- А какво става? - попитах Люк който беше сложил ръката си така, че да не мърдам.
- Има един начин! Да ми се отблагодариш! 😀😸
- Ако искаш кръв ще ти дам, но после!
- Кръв можех да си взема преди това! Единствено от теб искам да чуя думите "Обичам те", но не по начина който го казваш на приятел, когато ти подари нещо, а като на любим човек и искам да бъда!
- Не мога! Това е много голяма дума аз...
- Повтори след мен! Това е заповед! Обичам те!
- Не можеш да заповядваш на човек да те обича!
- О хайде! Кажи, че не изпитваш нищо, когато те погледна или кажа нещо! - докосна ме по бузата и добави. - Кажи, че не се изчервяваш, когато те докосна или приближа лицето си така! - доближи лицето си. - Всичко това е знак, че не само аз изпитвам нещо към теб, а и ти към мен! Взаимно е! Само кажи думата, като на нещо повече от приятел!
- О...бббиччччааамммм тттеее!
- Не така кажи го същото, като миналият път в квартирата, когато баща ти беше там и ми каза че ме харесваш! - доближи се до лицето ми още и между устните ни имаше малко разстояние. Той беше прав. Изпитвам нещо към него от деня когато ме целуна онази вечер.
- Обичам те! - казах го с шепот и той разби устните си в моите.18+
Целна ме. Устните му бяха меки, топли, имахме леки прекъсвания да си вземем въздух. За да задълбочи целувката той реши да вкара език. Езикът му се преплете в моя, покорявайки го, докато устните му завладяваха моите с чиста, нежна и влажна чувственост. Направо се разтапях. Той беше така мек и така твърд едновременно.
Зачуди се как нещо можеше да е също толкова хубаво и в същото време толкова лошо?
Започнах да дишам учестено, когато силните ръце на Люк обхванаха гърдите ми и през горнището на бански ги стисна достатъчно силно, че да ме накара да изстена. Той започна да шари с ръце по тялото ми, а аз зарових ръце в косата му, като леко я дърпах.
Той откопча горнитето на бански ми, аз сложих ръце на неговите бански-шорти, когато той реши да ме завърти към водата. Горнитето ми падна и за да не ме гледа, аз се притиснах към него плътно, като увит краката си около талията му. Той почна да ме целува на сгъвката на врата и с мен излезе от басейна. Бяхме в тази поза за малко. После той ме опря на парапета на стълбите, които бяха отстрани басейна и водеха на горе.
YOU ARE READING
Слугинята на вампира
ספרות חובביםЗавършена! 2017 - 2019 Натали Форпс се мести от Миллерсвю в Далас при баща си. Там тя се запознава с Люк Фаяр, който крие мрачна тайна. Натали се нагърбва с отговорноста да защитава Люк и става негова Ева. Още много други препятствия ще срещнат до...