Część 2 Rozdział 6

159 12 3
                                    

Podjechaliśmy pod szkołę a ja byłam jeszcze bardziej zdenerwowana.

-Będzie dobrze. Jestem z tobą

- Wiem. Podniósł moją rękę i pocałował ją. - Założyłaś pierścionek

-Tak... Ale mogę go zdjąć. Przepraszam nie pomyślałam.

-Meg... Bardzo cię kocham i się cieszę że go założyłaś. Chcę żeby wszyscy wiedzieli że jesteśmy zaręczeni.

-Okej. Idziemy?

-Tak.

Justin wysiadł i obszedł samochód żeby otworzyć mi drzwi. Nigdy się do tego nie przyzwyczajenie. Złapał mnie za rękę i weszliśmy do szkoły. Wszyscy się na nas patrzyli. Trochę mnie to krępowało. Podeszliśmy do mojej szafki. Zerknęłam na plan lekcji i zauważyłam że pierwszą mam chemię. Kurwa serio!

-Co teraz masz?

-Fizykę

- Chemię

-Kurwa. Przyjdę po ciebie. Nie wychodź beze mnie z sali.

-Nie mam pięciu lat.

-Ale i tak się martwię.

-Idę bo się spóźnię

Chłopak przyciągnął mnie do szafki i mocno pocałował.

-Pa - powiedziałam lekko zdyszana

-Nara mała.

Szłam korytarzem. Kierowałam się powoli do sali. Byłam jedną z pierwszych. Nagle do klasy wpadły Hanna, Brook i Ally. Kiedy mnie zobaczyły zaczęły piszczeć i krzyczeć.

-Megan ! Jezu! Co ty tu robisz?

-Jus cie wypuścił z domu?

-Jak się czujesz?

-EJ! Dziewczyny! Dobrze jest! - wtedy zadzwonił dzwonek i wszyscy usiedli. Koło mnie siedziała Hanna a przed nami Brook i Ally. Dłużyła mi się ta lekcja. Kiedy zadzwonił dzwonek. Wyszliśmy na korytarz. Pod drzwiami już siedział mój narzeczony z Calebem, Zaynem i Liamem. Pocałowałam go i razem poszliśmy na plac by tam spędzić przerwę. Zauważyłam że Han zbliżyła się trochę, bardzo do Caleba.

-Co teraz macie-zapytał Zayn

-Ja mam w-f - odezwała się Ally

-Ja też-powiedziała Brook razem z Liamem i Calebem.

-A ty skarbie? Co masz-zapytał Jus

-Matematykę

-O to tak jak ja - powiedziała Han

-Pilnuj mi jej

-Dobra, dobra-mrugnęła do niego

________________________________________________________________________________

Ogłoszenia parafialne!! 

Spada liczba wyświetleń pod ostatnim rozdziałem 24. Serio?! Nie wiem powiedzcie mi co robię źle. Plis bo ja już nie wiem. Może napiszę jeszcze jeden rozdział i epilog i koniec. Bo wy i tak tego nie czytacie. Teraz pod tym będzie pewnie 15. Następny rozdział jak będzie 12 vote i 8 kom na początek .

Mrs_Warrior

Out Of Control.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz