контрола над тялото ти! Изпълних една моя съкровенна мечта благодарение на теб!

Слугинята на вампира  Where stories live. Discover now