Wanneer ik op mijn oprit rij, zie ik al een andere auto voor de garage staan. Ik spring mijn Porsche uit, grijp naar mijn handtas en ga met een zelfzekere pas richting de deur. Wanneer ik een 3 tal meter van de deur verwijderd ben,opent de deur zich en staat een stevig gebouwd gestalte in de inkom. Mijn glimlach kan ik niet terughouden wanneer ik de glinsterende ogen van Alex zie.
Ik heb Alex al eens verteld waar de reservesleutel van ons huis ligt en hij kan nu zomaar binnen. Niet dat ik daar iets tegen heb, ik bedoel. Hij is mijn vriend en ik vertrouw hem met mijn leven.
Eenmaal binnen gooit hij de deur achter me toe en plaatst hij zijn handen op mijn heupen. Hij leunt lichtjes naar voor tot zijn lippen naast mijn oren staan.
'Ik heb je gemist.' Zijn diepe stem geeft me rillingen terwijl ik voel hoe hij zachtjes zijn tanden in mijn oorlel plaatst. Ik draai mijn hoofd naar hem toe en voel plots zijn ruwe lippen die de mijne raken. Een stevige kus vindt plaats terwijl zijn koude hand de rits van mijn kleedje opentrekt. Hij drukt me tegen de muur aan en plaatst een baan van kusjes over mijn lippen, langs mijn wang en zo door tot op mijn nek. Ondertussen zakt mijn kleedje naar beneden en trekt hij zijn shirt uit. Een paar stevige blokken spier komen tevoorschijn terwijl ik er mijn fijne vingertoppen over laat glijden. Een grijns verschijnt op zijn gezicht terwijl hij zijn schoenen uitdoet. Ik volg zijn actie en verwijder ook de Nikes van mijn voeten.Vervolgens grijpt hij me vast en draagt hij me de trap op tot in mijn kamer. Eenmaal in mijn kamer gooit hij me op m'n bed en gaat boven me hangen. Zijn ogen dwalen af naar mijn borsten terwijl ik voel hoe zijn hand lichtjes in mijn slipje verdwijnt. Ondertussen kust hij mijn lichaam vanaf mijn navel in een rechte lijn door tot aan mijn lippen.
Dit filmpje is niet mijn eigendom en heb ik dan ook van het youtube kanaal van soulrebel gebruikt.
Hij haalt zijn hand uit mijn slipje en grijpt naar zijn gulp die hij opent.
'Alex..' zucht ik.
'Het doet echt maar even pijn.' Zegt hij terwijl hij met zijn hand door mijn haar gaat.
'Maar ik wil dit niet.' Zucht ik opnieuw. Alex zijn ogen worden groot en al snel springt hij van me af.
'Dude, Scar.' Begint hij. Ik zet me iets rechter en kruis mijn armen voor mijn bh.
'Voorspel kan je wel, maar het echte spel niet? Word toch eens volwassen. ' zijn stem klinkt woest terwijl hij zich van mijn bed afduwt. Hij sluit zijn rits en stapt met een hevige pas mijn kamer uit.'UM..' ik stotter kort en hoor dan hoe hij de trap afstormt. Wat heb ik verkeerd gedaan? 'Alex', ik ren nu ook mijn kamer uit en kijk over de leuning hoe hij de deur uitstapt. In een ruk draai ik me om en glijd tegen de leuning naar beneden tot ik met mijn zitvlak op de grond kom te zitten. Hoezo deze reactie? Ben ik niet goed genoeg? Mijn ogen dwalen door de gangen, enkele tranen lopen over mijn wangen terwijl ik probeer te beseffen wat er juist gebeurt is. Ik moest hem stoppen, ik wou dit niet, maar we hebben nu wel ruzie... nou ja, aan de andere kant, dan had hij me misschien verkracht maar we zouden niet in deze situatie zitten.. ik sluit mijn ogen en denk rustig na. Mijn hand laat ik over mijn kaak glijden waar ik enkele minuten nog talrijke kusjes op kreeg.
Na enkele minuten besluit ik om jess op de hoogte te brengen van wat er juist gebeurt is.
***
Eenmaal op school aangekomen zie ik jess al staan bij enkele jongens. Met een zelfzekere pas ga ik op haar af terwijl ik de jongens al zie grijnzen.
