6

647 55 0
                                    

de volgende dag in de avond was ik zo erg nerveus dat ik al mijn nagels afbeet tot er niks meer overbleef.
mijn hart klopte in mijn maag en ik was bang dat ik het niet langer aan kon.   toen de deur van mijn slaapkamer eindelijk geopend werd en een verveelde Milo in de deuropening verscheen om vervolgens de deur achter zich opslot te doen keek ik hem verbaasd aan en stopte ik met het afbijten van mijn dierbare nagels.. waar niets meer van over gehouden was.

'Ik heb besloten je te komen halen.. omdat, ik denk.. dat we moeten praten.' Mompelde Milo die een stoel vast greep om hem vervolgens tegenover me te plaatsen.

Ik knikte traag met mijn hoofd terwijl hij omgedraaid op de stoel ging zitten en zijn armen om de leuning heen plante.

'Waarover moeten we praten dan?' Piepte ik. Ik wist waarover hij wilde praten. Maar ik kon tijd wel uitstellen, toch?

'Dat weet je dondersgoed.' Zei Milo.

'Nee.' Ik vouwde mijn handen in elkaar en verborg ze in mijn schoot.

'Ik weet waar je mee bezig bent. Je kunt er beter mee ophouden want we moeten praten. En wel nú.' Ik kon niet bepalen of dat goed of slecht bedoelt was.. al kwamen sommige woorden er wel bot uit.

'Ik..' begon ik maar ik sloot mijn mond toen Milo geïrriteerd naar me keek.

'Wat er gebeurd is.. tussen ons. Toen ik je.. je euh..' hij gebaarde ongemakkelijk met zijn handen waardoor zijn wangen rood werden. 'Je weet wel.. ik...' hij sloot zijn mond even. 'Dit is moeilijker dan ik dacht.'

'Ja..' mompelde ik.

'Laat ook maar. We kunnen ook een paar stappen overslagen.' Milo zakte onderuit in zijn stoel en staarde me intens aan. 'Vond je het leuk.. toen ik je aanraakte.'

Mijn mond viel open.

'Wat?!' Mijn ogen werden groter en mijn wangen rood.

'Je moet gewoon antwoord geven. Want volgens mij..vond je het wel aangenaam.' Zei hij grijnzend. 'Dat weet ik wel doordat mijn vingers-'

'Maak die zin niet af.' Piepte ik mijn handen voor mijn gezicht leggend.

'Jammer..'

Toen ik opkeek zag ik dat Milo tot over zijn oren grijnsde.

'Wat wil je nou?' Mompelde ik.

'Weten of je het leuk vond.. want als dat het geval is wil ik dit heus wel vaker doen hoor.' Hij vouwde zijn handen over elkaar en grijnsde.

'Je bent een viespeuk.' Bracht ik uit.

'En jij bent lekker.'

Ik slaakte een geïrriteerde gil en stond op.

'Je moet deze kamer echt verlaten als je nu niet gaat stoppen.' Bracht ik uit.

'Oké oké, maar dat betekend dus dat je het aangenaam vond?' Zijn grijns verzachte iets.

'Ja ja, wacht wat? Nee! Jawel.. nee! Zo bedoel ik het niet maar.. stop!!' Ik hief mijn handen op in de lucht en begon door de kamer te ijsberen.

'Dat vind ik leuk om te horen.' Milo stond nu ook op. 'Vannacht?'

'Je bent écht gék!' Riep ik kwaad.

'Hmm, ik vind het sexy als je kwaad bent.' Milo zette een stap dichter in mijn buurt en staarde naar me terwijl ik gefrustreerd door de kamer liep.

'Waarom doe je zo! Je weet dat ik het niet leuk vind en toch doe je verder.' Schreeuwde ik bijna.

'Nou het is al goed ik stop. Maar ga dan zitten want ik word ook gek van dat geijsbeer van jou.' Milo fronste.

Ik gehoorzaamde na dat ik hem een hatelijke blik had gegeven.

'Vond jij het leuk dan?' Die woorden kwamen uit mijn mond voor ik mezelf kon bedwingen en ik beet straffend in mijn kaak.

'Natuurlijk.' Milo grijnsde.

Ik had ook niets anders verwacht. Hij leek het allemaal erg leuk te vinden.
En dat irriteerde me.

'Kunnen we nu gaan!' Piepte ik terwijl ik opstond en aanstalten nam om te vertrekken.

'Ja hoor.' Hij liep me voor en opende de deur van mijn slaapkamer waarna hij er tegen aan ging staan om me door te laten.
Net een echte heer..

'Ga je nog door?' Vroeg hij al fronsend toen ik geen stap verzette en hem alleen maar aankeek.

'Ja..' mompelde ik verbaasd.

Ik verplaatste me snel maar voor ik door de deur kon stappen strekte Milo zijn hand en gaf me een tik op mijn kont. Waardoor ik opsprong.

Met een ruk draaide ik me om en schonk ik hem een kwade blik.

'Viespeuk.' Bracht ik uit.

'Lekkertje.'

Met die woorden sloot hij de deur en liepen we samen door de gangen op weg naar de ergste dagen van mijn leven.

Nieuw deel...

Different wolf {the last 3} = voltooid ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu