Част (+) Специално

50 3 3
                                    

Г. Т на Натали

- Олимпия! Отвори очи!.. Натали! Натали! - чувах глас. Някой ме викаше. Вече съм попаднала в чистилището. Отворих очи и сиво небе и фигура на мъж надвесен над мен.

- Ти ли си, Петре?

- Какъв ти Петър? Аз съм Драган! Краля!

- Какво? - изправих се рязко и осъзнах, че съм на бойното поле, най-шокиращото бе че краля е жив. - Ако вие сте жив това означава и Люк е! - бързо се обърнах към Люк. - Люк! Събуди се живи сме! Отвори очи!

- Той няма да се събуди! Той е пътник! А като го тръскаш така ще се изпари по-бързо!

- Моля? Не.. не... Не е възможно! Щом аз съм жива и вие също означава, че и той трябва също... Не...

- Успокой се! Можеш да го спасиш! Все пак си моя дъщеря! Само се концентрирай!

- Аз съм вампир?

- Не! Ти си демон! Аз съм демон! Такива уръжия те... не ни влияят много... за това си и жива!

- Демон? Какво? Каква е тази лудост?

- Ако мислеш, че е лудост тогава остави Люк да стане прах! Все ми тая!

- Кажи ми как да го спася! Кажи ми!

- Добре! Първо! Намисли си стая в която ти само ще влизаш!

- Само това? Добре! - затворих си очите и си представих лаборатория и кехлибарен ковчек. Така ако трябва да го опазя ще е за век на пред. - Готово сега?

- Представи си как отваряш портал! Кръг в пространството!

- Звучи глупаво! Но ок! - представих си кръг до мен.

- Сега отвори очи и виж! - послушах го и за малко не припаднах от изненада. До мен имаше кръг в който имаше същата стая която си представих.

- Леле? Аз ли..?

- Да! А сега второ! Представи си как го местиш вътре! После го постави там където мислиш, че ще се поддържа дълго време!

- С ръце ли?

- Да така също става! - погледнах Люк, който десния му крак беше почти изчезнал. Трябва да го спася. Насочи ръцете си към него и се представих как го обръщам в балон и как връщам загубените ми пръсти. Видях, че стана така като исках. Вдигнах го от земята и с плавно движение го вкарах в портала. Представих си как влиза в шушулката от кехлебар, която съм си я представила на стената с охладителна система за поддържане.

Слугинята на вампира  Where stories live. Discover now