Zijn grijns maakt me lichtjes ongerust. Plots voel ik een kietelende hand in mijn zij. 'Spinnen voelen dus zo aan.' Vervolgt hij terwijl hij me kietelt.
'Drake stop!' Gil ik uit terwijl ik achterover op het bed val. Hij komt boven me hangen en kietelt me verder.
'Drake!' Probeer ik opnieuw. Zijn fonkelende ogen staren naar mijn zij terwijl ik voel hoe zijn warme handen mijn heupen zachtjes aanraken. Hij trekt zijn hand weg en kijkt me glimlachend aan.'Sukkel...' mompel ik glimlachend terwijl ik me recht duw. Ik zie hoe zijn tong lichtjes over zijn onderlip glijdt maar al snel weer verdwijnt.
'Je vindt me leuk. Geef toe.' Reageert hij glimlachend.
'Nouuu ... geen commentaar.' Glimlach ik terug.'Ik ga m'n spullen uitpakken..' vervolgt hij. Hij stapt van het bed af en begeeft zich door de badkamer naar zijn eigen kamer. Wanneer hij de deur achter zich gesloten heeft, laat ik me opnieuw achterover vallen en staar glimlachend naar het plafond. Hij heeft iets, iets wat me gelukkig maakt, een stem waar ik naar zou luisteren ookal ben ik mezelf kwijt.
Ik duw me in een snok recht en kijk serieus voor me uit. Scar, wat denk je wel niet. Hij is het idiote jongetje dat een invasie in jouw huis heeft gemaakt. Stop met vriendelijk over hem te denken.
P.O.V Drake
Haar schitterende ogen staan in mijn netvlies gebrand. Zo een prachtig meisje, maar zo een slecht karakter. Ik bedoel gewoon, ze maakt de foute keuzes, ze gaat om met de foute jongens.
Wanneer ik mijn kamer binnenstap en de badkamerdeur achter me gesloten heb, hurk ik me voorover om enkele t-shirts uit een doos te halen en vervolgens in mijn kast te leggen. Tot ik plots een gil hoor.
Ik spring vlug recht en met een snelle pas ga ik door de badkamer richting de kamer van Scarlett. Met haar handen voor haar mond en starend naar haar plafon zie ik haar vol angst zitten op haar bed.
'Wat is er gebeurt? Moet je naar een ziekenhuis? Wil je een glaasje water?'
'E... en ... een... s.. sppp.. spin...' brengt ze er stotterend uit.
'God, jij maakt me ongerust om zo iets onnozel?' Ik draai met mijn ogen en kijk haar glimlachend aan. Maar in tegenstelling tot haar blijft zij doodserieus naar het plafond staren.
'Doe het dood!!' Gilt ze uit wanneer ze het kleine beestje van een 4 tal centimeter groot ziet bewegen.
'Rustig rustig...' mompel ik terwijl ik naast haar bed ga staan. 'Nou, ik kan eigenlijk niet echt aan het plafond...' mijn ogen vallen op het angstige meisje dat naast me zit. Zo hulpeloos, zo angstig. Het beeld doet me schrikken.'Zo ga ik echt niet kunnen slapen hoor!' Roept ze uit terwijl ze me aankijkt.
'Binnen een uurtje is dat ding wel weg.' Stel ik haar gerust.
'Ja dan zit hij naast m'n bed, klaar om me op te eten!' Roept ze terug. Ze springt recht, rent naar haar kledingkast, grijpt een pyjama vast en rent de badkamer in. Ondertussen blijf ik verward naar haar acties staren.'Ik kom niet meer in mijn kamer zolang dat ding niet dood is!' Hoor ik achter de deur geroepen worden.
'Oke oke, ik doe m'n best.' Ondertussen pak ik haar sofa en verschuif die naar de hoek van de kamer waar de spin op het plafond zit. Wanneer ik mijn schoen vastgrijp om de spin dood te slaan, zie ik dat het beestje vliegensvlug in een gaatje in de muur kruipt.'En? Is het al dood?' De zachte en licht bevende stem van Scarlett klinkt achter me.
'Nou ... het is weggekropen in dit gaatje.' Wanneer ik haar aankijk zie ik dat ze d'r pyjama aanheeft wat bestaat uit een kort shortje, een wijde T-shirt en haar haar ligt in een losse knot. Even denk ik dat ik staar maar al snel focus ik me terug op dat gaatje.'Oh god... ik overleef dit niet...' begint ze. Ik stap rustig van de sofa af en schuif hem terug naar zijn oorspronkelijke plaats. 'Dat ding gaat mij s'nachts allerlei beten geven en morgenochtend sta ik op met verschrikkelijke pijn.'
'Scar, dit overleef je heus wel... en desnoods mag je ook altijd bij mij komen liggen, ik heb toch een 2-persoonsbed.
'Hahaha, ja dag, dat is echt mijn laatste keus, alsof ik bij jou in een bed zou willen liggen.' Een beetje nerveus en licht beangstigend probeert ze haar duidelijke boodschap over te brengen die ik ook zeker genoeg duidelijk ontvang.'Oke dan' ik blik op mijn horloge en zie dat het 23:26 is. 'Ik ga maar eens slapen, een goedenachtrust he.' Ze knikt kort. 'Jaja, goede nachtrust.' Nog voor ik de deur sluit zie ik hoe ze zich opnieuw beangstigend op haar bed neerzet. Ik glimlach en sluit ook dan effectief de deur.
Enkele minuten later sta ik op mijn kamer en gooi mijn T-shirt over mijn bureaustoel waarbij ik vervolgens ook mijn jeansbroek uittrek en vervang door een jogging. Vervolgens ga ik op m'n bed zitten met m'n gsm voor mijn neus. Niet veel later hoor ik 2 zachte klopjes op de deur. 'Binnen.' Mompel ik met een zware stem.
De deur die leidt naar de badkamer gaat op een kiertje en Scarlett haar hoofd komt er tussen door. Ze bijt zachtjes op haar bovenlip.
'Bij nadere inzien wil ik toch ingaan op jouw verzoek.' Zegt ze zachtjes. Wanneer ik glimlach zie ik ook dat zij glimlacht. Met mijn hoofd knik ik opzij om aan te geven dat ze naast me mag komen liggen, en dat doet ze ook. Met een snelle pas springt ze het bed op waar ze bij vervolgens onder de dekens kruipt.Ik wil me even excuseren dat het zo lang duurt voor ik telkens upload maar ik was ook even wat inspiratie kwijt en heb ik de tussentijd een filmpje gemaakt dat bij dit boek hoort, je zal het laten wel nog zien verschijnen. Ik heb wel al enkele hoofdlijnen voor dit boek maar als jij nog leuke ideetjes hebt dat echt moeten voorkomen mag je dit natuurlijk laten weten!
Bv een leuke actie tussen Scarlett en Drake of tussen Scarlett en Alex?
Love jullie! 😘
Sterretje? 🌟
JE LEEST
Bad Bitch
Romance'Ik bedoel gewoon ...' hij stopt zijn zin en kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat? Nog nooit een meisje in een bh gezien?' Reageer ik bot terwijl ik een shirt uitzoek. Ik merk zijn blik in mijn ooghoek op en zie hoe hij even sukkelt om de...