Навсякъде бих познала русата й коса и туниката й. Затичах се натам и Люк ме последва. Около сградата се беше насъбрала тълпа от хора. Реших да се кача на сградата и да я спася, но Люк ме хвана за ръката и ме спря:
- Не може просто да отидеш там и да я спасиш! Има хора с камери! Мисли трезво! Какво ще стане, ако я спасиш така, както си сега, и те снимат? Край! Ще бъдеш поредната новина в Интернет! Горе сигурно се крие друг вампир!
- Но тя ще падне! Как ще я спасим? Нямам други дрехи!
- Спокойно! Имаш костюм на Ева!
- Костюм на Ева?
- Да. Когато се свържеш в бойна форма с мен получаваш боен костюм. Но сама трябвя да го активираш!
- Аз не знам как!
- Ще те насочвам!
- Добре, ще се опитам, но нека отидем другаде, за да не привлечем вниманието! - казах и отидохме зад сградата. Там нямаше хора и можех да се концентрирам. - Добре, започвам! Бойна броня, активирай се! - извиках, но нищо не се случи. Опитах отново. - БРОНЯ, АКТИВИРАЙ СЕ! - нищо. - Давай?! - опитах по този начин. От китките и краката ми излезе червена светлина и се свърза към врата на Люк. Светлината имаше формата на вериги.
- Давай! - каза ми Люк и аз продължих.
- Активирай бронята на Ева! -
От мен заструи светлина. Усетих как косата ми се скъси и потъмня, а дрехите ми се смениха с рокля.
Силата ме изпълни изцяло и имах чувството, че мога да победя всеки. Обърнах се към Люк. Той също беше сменил визията си. Червеният му кичур беше изчезнал, косата му беше станала изцяло черна, а очите му по-блестящи. Носеше броня, а в ръцете си държеше два меча и една брадва. Даде ми единият меч и сложи брадвата си в колана на кръста си.- Аз не мога да боравя с това!
- Спокойно, Нат, ще се научиш! Сега нека да се изкачим!
Той стъпи на стената на сградата и се затича вертикално нагоре, като дръпна и мен след себе си. Вече тичам по стени и се качвам по сгради! :) ( I'm batman) ;)
Изкачихме сградата и бяхме на покрива. Там нямаше никого, но видях забит кол до единият край на покрива. Беше обвит с въжета, а на тези въжета висеше Кристъл. Затичах се на там хванах въжетата и почнах да дърпам. Беше доста тежичка, но не спирах да дърпам. Вече почти я виждах и щом тръгнах да я хващам тя ми удари един в лицето с крак. Паднах на задните си части, а Кристъл беше вече извън опасност. Тя се обърна и ме видя:
YOU ARE READING
Слугинята на вампира
FanfictionЗавършена! 2017 - 2019 Натали Форпс се мести от Миллерсвю в Далас при баща си. Там тя се запознава с Люк Фаяр, който крие мрачна тайна. Натали се нагърбва с отговорноста да защитава Люк и става негова Ева. Още много други препятствия ще срещнат до...