character ask II. - answer

1.1K 28 9
                                    

Niall

Co máš s Barbarou?
S Barbarou už nic nemám. Jsme jenom kamarádi.

Proč se s Barbarou kamarádíš?
Já vlastně nevím. Dřív se chovala úplně jinak, byla to fajn holka.

Vysvětlíš to Am? To co udělala Barbara?
Chtěl jsem jí to vysvětlit, ale pak jsem jí viděl s Chrisem. Teď vůbec nevím, co mám dělat.

Vážně si myslíš, že Amie je s Chrisem?
Upřímně? Zrovna teď nevím, co si mám myslet, ale pořád tak trochu věřím, že tohle by Amie neudělala.

Kdy vysvětlíš Amie, že to s tou Barbarou tak nebylo?
To netuším. Myslím, že teď radši uvidí Chrise než mě.

Dúfám, že si nemyslíš, že Am chodí s Chrisom?
Já nevím, co si mám myslet. Co když mě celou dobu opravdu tahala za nos?

Plánuješ to Am vysvetliť?
Chtěl jsem, ale co bude teď? To opravdu netuším.

Si dokonalý❤️❤️❤️
Aw, děkuju moc❤️❤️

Opravdu je to co říkala Barbara pravda?
V tom je ten problém, já nevím co Barbara říkala. Nemám ponětí, co Amie navykládala.

Proč si ještě nepřišel za Amie a vše jí nevysvětlil?
Snažil jsem se, ale jak jsem mohl, když mi nebrala telefon a neotvírala?

Jak myslíš, že to teď bude mezi tebou a Am? Budete ještě někdy spolu?
Opravdu nevím. Strašně moc ji miluju, ale nevím.

Jak myslíš, že to bude mezi tebou a Am? Plánuješ jí to nějak vysvětlit?
Chtěl jsem jí to vysvětlit a říct jí, že ať jí Barbara navykládala cokoliv není to pravda, ale očividně si za mě našla hodně rychle náhradu.

Co ty a Barbara? Chodíte spolu? Co k ní cítíš?
Jsme jenom kamarádi. Jasně, že spolu nechodíme, vždyť chodím s Amie. Je to prostě jenom kamarádka.

Co všechno by si udělal pro Amie? Vidíš s ní ještě nějakou budoucnost?
Udělal bych pro ní všechno na světě. I po tom s Chrisem s ní vidím budoucnost pořád stejně.

Máš rád chleba?
Jasně, že jo. Kdo nemá rád chleba?

Amie

Co cítíš k Chrisovi?
Je to jen kamarád. Jo, je pravda, že se ke mně zachoval hezky, ale je to prostě jenom dobrý kamarád.

Necháš si to od Nialla vysvětlit?
Opravdu nevím. Na jednu stranu bych strašně chtěla slyšet, co mi na to řekne, ale na druhou s ním teď prostě nechci mluvit.

Jak to teď vidíš mezi tebou a Niallem?
Vůbec nevím, jak to teď mezi námi bude.

Dáte se, myslíš, znovu dohromady a odpustíš mu to?
To je těžké. Možná by jsme opravu měli, každý jít svoji cestou. Barbara asi měla pravdu, v tom, že já se k němu nehodím.

Myslíš, že nakonec budeš s Chrisem?
To, myslím, že je hodně málo pravděpodobné, ale kdo ví co? Před pár dny jsem si myslela, že budu napořád s Niallem.

Co momentálně cítíš k Niallovi?
Pořád ho miluju i když jsem na něj neskutečně naštvaná.

Co ty a Chris? Máš ho ráda viď?
Mám ho ráda, jako kamaráda. Vždycky tu pro mě je.

Gotta Be You /N.H./Kde žijí příběhy. Začni objevovat