'Hee , jess, wie zijn deze hotties die je vandaag aan de lijn hebt?' Ik draai me naar hen toe en zie dat ze allemaal glimlachend naar ons kijken.
'Bram, Jakob en Stef.' Jess glimlacht lief terwijl ik naast haar sta. 'Kan ik haar even lenen jongens?' Ze knikken allemaal kort en al snel draai ik me om en stap enkele meters verder van de jongens die nu tegen elkaar bezig zijn.'Wat moet ik met Alex?' Begin ik al snel.
'Ik vind dat je hem gewoon moet zeggen wat je voelt.'
'Ben jij dagdronken ofso? Als ik hem zeg wat ik voel zal hij al snel denken dat ik een miet ben.' Jess haalt haar schouders op en staart plots achter me.
'Nou ja, niet dat je veel meer tijd hebt om iets anders te verzinnen.' Ik draai me om en zie Alex achter me staan met een hele groep jongens die hem overal volgen.'Alex..' Glimlach ik zwakjes.
'Schatje.' Hij grijpt me vast en zwaait zijn arm over me heen. 'Dat van gisteren, daar praten we later wel nog over he.' Zijn vingertop vormt cirkeltjes over mijn schouder terwijl ik mijn hoofd op de zijne laat rusten. Een onwennig gevoel gaat door me heen terwijl ik zijn aanraking op mijn tedere huid voel.'Komop, we hebben wiskunde ...' Hij begeleidt me door de gangen terwijl zijn hand ondertussen verschoven is naar mijn gat.
'Vanavond is er een fuif van de jeugdbeweging. Je gaat wel mee he.' Ik knik kort en kijk dan naar de persoon aan het einde van de gang die ons al een hele tijd staart aan te gapen. Al snel herken ik het gezicht, Drake. Wat moet hij nu in godsnaam hebben.'He Scarlett, je bent echt lelijk.' Ik draai me in een ruk om en zie hoe Isabella staat te glimlachen.
'WoW, deze belediging, wat ben ik verdrietig nu. Iedereen weet dat ik mooier ben dan jou dus probeer het maar niet.' Ik gooi mijn haar over mijn schouder terwijl nu ook Jess naast me komt staan. Een duidelijke grijns verschijnt op mijn gezicht terwijl ik isabella doordringend aankijk. 'Wil je op mijn niveau zijn? Klim, bitch.' Fluister ik nog zachtjes. Op dat moment draai ik me opnieuw in een ruk om en loop het klaslokaal binnen.***
Tringggg
De gangen worden gevuld met voetstappen terwijl ik ook het lokaal uitstap. Jess wandelt naast me terwijl we met een slenterende pas stappen. In een onverwachtse beweging voel ik dat ik tegen de muur aangedrukt word.
'Alex.' Glimlach ik kort terwijl ik verdrink in zijn glinsterende ogen.
'Ik zie je vanavond wel Scar!' Jess loopt verder door de gangen terwijl ik kort knik en mijn hand nog opsteek naar haar.
'Schat.' Begint hij terwijl ik voel hoe zijn hand over de houten muur achter mijn rug glijdt. Hij glimlacht kort naar me voor hij zijn lippen stevig op de mijne drukt.'Uhum?' Een korte kuch verbreekt ons momentje terwijl we allebei verbaast opkijken. Enkele hazelnoot bruine ogen staren ons grijnzend aan terwijl ik een groepje jongens achter hem zie staan.
'Wat moet je snul?' Antwoord Alex snel.
'Drake?' Zeg ik op het zelfde moment.
'Jij kent deze snul?' Alex kijkt me nu aan terwijl ik nogsteeds met mijn ogen op Drake gericht sta. Hij staat met een brede grijns te staren naar wat er aan het gebeuren is terwijl zijn 3tal volgertjes dat ook doen.
'Umh nee?' Antwoord ik snel naar Alex.'En of ze me kent, we hebben dit weekend elkaar ontmoet op een feest waarbij onze beide ouders uitgenodigd waren.' Grijnst Drake.
JE LEEST
Bad Bitch
Любовные романы'Ik bedoel gewoon ...' hij stopt zijn zin en kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat? Nog nooit een meisje in een bh gezien?' Reageer ik bot terwijl ik een shirt uitzoek. Ik merk zijn blik in mijn ooghoek op en zie hoe hij even sukkelt om de...