Влязохме вътре и Люк влезе първи в банята. Естествено! Беше оставил дрехите си вече на пода, а аз ги обрах, за да ги сложа в пералнята. Но тъмно стигнах и до последното нещо на земята когато видях какво е го пуснах на пода.
Немога да повярвам, че докоснах боксерките на Люк! >.< >-<
Изпуснах ги на земята и после ги хванах отстрани с два пръста и ги метнах в пералнята заедно с останалите дрехи. Люк излезе от банята увит в кърпа около талията си. Реших да не го оглеждам, много. :)
Той влезе в стаята си и беше мой ред да вляза в банята. Взех си хавлията и влязох в банята. Веднага щом влязох заключих вратата. Напълних си една гореща вана от която скоро нямаше да изляза.Щтаба на ТОНЗВ (Тайната организация на зли вампири)
(Г.Т.на Неутрален разказвач)
- Мордо! Господарю, Мордо! - викаше по коридорите един човек на не по-малко от 40, нисък без коса и увит в черна перелина. Той отваряше всяка врата която му падне. Спря се пред една огромна врата. По нея беше направена красива дърво резба и беше боядисана в черно. Човекът влезе и почна да говори:
- Господарю, Мордо! Идвам чак от ловна територия Далас - 13! Имам лоши новини!
- Ти само лоши новини ми носиш, Дориян! Кажи и някоя добра новина! - обади се дрезгав глас, идващ от неосветената част на стаята.
- Имам и добри новини, но не знам дали са такива или са от неотралните новини!?
- Спри да увърташ! Казвай, направо!
- Добре! Първата новина е, че Сажио Каспилети беше убит и от тялото му не е останал и помен!
- Кой го е убил?
- Това ще ви заинтригува! Убил го е Люк Фаер!
- Какво? Но той е слаб! Как го е победил сам?
- До колкото разбрах, от двамата си източници с него е имало и някой друг! Момиче!
- Аха, значи той си е намерил Ева? Интересно, много интересно! Друго?
- Ами другата новина е, че тя не е включена към светлата страна! Защото ако беше така нямаше да имам информатори! Какво мислите да правим с тях, господарю?
- За сега ще ги оставим! Нека Евата се обучава още малко, за да събере нужната сила и после ще му мислим! Ще пратя още от моите, ненужни хора там и ще има по-голяма вероятност да си създаде опит! Добре! Свободен си!
YOU ARE READING
Слугинята на вампира
FanfictionЗавършена! 2017 - 2019 Натали Форпс се мести от Миллерсвю в Далас при баща си. Там тя се запознава с Люк Фаяр, който крие мрачна тайна. Натали се нагърбва с отговорноста да защитава Люк и става негова Ева. Още много други препятствия ще срещнат до...