Rozdział 21

491 16 3
                                    

-Justin ja... Nie potrafię ci zaufać. Wiem że ty może mnie kochasz ale ja tego nie czuję. Nie potrafię udawać.

-Ale, ale.

-Chyba powinieneś już iść.

-Błagam daj mi szansę...

-Nie. Wynocha!

Wstałem z krzesełka w jej sali i wyszłem. Za drzwiami stali jej rodzice. Kiedy jej ojciec mnie zobaczył od razu rzucił się na mnie z mordą.

-CO TY TU GÓWNIARZU ROBISZ?!

-Feel uspokój się - powiedziała jego żona.

-Jak mam się uspokoić! Do jasnej cholery. Emmo on doprowadził moją córkę do tego że chciała popełnić samobójstwo! Do cholery. Lekarza! Chcę zobaczyć moją córkę.

-Meg leży w sali 6.

-Nie chcę cię więcej widzieć w pobliżu mojej córki. Czy to do ciebie dociera.

-Tak. Gwarantuje panu że nie zobaczy mnie pan już nigdy.

-Mam taką nadzieję. A teraz won.

Pospiesznie wyszłem z budynku i przypomniałem sobie że przyjechałem w karetce i nie mam w czym wrócić. Kurwa!

2 godzin później byłem w domu. Bez słowa poszłem do swojego pokoju i zamknąłem drzwi. Straciłem ją.

* * * Megan POV * * *

Spławiłam go. Jestem głupia. Ja po prostu nie potrafię mu już zaufać. Boje się że znowu mnie zrani. Nagle drzwi do mojej sali otworzyły się i zobaczyłam w nich zapłakaną mamę i wściekłego ojca.

-Jak się czujesz córciu?-zapytała mama.

-Dobrze.

-Mineliśmy się z twoim księciem. Czekaj jak mu tam July, Jeremy.. - robił to żeby mnie zdenerwować.

-Justin. Ma na imię Justin. I nie jest mój.

Już chciał coś powiedzieć kiedy do pokoju wszedł lekarz. Trzymał w ręku szarą teczkę. Najprawdopodobniej były tam moje wyniki badań.

-Dzień dobry państwo są pewnie rodzicami pacjętki.

-Tak panie doktorze co z nią-zapytała mama.

-Chciał bym najpierw porozmawiać sam na sam z Megan

Moi rodzice wyszli, a ja zostałam sama z lekarzem. Czułam się trochę nieswojo.

-Megan musimy porozmawiać.

-Czy moje badania wyszły źle?

-Nie... znacy tak... znacy na dłuższą metę. Posłuchaj dziecko.Jesteś bardzo poważnie chora...masz...

____________________________________

Coraz więcej powodów żeby mnie nienawidzić ...

Mrs_Warrior

Out Of Control.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz