thirty-three

1.7K 86 20
                                    

Niall

Tentokrát se na film ani pořádně nesoustředím. Vnímám jenom její ruku propletenou s tou mojí. Když si pak o moje rameno opře hlavu a usne usmívám se nepochybně jako idiot.

„Aw, vám to spolu tak strašně sluší," zašeptá Louis.

„Díky. Myslím, že ji vezmu do postele."

„Ale dávej pozor Niallere, znáš se."

„Buď ticho Harry," zamumlám naštvaně a opatrně vezmu Am do náruče.

Cestou nahoru přemýšlím, jestli mám vzít Am k sobě nebo do jejího pokoje. Nakonec usoudím, že ji vezmu k sobě. Určitě by ji to nevadilo. Položím ji na postel a přikryji peřinou. Pak si dám v koupelně rychlou sprchu a zalezu k Am pod peřinu. Už skoro usínám, když mě probudí její hlas. Nejdřív mě napadne, že se třeba probudila, ale ona má dál zavřené oči a ze spaní mumlá.

„Taky tě mám moc ráda Nialle," zamumlá nakonec a pak už je ticho.

Usměji se, posunu se blíž k ní a usnu.

Amie

Ráno, když se probudím chvilku mi trvá, než si uvědomím, kde jsem a čí ruka je to omotaná kolem mého pasu. Pomalinku dám Niallovu ruku stranou a slezu z postele. Po špičkách vyťapkám z pokoje. V koupelně si pak vyčistím zuby a učešu vlasy. Potichu sejdu dolů a začnu připravovat snídani. Udělám míchaná vajíčka a lívance, opeču toasty, a nakonec vymačkám pomerančový džus. Když mám všechno hotové sednu si ke stolu a čekám na kluky. Mezi tím projíždím všechny sociální sítě, na které jsem neměla těch pár dní čas.

„Teda co je to za úžasnou vůni?"

„Snídaně" řeknu s úsměvem.

„Teda asi jsem se zamiloval," řekne Louis.

„Na to zapomeň Louisi," uslyším za sebou Nialla.

Zvednu se ze židle a otočím se k němu.

„Dobré ráno," zamumlá a lehce mě chytne kolem pasu.

„Dobré," řeknu a chci mu dát pusu.

„Já chci taky pusu," objeví se vedle nás Louis.

„Jsi vážně idiot Louisi," řekne Niall.

Zasměji se a sednu si zpátky ke stolu.

„Teda, kde se tady vzalo tolik jídla?" přišourá se Liam v závěsu s Harrym.

„Am nám udělala snídani."

„Páni Am, jsi vážně úžasná."

„Hlavně neříkej, že si se asi zamiloval nebo tě Niall zmlátí," zazubí se Louis.

„Vždyť to nic není kluci, je to jenom snídaně."

„Takovou snídani jsme měli naposled, no vlastně si to ani nepamatuji," zamumlá Harry s plnou pusou.

Když dosnídáme kluci opět trvají na tom, že budou mýt nádobí, a tak je nechám. Vyjdu nahoru do svého pokoje a začnu dávat věci, které mám po pokoji do tašky.

„Co to děláš?" zeptá se překvapeně Niall, který se objeví ve dveřích.

„Balím."

„Proč, udělal jsem snad něco?"

„Ne, panebože Nialle, jak tě to napadlo?"

„Tak proč balíš?"

„Musím domů."

„Ale proč?"

„Nialle, nemůžu tady zůstat napořád a už opravdu potřebuji čisté oblečení. Navíc, nic se mezi námi nemění."

„Vždyť já vím."

„Víš, tak mě napadlo, že třeba kdyby si chtěl, tak bychom mohli zůstat u mě," řeknu pomalu.

„Vážně?"

„Jo, jasně. Všimla jsem si, jak tě občas vytáčí Louis."

„Tak jo, a s tím Louisem máš pravdu, občas dokáže být na zabití," řekne a v očích mu zase začnou poskakovat ty malé jiskřičky.

„Takže vyrazíme?"

Kývne a vezme moji tašku.

„Kam se vy dva chystáte?" zeptá se Liam, když sejdeme dolů.

„Noha už je v pohodě, takže já jedu domů."

„Cože, to ne Amie, nesmíš nás opustit," stojí u mě okamžitě Louis.

„Neboj Louisi, zase se ukážu. Nakonec tu budu tak často, že mě budeš mít plné zuby."

„Tak dobře," zamumlá a obejme mě.

Když pak obejmu i Liama a Harryho konečně vyrazíme.

Jakmile dorazíme ke mně domů nechám Nialla v obýváku a ihned zmizím v koupelně.

Asi po půl hodině vylezu z koupelny a celým bytem se line úžasná vůně.

„Teda, co tady vyvádíš?" zeptám se, když přijdu do kuchyně.

„Oběd. Řekl jsem si, že když ti si nám udělala tak skvělou snídani, tak já udělám oběd."

„Páni a co to bude, až to bude?"

„Zeleninový salát bez rajčat, protože na ty máš alergii a k tomu steak."

„Řekla jsem ti už, že jsi dokonalý?" zamumlám a obejmu ho zezadu.

„Hm, myslím, že jo ale klidně to můžeš zopakovat," řekne s úsměvem.

„Jsi dokonalý," zašeptám a políbím ho.

On si mě opatrně přitáhne k sobě.

„Miluji tě Am," zašeptá tak, že je ho sotva slyšet.

„I já tebe," řeknu a zazubím se na něj.

„Ani nevíš, jak moc jsem šťastný."

„To i já Nialle. To i já."

Gotta Be You /N.H./Kde žijí příběhy. Začni objevovat