Biz böyle çok güzel olmadık mı ya? Olduk, olduk. Evrenin en güzel çifti biz olduk.
"Uzun zaman önce ilk kez birisini gerçekten sevdiğimde ve onunla gelecek hayalleri kurmaya başladığımda aslında onun beni sevmediğini ve benimle bir gelecek hayal etmediğini öğrendim." Sıkıntıyla nefesini dışarı verdi ve devam etti. "Sonra beni yakın bir arkadaşımla aldattığını anladım. Bunu onunla konuştuğumuzda, savunma bahanesi neydi biliyor musun?"
İtirafının sarsıcı etkisinden kurtulmaya çalışarak, "Neydi?" diye fısıldadım.
"Onunla yeteri kadar ilgilenmediğimi düşünüyordu. Onun üzerine titremediğimi, onu sevmediğimi ve daha birçok şeyi." Sanki bu hastalıklı bir düşünceymiş gibi yüzünü buruşturdu. İfadesinden böyle bir şeyin bir an bile gerçekleşmediğini anlamak zor değildi. "Oysa ben, onu korkutmak istemiyordum. Duygularımın şiddeti yüzünden benden korkup kaçmasını istemiyordum. Ve henüz gençtik. Benim ilk kez ciddi düşündüğüm kız oydu. Ama birbirimizi anlayamadık ve bu ilişki bitti."
"Bana bitmiş gibi gelmedi," dedim sıkıntılı bir şekilde. Anlatırken bile canı yanıyor gibi görünüyordu. "Hala onu-"
"Hayır!"diye çıkıştı. "Böyle bir şey yok! Bunu sana anlattım çünkü, sana bu kadar aşırı ilgi gösterme sebebimi anlamanı istiyorum. Üzerine titriyor, seni kendimce sahipleniyorum çünkü ileride beni seninle ilgilenmediğim için suçlayamayacaksın."
Dehşet bir duygunun içimi sardığını hissettim. Bütün bunlar? "Ne yani? Bana bunları kaçıp gitmemem için mi yaptığını söylüyorsun?" diye tısladım. "Bütün o zorbalıklar ve daha fazlası!" Sağa sola salladığım ellerimi durduramıyordum. "Bunun ne kadar boktan bir ifade şekli olduğunun farkında mısın? Ben seni aldatan o sürtük değilim! Benimle bir ilişkiye başlamak istiyorsan, benden gerçekten hoşlandığını düşünüyorsan bunu benimle paylaşmak zorundasın.Ve buna beraber karar vermeliyiz!"
Şaşkın bir şekilde bana baktığını görebiliyordum. Yine beni sinirlendirmeyi başarmıştı ve işte, deli Feride karşısında kudurmuş bir şekilde bakışlarıyla ona alev saçıyordu.
"Ben bundan daha iyisini hakediyorum." diye fısıldadım. "Beni zorlayarak bana sahip olamazsın. İlgi şevkat böyle gösterilmez."
Rahatsızlık verecek bir pişmanlıkla, "Biliyorum." diye mırıldandı. "Artık bunu görebiliyorum." Başını eğdi ve öylece bekledi.
Geçmişte yaşadığı bu sarsıcı olayın onu ne kadar etkilediğini görebiliyordum ve uzun zaman sonra yeniden bir kadına güvenmeyi seçmişti. Ve o benden başkası değildi.
"Kate'ten bu yüzden mi ayrıldın?" diye sordum.
Başını hızla kaldırdı ve iki yana salladı. "Kate'le daha sonra tanıştım."
Ah.
"Anlıyorum." diye fısıldadım. Teknik olarak bu durumda ne demem gerektiğinden emin olamıyordum. Onunla ayrıldığın için üzüldüm falan. Gram doğrusu yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanaldan Gerçeğe | TAMAMLANDI!
RomanceKomik, kendi halinde dişli bir kadın karakter! Koca mavi gözü ve 'Deli Feride' lakabıyla gerçekten de sevilesi. Minyon, maskot bir dişi! Feride! Disiplin adamı, karizma, kendinden hiç taviz vermeyen ama gizli bir romantik olan adam! İsmi gibi kendi...