Г.Т на Натали
Наоколо беше пълен мрак и само една светлинка се виждаше в далечината. Запътих се на там, но колкото повече приближавах тя почна да се смалява. Почнах да тичам, а тя все се смаляваше и смаляваше, протегнах ръката си към нея сякаш тя беше моето спасение. В мига точно да я докосна мрака около мен ме обгърна и светлината изчезна. Затворих очи за миг и един шум от изстрел ме уплаши. Рязко отворих очите си и видях, че се намирах в някаква сфера със слънчев цвят. Чух плач в далечината. Сякаш някой мъж изкрещя. Почнах да се оглеждам и видях, че в далечината имаше някого. Тръгнах на там, но след известно време когато ги видях образа на мъжа, ми беше познат и след още две крачки го познах. Това беше Люк! Как можах да не го позная? Като се загледах в него видях, че червеният му кичур го няма и косата му бе по-черна. Той обаче плачеше? Защо Люк плачи? Опитах се да отида, да го питам, но сякаш краката ми бяха замръзнали. Явно щях да разбера. Люк беше се надвесил над някого, а около тях пръски кръв бяха ги обградили. След секунди чух какво си говореха. Женски глас се разнесе. Беше така спокоен.
- Сине! Люк! Не тъжи за мен! Аз избрах този живот за теб и трябва да умра за теб!
- Не говори така мамо! Ще се оправиш! Ще превържа раната и..
- Не, скъпи! Моето време изтича! В момента направих бариера, за да изпълня последното ми желание! Джонсън скоро ще го разбие! Моля те изпълни последното желание на майка си!
- И какво е то?
- Пий от кръвта ми!
- Какво?
- Моля те! Само ако пиеш от кръвта ми ще победиш Джонсън! В противен случай ще те убие!
- Не мога! Аз не съм вампир! А и да бях пак нямаше!
- Това вече не е молба, а заповед! Ако пиеш от кръвта ми ще станеш вампир и ще се спасиш не само от Джонсън, но и от болестта си!
- Болест? Каква болест?
- Когато ти казах, че имам сърдечна недостатъчност те излъгах! Не аз имам, а ти! Винаги те питах за най-малкото нещо, за да знам дали нещо няма да те разстрои! Станеш ли вампир или пиеш ли от кръвта ми ще се излекуваш! Ще получиш нов живот по-добър от този, но за целта трябва да пиеш! Побързай той почти я разби!
YOU ARE READING
Слугинята на вампира
FanfictionЗавършена! 2017 - 2019 Натали Форпс се мести от Миллерсвю в Далас при баща си. Там тя се запознава с Люк Фаяр, който крие мрачна тайна. Натали се нагърбва с отговорноста да защитава Люк и става негова Ева. Още много други препятствия ще срещнат до...