'Hier' ik kijk in de etalage. 'Dit is een winkel met jurken en pakken voor een bal.'
'Dan gaan we naar binnen.' Reageert Drake droogjes. Ik trek aan zijn arm en sleur hem de winkel binnen. Een gigantische kleding winkel met honderdtallen jurken verschijnt voor mijn ogen. Ik laat mijn blik voorzichtig stukje per stukje over de rekken glijden, een genietend gevoel komt me te binnen wanneer ik de geur van "nieuw stof" ruik.'Ik ga kijken naar de pakken.' Deelt Drake mee. Hij wandelt voor me uit en slaat de hoek om naar het mannengedeelte. Ondertussen laat ik mijn vingertoppen glijden over de zachte fluwelen en dure prijskaartjes. Men zegt dat geld niet gelukkig maakt en ik vind dat helemaal waar, maar eerlijk, geef toe, het helpt toch af en toe een beetje.
Mijn aandacht wordt getrokken naar een rek met vestjes. Met een snelle pas wandel ik naar mijn nieuwe liefde toe. Zachte bonte vestjes in alle kleuren die je je kan bedenken. Mijn ogen glijden over de kleuren en na enkele minuten besluit ik de donkerrode te pakken. Vervolgens draai ik me om en zie ik een rek met allerlei zwarte lange jurken. Ook daar zet ik mijn pas op af. Mijn hand glijdt over een fluwelen jurk die aan de onderkant uitloopt in fellere kleuren zoals paars, wit, rood, oranje. Mouwen heeft het kleed niet en wanneer ik mijn vest er naast hou zie ik direct een mooie combinatie.
Ik grijp de hanger vast en gooi de hoop stof over mijn arm. Vervolgens kijk ik verder. Deze keer vallen mijn ogen op een andere jurk. Deze jurk is opnieuw zonder mouwen en heeft een bustier-vorm. Het bovenlichaam is versierd met hier en daar een diamantje terwijl er rond het midden een prachtige diamanten riem schijnt. Verder loopt de jurk vrij wijd uit in tulle. Ik denk even aan een prinsessenjurk en vervolgens dwalen mijn gedachten af naar mijn jeugd.
Hoe ik telkens de mooiste roze jurk uit de verkleeddoos haalde. Hoe daardoor vervolgens Isabella kwaad werd omdat zij die jurk wou hebben. Hoe ik uiteindelijk altijd onze ruzies won. Ik ben een geboren bitch. Zelf vroeger won ik de argumenten al.
Ik blik even opnieuw op het kleed.
Vervolgens belandt hij ook over mijn schouder en wandel ik de pashokjes in.
Na enkele minuten heb ik het prachtwerk rond mijn lichaam hangen. Het kleed dat uitloopt in verschillende kleuren siert mijn figuur. Ik kijk in de spiegel en twijfel over de stof die zich aan mijn benen bevind. Het is iets te plat als je het mij zou vragen, ik heb meer volume nodig.
'Scar?' Ik hoor de stem van Drake.
'Ja?' Voorzichtig duw ik mijn hoofd tussen de doeken van het pashokje.
'En? Heb je al wat?' Drake staat 3 meter van mij verwijdert en wandelt nu naar me toe.
'Ik weet het niet goed.' Mompel ik terwijl ik naar de grond staar.
'Wel, toon dan!' Hij trekt de doeken uit elkaar en laat zijn ogen over mijn lichaam glijden. Even is het stil.'Mooi..' is het eerste wat hij zegt na enkele seconden. 'Het staat je beeldig.'
'Ik weet het niet, ik heb liever iets van volume rond mijn benen.' Reageer ik nadenkend.
'Ik vind het mooi..' Herhaalt hij opnieuw terwijl hij zich neerzet in een zwart leren zeteltje.Plots ontvang ik een appje. Ik buk me en grijp naar mijn gsm.
Honey❤: is het goed als ik vanavond even langskom? Ik wil je zien. Mis je.
Ik kijk even op. Drakes aandacht ligt bij een meisje dat aan de kassa staat.
