'Wat?' Ik schudde mijn hoofd ongelovig en staarde naar de geamuseerde Ahren die dit allemaal erg gemakkelijk leek te vinden.
'Ach, doe niet alsof je dat niet weet.' Hij schudde zijn hoofd.
'Heeft Khellam het verteld?' Ik fronste. Dit geheim houden had nu toch geen zin.
'Oh nee! Veel erger.' Ahren grijnsde. 'Het was een camera.'
Mijn ogen werden meteen groot en wangen werden opslag rood.
Oh. Mijn. God.'Je hebt het op film?' Piepte ik.
'Oh zeker waar. En nog meer.' Begon hij. 'Als jij je niet uit de buurt houd van die vreselijke vriend van jou word dat filmpje. Met zeer hoge kwaliteit trouwens.. naar al de mensen in dit huis verstuurd.'
'Dat is kinderachtig!' Merkte ik op. 'Zeer kinderachtig!'
'Dat is het zeker.' Hij schudde zijn hoofd. 'Maar je zou het niet erg moeten vinden. Je bent toch al een slet niet waar?'
Hij was vreselijk. Oh god. Mijn toekomstige man was vreselijk..
'Ik haat je.' Snauwde ik terwijl ik achteruit deinsde waardoor ik hard tegen de piano aan botste.
'Groot woord.' Ahren stond op en schudde zijn hoofd.
'Er kan nog veel meer gebeuren als je nog met die klootzak omgaat weet je?' Ahren kwam op me afgelopen waardoor ik zo hard achteruit deinsde dat ik deze keer tegen de muur botste.
'Wat?'
'Wel.. weetje wat Khellam deed met de meisjes die hem niet aanstonden?'
Ik slaakte een gefrustreerde gil en probeerde naar de deur toe te schuifelen.
En het gebeurde niet vaak maar dat met succes.'Ja.' Zei ik. Ik hoefde geen uitleg..
'Hmm.' Ahren knikte en grijnsde naar me terwijl ik verder naar de deur schoof.
'Maar gelukkig ben ik zo erg niet.' Ahren grinnikte en schudde zijn hoofd.
Wat? Meende hij dat?
Ik zuchtte diep en stopte even in mijn bewegingen.'Hoe zit het eigenlijk met dat broertje van je? Ik heb hem al lang niet gesproken.. misschien word dat dan nog eens tijd.' Ahren haalde zijn schouders op.
Maar Khellam was weg..
Alles van hem was weg?
Of misschien was hij gewoon verhuist naar een nieuwe kamer.. dat kon ook niet waar?'Ja, dat zal wel.' Bracht ik uit terwijl ik een blik achter me wierp.
In hief mijn handen iets tot ik het slot van de deur raakte om het vervolgens zo subtiel mogelijk open te draaien.
Ik had geluk dat de klik van de deur niet hoorbaar was toen hij uit het slot schoot.'Volgens mij ontloopt hij me.. denk je niet? Je zou er eens op moeten letten.' Ahren schudde zijn hoofd terwijl hij zich uit rekte en Door de kamer begon te ijsberen. 'Dat is echt iets waar ik niet tegen kan.' Hij keek snel naar mij voor hij zijn ogen even sloot. 'En weet je nog iets waar ik niet tegen kan?'
'Nee.' Piepte ik haast.
'Mensen die weg proberen te vluchten uit mijn kamer.' Dat was het moment dat hij nog ik alert werd.
Onze blikken kruisten elkaar en onze ogen gingen beide groot staan.En net op het moment dat ik me hard omdraaide en de deur opentrok schoot Ahren in gang.
Ik stampte de kamer uit met het geluid van zware voetstappen achter me en ik verplaatste me snel door de muren vast te grijpen en me er door voort te bewegen.
Ik was al eens gevlucht. Het kon niet nog eens mis gaan toch?
Maar dat leek ik fout te hebben. Want net op het moment dat ik de gang waar ik verbleef in wilde slaan werd ik bij mijn schouder vast gegrepen en naar achter gegooid tot ik met mijn rug tegen een muur stond en plat gedrukt werd door Ahren die woest op me neer keek.'Ik wil niet met je trouwen!' Bracht ik kwaad uit.
'Je hebt niet eens een keus.' Ahren lachte. 'En na deze actie al zeker niet. Dom wicht.'
'Laat me los.' Piepte ik mezelf los trekkend uit zijn greep.
'Weet je, je moeder belde deze ochtend via jou telefoon. Ik kwam naar je kamer om je goede ochtend te wensen maar je was er niet. Ik heb opgenomen.' Meteen was ik alert en stopte ik in mijn bewegingen. 'Ze wilt naar hier komen.
Grappig dat ik ervoor kan zorgen dat jou mamie hier veilig beland.''Ze mag niet naar hier komen! Er kunnen haar hier dingen overkomen.' Bracht ik uit.
'Het probleem is,' Begon Ahren. 'Jou moeder is tot uitverstotene verklaart.'
Hey heey! Hoe gaat het? Goed? Slecht? Mooi zo! Anders.. wat is er, komt wel goed hoor!
Wat vinden jullie van dit deel?
En trouwens! Ik vind dat jullie wel eens een reactie achter mogen laten weet je. Ik heb het Al vaak gevraagd.. zonder succes. Maar goed dat zou erg lief zijn!En wie wil er nu niet lief zijn?
Ik bedoel maar.. als je nier lief wilt zijn is dat best raar toch.. nou ja meningen. Plaats maar gewoon een lieve reactie!Xx anthe. Tot het volgende deel!
Much love
JE LEEST
Different wolf {the last 3} = voltooid ✔️
WerewolfNu Luna zich heeft aangesloten bij de buitenstaande roedel kan ze nooit meer terug naar haar districten leven. Haar ouders verachten haar en denken dat ze dit alles altijd al had gewild. Hoe graag luna ook wil laten zien dat, dat niet het geval is...