2

591 59 2
                                    

'Hallo?'

Mijn adem trilde toen de vertrouwde stem door te telefoon klonk.
En ik kon het niet. Ik kon geen antwoord geven.

'Hallo?'

Hoorde ik weer.
Haar stem leek gebroken. Ik wist bijna zeker dat haar ogen bloed doorlopen waren en haar wangen nat waren van het vele huilen.

'Met wie spreek ik?' Vroeg ze weer.

'Luna.' Mijn stem klonk fluisterend, maar wel duidelijk.

Toen ik niks terug te horen kreeg schraapte ik mijn keel om vervolgens: 'mama?' Te vragen.

'Luna.' Werd er een paar keer herhaalt na wat ik zei.

'Mama.' Zei ik nogmaals.

'Ik geloof het niet.' Fluisterde ze. 'Waar ben je?'

'Buiten de districten.' Fluisterde ik. 'Ahren is mijn mate, moeder.. Hij wil me niet laten gaan.'

'Ace? Je bedoelt ace? Ace is je mate?' Nu fluisterde mijn moeder.

'Ja..' begon ik.

'Och liefje.' Ik hoorde haar naar adem happen en sloot mijn ogen.

'Ik mis je,' fluisterde ik toen. 'Ik wil naar je toe komen.'

'Maar dat kan niet.' Mompelde ze alsof ze men gedachte kon lezen. 'Maar..'

'Maar?' Ik zette mezelf zachtjes neer op het bed en hielt mijn telefoon met twee handen vast om hem niet te laten vallen.

'Ik kan wel naar jou komen.'

En toen werd de verbinding verbroken en staarde ik misschien wel uren met verbaasde ogen naar het kleine ding in mijn handen.

Zeer kort hoofdstukje.. je kunt het als een extraatje zien.. maar het was ook niet echt de bedoeling dat ik vandaag een hoofdstukje zou plaatsen.. vandaar.
Morgen komt er dan wel weer een lang deel! Xx
☺️☺️

Different wolf {the last 3} = voltooid ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu