Побързах да вляза и да се кача в стаята му, за да го уплаша, но в мига щом влязох видях баща ми. Отидох до него и му казах, че ако някой пита дали си ме е виждал да отрече. Объркан от това той се съгласи и аз бързо изтичах горе в стаята на Люк.
След като затворих вратата му и се скрих в банята... се чу отварянето на входната врата.
Не се забави дълго.
Застанах зад вратата на банята и покрих устата си с ръка, за да не чуе как дишам.
Той се качи и рязко отвори вратата си.
Това леко ме стресна и добре, че покрих устат си, че да не се чуе. Той влезе в банята, а аз бавно се преместих зад него и когато се обърна към мястото, където бях той не забеляза, че съм зад него. Аз бързо се доближих и му скочих на гърбът му.- Изгуби! - казах му, а той бързо започна да се озърта, но щом разбра, че съм аз, направи някакво бързо движение и за секунди бях на леглото му под него. Опитах се да се измъкна, но ми беше твърде смешно, за да направя нещо. Люк доближи лицето си и каза:
- Я пак повтори? Кой каза, че изгуби? Защото аз мисля, че губещата си ти!
- Всъщност спечели този рунд, но има още! Нека да обявим равенство за сега!
- Тук вече съм съгласен с теб! - каза ми той и сляхме устните си. Той плъзна ръцете си до бедрото ми почна да го гали и разголва. Какъв страхотен ден да съм с полата от униформата. Аз бързо го обърнах по гръб и започнах да разкопчавам ризата му, като първо махнах вратовръзката му. След около 5 секунди вече и двамата бяхме полу голи.
Той оставяше мокра следа от целувки по целият ми врат. Почна да целува гърдите ми.
С големи усилия скривах стоновете си на удоволствие. Желаех го толкова много. И той мен съм сигурна. Той отново се върна на устните ми. Усещах как търка еректиралия си приятел в мен. Виждам че искаше позволение, но аз почнах да го дразня. Почнах да го галя през боксерките и се наслаждавах на леките стонове излизащи от устните на Люк.- Любов, ако не спреш да ме дразниш ти казвам, че така ще те опъна, че виковете ти ще се чуят на пет метра извън къщата! После иди побеснявай на баща ти какво сме правили! - аз отдръпнах ръката си, а Люк бързо премахна гащите ми и неговите, стана взе един презерватив, сложи си го и влезе бавно в мен. Чувството беше страхотно почнах да дера гърбът му с малките си нокти и забелязах, че това му харесва.
Той обаче постепенно и постепенно забързваше темпото и беше просто невероятно. Започнах да усещам как долу се оформя една топка и че всеки момент ще свърша.
Извих гърба си като дъга отгоре матрака, а Люк с целувката си заглуши оргазмът ни.
Двамата свършихме. Люк изхвърли презерватива и си легна до мен.
Двамата още дишахме тежко, след като се успокои дишането Люк предложи да влезем да се изкъпем заедно в неговата баня. Влязохме и горещата вода заля телата ни. Двамата се изкъпахме и се върнахме в леглото.
Погледнах часа и вече беше 23:50. Трябваше да си лягаме, че утре щеше да е поредния натоварен ден. Завихме се с одеялото и аз се сгуших в Люк и мигновено заспах.
.......
YOU ARE READING
Слугинята на вампира
FanfictionЗавършена! 2017 - 2019 Натали Форпс се мести от Миллерсвю в Далас при баща си. Там тя се запознава с Люк Фаяр, който крие мрачна тайна. Натали се нагърбва с отговорноста да защитава Люк и става негова Ева. Още много други препятствия ще срещнат до...