fourty-one

1.5K 80 30
                                    

Amie

Když dorazíme do Londýna, Niall trvá na tom, že pojedeme k nim do vily. Kluci pravděpodobně ještě spí, protože je ve vile hrobové ticho.

„Hej kluci, jsme doma," zakřičí Niall na celu vilu.

Jako první se dolů přiřítí Louis.

„Amie, Nialle vy jste mi tak chyběli," vypískne a obejme nás.

„Však ty nám taky, Louisi."

„Koukněme, kdo se nám to vrátil," řekne s úsměvem Liam, když sejde dolů.

„Kde je Harry?" zeptám se.

Kluci pokrčí rameny.

„Typický Harry," odfrkne si Niall.

„Náhodou teď mu křivdíš Nialle, poslední dobou tráví hodně času s tou Emily a vypadá to, že už to nebude jenom holka na jednu noc," zakření se Liam.

„Náš Harry?" zeptá se Niall překvapeně.

„Jo, taky jsme byli překvapení," pokrčí rameny Louis.

„A moje Emily?" vydechnu se šokovaně.

„Jo," kývne Louis.

„Páni. Přeji jim to, oba si zaslouží být šťastní."

„Jo to jo."

„No, my si asi půjdeme vybalit a tak."

„Dobře," kývnou kluci.

„Hm, tak mě napadá, co kdybych, až si vybalím, udělala oběd?"

„Ano, prosím, už mě nebaví jíst pizzu a čínský jídlo," vyhrkne Louis.

„Dobře, dobře, hned se do toho pustím."

Vyjdeme s Niallem nahoru a já automaticky zamířím do pokoje, který jsem tady měla minule.

„Počkej, myslel jsem, že třeba budeš chtít být v pokoji se mnou," zachytí mě Niall za ruku a roztomile se na mě usměje.

„Promiň, vůbec jsem si to neuvědomila."

„V pohodě. Jen jsem se lekl, že se mnou nechceš být v jednom pokoji."

„Tak to se opravdu bát nemusíš," řeknu s úsměvem a vkročím do jeho pokoje.

Položí tašky na zem a okamžitě mi omotá ruce kolem pasu.

„Copak?" zašeptám s úsměvem.

„Nic, nic," řekne a opatrně mě namáčkne na zeď.

Lehce otře své rty o ty mé. Já začnu opatrně bloudit rukou pod jeho tričkem, a nakonec mu ho sundám. On samozřejmě udělá to samé. Potom mi začne motýlími polibky obsypávat celý krk a skončí u mojí podprsenky. Začne se vracet zpátky nahoru, ale já ho zastavím.

„Co se děje?" zeptá se překvapeně.

„Chci to zkusit," zašeptám tak potichu, jak jen dokážu, protože se najednou neskutečně stydím.

„Počkej Amie, opravdu?"

„Jo opravdu."

„Tak dobře," řekne pomalu a jeho ruce začnou bloudit po mých zádech, než najdou zapínání od podprsenky. Těsně předtím, než ji rozepne se, ale rozrazí dveře a dovnitř vtrhne Louis.

„Tak co? Už máte vybaleno? Protože já už mám...," zasekne se v půlce věty, když nás uvidí.

„Eh, já, omlouvám se. Nechtěl jsem," vyhrkne a zmizí.

„Panebože," zašeptám, obejdu Nialla a rychle si navléknu tričko.

„V klidu Amie, nic se nestalo."

„To se stalo, vždyť Louis nás viděl!"

„To je v pohodě."

„To není."

„Věř mi je. Jdeme připravovat ten oběd?"

„No, tak dobře."

Když sejdeme dolů čekám od Louise nějaké poznámky, nebo tak něco, ale jen mlčí a usmívá se. Zbytek dne strávíme koukáním na televizi. Dokonce i Harry se objeví. Kolem šesté se jdu převléknout, protože je čas vyrazit na koncert. Vezmu si na sebe obyčejné džíny, červenou mikinu a červené tenisky. Když seběhnu dolů, kluci už na mě čekají. Dorazíme do menší arény, kde mají kluci dneska hrát a hned se musí jít upravit a převléknout. Já jen tak postavám stranou a snažím se splynout s okolím.

„Ahoj, ty musíš být Amie," ozve se vedle mě milý hlas.

Otočím se a spatřím mile vypadající brunetku.

„Jo, to jsem já," pousměji se.

„Moc ráda tě poznávám, já jsem Cheryl, Liamova přítelkyně," vydechne a natáhne ke mně ruku.

„Moc ráda tě poznávám Cheryl," řeknu s úsměvem a přijmu její ruku.

„To já moc ráda poznávám tebe. Liam říkal, že díky tobě Niall jenom září."

„Opravdu?"

„No jo."

Jenom se usměji a podívám se na Nialla, který k nám zrovna běží.

„Koncert už za chvíli začne lásko. Cheryl tě vezme na místo, odkud na nás dobře uvidíte ano?"

„Dobře. Držím palce."

„Díky," řekne a rychle mě políbí. Pak už odběhne za kluky a já se vydám za Cheryl.

„Ještě si odskočím ano?" řekne Cheryl, když sedíme na místech.

„Jasně," vydechnu a věnuji ji lehký úsměv.

Odejde a já si začnu nervózně podupávat nohou.

„Ehm, ehm," uslyším za mnou.

Otočím se a spatřím přemalovanou holku, na snad deseticentimetrových podpatcích.

„Jsem tady správně, na místech pro rodinu a přítelkyně kluků?" řekne arogantním hlasem.

„Jo, to si. Ty si od nějakého z kluků z rodiny?"

„Ne, jsem přítelkyně. Samozřejmě," řekne a ušklíbne se.

„Aha, Louise?" zeptám se pomalu.

„Ne."

„Panebože, tak Harryho?" řeknu a v duchu, už Harryho proklínám, za to že tahá Em za nos.

„Ne, Harryho ne."

„Tak čí?" zeptám se nechápavě.

„Nialla. Jsem přítelkyně Nialla Horana," řekne a mě se zastaví srdce.



Gotta Be You /N.H./Kde žijí příběhy. Začni objevovat