- Какво се е случило? - бях потресена от гледката. Кой би могъл да го стори?
- Очевидно са влезли неканени гости! - каза Люк с ядосан глас.
- Но как? Нямаше никой? Вратата също беше заключена? Как са успели да влязат?
- Не са влизали!
- Защо мислиш така?
- Защото ценните ти предмети са тук! Ако бяха обикнивенни зломаджии щяха да задигнат нещо ценно! Но нещо ми подсказва, че без покана те не могат да влязат и са взели камани или нещо с което да счупят стъклата и да потрушат всичко!
- Чакай! Не могат да бъдат вътре без покана? Значи са вампири?
- Не какви да е! А преследвачи!
- Преследвачи?
- Нека ти обесня! Има няколко вида вампири! Има вампири Господари, вампири изнудвачи, вампири обиващи за кеф и преследвачи! За другите ще ти обесня друг път! Сага тези вампири преследвачи имат само една цел! Намери и Убий! Ако заповедите на вампира Господар са такива! Те са обикновени вампири, но както обикновените не могат да влизат в домовете на хората без покана! Затова те имат специялни оръжия с, които щом счупят прозорец или стена могат да огледат мястото или направо да уцелят мишената! И явно ни преследват!
- Ни? Как така НИ? Ти си вампирът!
- А ти си ми Ева! До някъде поемаш моята вина като слуга!
- Оф нямам време да споря с теб! Трябвя да помисля! Ами ако преследват нас възможно ли е да знаят всичко?
- Да в тяхна полза е да са информирани предварително! Защо попита?
- Ами ти туку що каза, че съм ти Ева и до някъде поемам твоята вина? Ти нямаш приятели и не се притесняваш, че ще наранят някого, но аз имам приятелка и да баща ми, но той е на работа и сугурно е в безопасност!?
- Чакай помниш ли, че снощи баща ти те пита дали си свободна? - кимнах. - Ами ако е излязал да те вземе от училище? Възможно е да е...
- Отвелечен? - казахме заедно.
- Да! Не ми открадвай момента!
- Нямаме време да споря с теб! Баща ми може да е отвелечен! - повиших малко тонът си.
- Окей! Нека не преовеличаваме! Искаш ли да отидем до имението и да проверим! Ако е там ще си по-спокойна!
YOU ARE READING
Слугинята на вампира
FanfictionЗавършена! 2017 - 2019 Натали Форпс се мести от Миллерсвю в Далас при баща си. Там тя се запознава с Люк Фаяр, който крие мрачна тайна. Натали се нагърбва с отговорноста да защитава Люк и става негова Ева. Още много други препятствия ще срещнат до...