Hoofdstuk 11

2.7K 146 13
                                    

P.o.v Scarlett
Met een zachte duw verplaats ik me van de ene kant naar de andere kant van het bed. Een warme huid raakt mijn koude handen en al snel schrik ik van de mompelende stem van Drake.

'Gosh, wat heb jij koude handen.' De stem is diep en heeft een zachte ochtendkraak die je niet bij iedereen hoort. 2 warmere handen omringen de mijne. Al snel springen mijn ogen wagenwijd open en schiet een halve meter naar achter wanneer ik opmerk dat ik maar 3 centimeter verwijdert was van Drake's lippen.
'Goeiemorgen schoonheid.' Hij knipoogt op een speelse manier terwijl hij me aanstaart.
'Hoelang ben jij al wakker?' Ik wrijf in m'n ogen en staar een beetje door de kamer.
'10 minuutjes ofso.' Ondertussen zie ik dat Drake het laken van het bed weghaalt.
'En in die 10 minuutjes heb je liggen staren naar mij?' Ik duw me recht en stap uit het bed.
'Weet je dat je lippen lichtjes asymmetrisch zijn?' Een kleine grijns verschijnt op zijn gezicht.
'Voor de duidelijkheid, ik heb een vriend en ben niet geïnteresseerd in vreemdgaan.' Ik kruis mijn armen koppig over elkaar en merk nu pas de getrainde sixpack van Drake op.
'Mooi he.' Antwoordt hij ijdel wanneer hij het opmerkt.
'Alex de zijne is toch mooier...' Mompel ik. Met die woorden stap ik zijn kamer uit.

Wanneer ik mijn kamer binnenwandel grijp ik naar m'n gsm en zie een berichtje van Alex.
Honey: hee, kom je vanmiddag om 14u naar mijn chillplek?

Even twijfel ik, ik ben nog maar 1 keer op die plek geweest en dat is de plaats waar hij drugs dealt en meestal rookt. Maar ik kan hem moeilijk opnieuw afslaan, dan gaat hij zeker opmerken dat er wat gaande is.

Ik: ja hoor, ik zal er zijn! Love you! 😘

Al snel sluit ik m'n gsm weer en wanneer ik me omdraai merk ik dat Drake achter me staat. 'Wanneer gaan we eten?' Zijn goed ruikende cologne vult mijn neusgaten terwijl ze ook gevuld worden met een frisse mint geur die van zijn koude adem komt. 'Ik kom zo, zoek maar al waar de borden enzo staan.' Zeg ik vluchtig terwijl ik opmerk dat het al 12u is en ik me nog helemaal moet klaarmaken. Zijn hazelnoot-bruine ogen staren me vragend aan maar al snel draait hij zich om en begeeft zich naar de gang waar ik hem de trap hoor afgaan.

Ik trek vlug een jumpsuit uit mijn kast en doe die zo snel mogelijk aan. Vervolgens doe ik wat mascara op mijn wimpers, wat lipgloss op m'n lippen, een kleine beetje matterende poeder over mijn gezicht en tot slot duw ik mijn haar op een losse staart. In een haast storm ik de trap af, wanneer ik beneden toekom zie ik Drake aan tafel zitten met alles voor zich uitgesteld.
'Je hebt precies al gevonden waar alles ligt?' Ik plaats me voor Drake neer en zie dat hij al een boterham aan het eten is. Met mijn hand voel ik de droogte van het brood wanneer ik zelf ook een sneetje pak, mijn ogen glijden over het blinkende service en de romige geur van kaas komt me tegemoet. Wanneer ik de belegde boterham in mijn mond duw, voel ik mijn smaakpapillen juichen van geluk.

'Waar ga je naartoe?' Drake onderbreekt mijn genietend momentje met een volgepropte mond. 'Alex.' Antwoord ik kort. 'En wat ga je daar doen?' Hij trekt zijn wenkbrauwen op en met een paar draaiende ogen vermijd ik oogcontact. 'Je weet wel, gewoon chillen.'
'Uhu, gewoon chillen.' Zijn stem klinkt zo sarcastisch dat het niet eens meer grappig is.
'Oh Drakie jongen, is het zo lang geleden dat je een vriendin had, dat je nu niet eens meer weet wat een koppeltje doet als ze samen zijn?' Nu verschijnt de grijns op mijn gezicht terwijl ik duidelijk een geschrokken gelaatsuitdrukking van Drake ontvang. Die zag hij duidelijk niet aankomen.

'Nou ja, ik wacht nog op de perfecte, in de tussentijd probeer ik ze maar uit.' Antwoord hij kort. 'Oh nee, jij bent zo een typetje.' Ik neem nog een hap van mijn boterham.
'Wat voor typetje?'
'Nou ja, het typetje dat met iedereen naar bed gaat...'
'Haha, en Alex niet ofso?' een sarcastische lach klinkt uit zijn mond.
'Neen..' Zeg ik vol beslotenheid.
'Oke dan. Hoe lang zijn jullie al samen?'
'De volle 3 maand.' Knik ik tevreden.
'Heb je hem daadwerkelijk gezien in de vakantie?'
'Wat gaat dat jou aan?' Ik rol met mijn ogen en grijp een nieuw sneetje brood.
'Antwoord gewoon.' Beveelt hij me.
'Nou, niet echt, op het einde van het vorig schooljaar had hij me gekust in z'n chillplek en daarna is hij naar Spanje getrokken voor 2 maand.'
'Voila..' zegt hij kort terwijl nu ook hij een extra sneetje pakt.
'Alsof ik jouw liefdesadvies wil? Jij begrijpt mijn band met Alex gewoon niet. Ten slotte, als jij echt beweert dat je zoveel weet van meisjes, had je nu al lang een lief gehad.'

P.o.v Drake

Maar little does she know, dat mijn oog al op haar gevallen is....


Whoohoooo nieuw hoofdstuk!
Ik ga regelmatiger proberen uploaden dus blijf vooral m'n boek volgen!

Kusjesss.
Sterretje? 🌟

Bad BitchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu