Kadın, erkeğe bir bakış atar. Adam içine derin bir soluk çeker. Sonra kadın ona bakmaya devam eder. Havadaki elektrik elle tutulacak kıvama gelir. Sonra birden o büyülü balon patlar ve kadın yataktan düşerek o rüyâdan uyanır.
___________
Sabah aniden yataktan düşerek uyandığımda bunu normal sayabilirdim. Böyle şeyleri hep yaşardım. Fakat kalkar kalkmaz birden önüme çıkan fareyi, normal sayamazdım. Hazırlıksız yakalanarak büyük bir çığlık attım.
Fare de beni gördüğü için ürkmüş gibiydi, insanlar normalde dar bir alanda olsaydı ya da birbirlerine çarpıp gerileseler ve ilk önce kimin yanından geçip gideceğine karar veremedikleri zaman aynı anda sağa sonra sola sonra ise yine sağa doğru hareket etselerdi, sonra da iki kişiden birisi yerinde durup geçip gitme önceliğini karşısındakine verseydi bu gibi bir olay gerçekten de doğal karşılanabilirdi.
Ama söz konusu karşımdaki şey bir fareydi. Dolabımın altından çıkmış karşıma geçmiş benim çığlığımla korkmuş beni geçip gözden kaybolmak için sağıma doğru hızla ilerlemeye başlamıştı ki, şansa bakın ki ben de korkudan aynı anda ona göre sol kalan tarafıma adım atmıştım.
Ayaklarımın hareketini görünce sola saptı ben de sağa saptım. Sabah sabah bir fareyle karşı karşıya ilk önce kim geçecek oyunu oynadığıma inanamıyordum. Neden geri dönüp dolabın altına geri girmiyordu ki?
Derken fare pes edip kuyruğunu ardından koşturarak dolabın altına girip gözden kaybolmuştu.
Hızla odadan çıkmış çoktan evden gitmiş olan Gözde'ye bakmıştım. Allah aşkına apartmanda farenin ne işi gezerdi? Sabah sabah kalbime indirecekti. Eve dönerken ilk iş fare yapışkanı almaktı.
Bu da yetmiyormuş gibi sabah banyo yaparken sular kesilmişti. Murphy kanunları derdi ki eğer bir şey ters gidiyorsa, kalan her şey ters giderdi.
Başka bir olasılık da eğer ikiden üçten fazla ters giden olay varsa o günün ters bir şekilde geçmesi kesinlikle olasıydı.
Allah'tan saçımı yıkamam gerekmemişti, akşam yatmadan Gözde saçıma fön çekmişti.
Köpüklü vücudumu yıkamayı ise mutfaktan su taşıyarak halletmiştim.Daha sonra ayak bileğimin üzerine fazla basmamaya dikkat ederek altına fare giren dolabımın önüne geçmiş lacivert ve beyazlı bir ekose etek -dizlerimin üzerinde bitiyordu- üzerine de göğsünde düğme olarak lacivert bir fiyonkları olan beyaz bir kolsuz gömlek giymiştim.
Saçlarımı da açık bırakıp, ön taraftan saçımın çoğunluğunu alıp ayırarak sağ tarafıma atmış,tarak gibi olan gümüş pırlanta tokayı da alıp saçımın sol tarafına yana geçirmiştim.
Topuklu ayakkabı giyemeyeceğim için Gözde'nin beyaz converslerini ayağıma geçirmiştim.
Evden hızla çıkıp apartmanların ortak otoparkına indiğimde yaşadığım hayal kırıklığını kimse yaşayamazdı. Kızım, kaplumbağam otoparkta değildi. Sevgili patronum arabamı şirkette bırakmama sebep olmuştu.
Mecburen taksiyle işe gidecektim.
Daha fazla aksi bir gün olamaz diye düşünürken bindiğim taksinin tekeri patlamıştı. Bugünün kötü biteceğine kesinlikle inanmıştım.
Sinir krizi geçirmemek için kendimi zor tutmuş, dakika başı saat kontrol etmiştim.
Başka taksi çevirip gitmeye kalkışmıştım ki şoför benden getirdigi yol kadarın parasını istemişti. Yetmemiş bir de onunla para kavgası yapmıştım. Para vermeyi çekindiğimden değildi, beni daha beş dakika sürmemiş evimden uzaklaştırmışken arabasının tekeri patlıyordu ve ben bir de ona para vermeyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanaldan Gerçeğe | TAMAMLANDI!
RomanceKomik, kendi halinde dişli bir kadın karakter! Koca mavi gözü ve 'Deli Feride' lakabıyla gerçekten de sevilesi. Minyon, maskot bir dişi! Feride! Disiplin adamı, karizma, kendinden hiç taviz vermeyen ama gizli bir romantik olan adam! İsmi gibi kendi...