P.o.v Drake
Liefste Scarlett.
Het is zo stil in het huis nu je weg bent.
Waarschijnlijk besef je het zelf niet eens maar ik besef het nog als de dag van gisteren.
De beelden blijven zich maar in mijn hoofd herhalen, hoe ik je eigenlijk sneller moest vertellen dat ik van je hield.
Hoe je hopeloos de grond op viel. Hoe het bloed dat uit je aderen stroomde die de mat bedekte. Hoe je nog een laatste glimlach naar me wierp toen in je opving.Waarschijnlijk vraag je je nu wel vanalles af.
Wat gebeurt er met me?
Leef ik nog?
Waarom besef ik niks?Op dit moment sta ik in je revalidatiekamer, kijkend op een prachtige slapende schoonheid. Doet me lichtjes denken aan Doornroosje. Alhoewel we zeker zijn dat het bij Doornroosje goed afloopt, hebben we dat bij jou niet. Je ligt nu al 3 weken in coma en ik weet niet goed wat ik kan doen. Alles is tenslotte mijn schuld. Moest ik 20 seconden vroeger die deur hebben ingebeukt... of op z'n minst je op school teruggetrokken naar me hebben.
Ik mis jouw lieve bruine ogen die me altijd met een geïrriteerde blik aankeken, of jouw kleine angsten zoals spinnen.
Ik kijk op en zie hoe Scarlett in het ziekenhuisbed ligt. Haar ogen zijn gesloten, haar haar ligt perfect op haar zijden kussen terwijl de dekens over haar lichaam nog net gestreken recht liggen. Mijn vingertop glijdt over haar wang. 'Het spijt me..' fluister ik zacht. 'Maar ik heb echt geen andere keus.'
Ik draai mijn papier om en schrijf verder op de achterkant.
Ik moet iets doen, en spijtig genoeg gaat het je niet bevallen. Dus daarom besluit ik om weg te gaan. Je hebt dan geen last meer van me en ik geloof dat je een lang en gelukkig leven zonder verdriet zal kunnen hebben.
Nogmaals, het spijt me. Maar ik kan niet anders. Ik heb geen andere keus.
Xxx Drake. Jouw badboy.
Na de laatste woorden opgeschreven te hebben vouw ik mijn brief samen en duw ze vervolgens in een envelop met de hoop dat ze die op een dag zal vinden.
Hierboven de beelden die Drake in zijn hoofd afspeelt terwijl hij de brief schrijft.
Het filmpje is niet mijn eigendom en heb ik dan ook van YouTube waar het openbaar staat.
JE LEEST
Bad Bitch
Romansa'Ik bedoel gewoon ...' hij stopt zijn zin en kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat? Nog nooit een meisje in een bh gezien?' Reageer ik bot terwijl ik een shirt uitzoek. Ik merk zijn blik in mijn ooghoek op en zie hoe hij even sukkelt om de...