Het is lang geleden dat hij ooit 'mis je' of 'hou van je' of iets in die zin zei. Ik twijfel even maar stuur dan terug.
Ik: ja hoor, zo lang het niet te laat wordt. ❤
Ik kijk terug op en zie dat Drake al even naar me staart.
'Ik probeer de andere wel.' Glimlach ik voor ik de gordijnen opnieuw sluit. Vervolgens trek ik de jurk uit en grijp naar de tweede.Ook deze siert mijn lichaam prachtig en heeft ook een mooi volume aan mijn benen. Alleen.... de glinsters. Het is te veel, te veel 'glam'. Het valt te veel op. Nu nog in het roze en een eenhoorn er naast en Isabella zou het nog dragen.
Ik trek de doeken opnieuw open en verschijn uit het pashokje. Drakes ogen glijden weeral over mijn lichaam. 'Mooi.' Komt er opnieuw uit.
'Ik vind het niet. Te veel glitter.' Ik bekijk mezelf kieskeurig in de spiegel. 'Pff...' blaas ik.
'Wacht even hier.' Hoor ik Drake zeggen. Vervolgens springt hij van de stoel af en rent de winkel in. Ik draai me om en zie hoe hij de hoek om wandelt.Na enkele minuten gewacht te hebben besluit ik om me om te kleden. En ja hoor, net wanneer ik de jurk heb uitgedaan zie ik een paar hazelnoot-bruine ogen door het gordijntje gluren.
'Ik zag deze nog hangen.' Zegt hij zacht terwijl ik duidelijk zie hoe zijn ogen op mijn kont vallen.
P.o.v Drake
Haar lichaam is prachtig, elke jurk past bij haar figuur. Ik sowieso ook, maar we praten nu over de kledij.
Voorzichtig grijpt ze het kleed vast en draait zich om. Nog voor enkele seconden blijven mijn ogen op haar lichaam hangen, tot ze zelf de gordijnen toeduwt. Ik besluit om me opnieuw neer te zetten in het zelteltje en af te wachten. Na enkele minuten komt ze buiten.
Een prachtige jurk siert haar lichaam. Opnieuw heeft het een bustier-vorm maar deze keer zijn de diamantjes, glittertjes geworden. De glitters lopen uit in het kleed dat op zijn beurt mooi met volume rond de benen valt. Een pracht plaatje staat voor me te blinken. Ze grijpt naar haar haar dat ze over haar schouders gooit. Vervolgens draait ze zich om.
'Je bent een echte schoonheid.' Breng ik er zonder te beseffen uit. Geen reactie. Ik stel me recht en zie hoe ze met haar rug naar me toe in de spiegel kijkt. Ze frommelt lichtjes aan haar haren terwijl ze zenuwachtig op haar lip bijt.
'Je kan je haar ook opsteken.' Ik laat mijn handen over haar blote rug en glijden en duw haar bruine haren samen. Ze kijkt me nadenkend aan. Mijn aantrekking tot haar op dit moment is zo groot. Ik zou haar het liefst willen kussen, kussen tot ze er bij neervalt. Haar doen bezwijken onder mijn lieve woorden en zachte aanrakingen. Haar lichaam omhelzen en veilig houden.Spijtig genoeg is dit allemaal verbeelding.
Omdat ze voor altijd een bitch blijft, die hebben geen gevoelens. Ik zou het moeten weten. Ik heb het zelf gezien met mijn ogen.
Voorzichtig wandel ik naar achter en laat haar haren los.
'Aan jou de keuze, schoonheid.' Ik plaats me opnieuw in de zetel.Nieuw hoofdstukje!
Wat vond je er van? Welk kleed vond je het mooiste?Tot woensdag! 💕
Geef vooral een sterretje! 🌟
JE LEEST
Bad Bitch
Romance'Ik bedoel gewoon ...' hij stopt zijn zin en kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat? Nog nooit een meisje in een bh gezien?' Reageer ik bot terwijl ik een shirt uitzoek. Ik merk zijn blik in mijn ooghoek op en zie hoe hij even sukkelt om de...