Hoofdstuk 37

2K 110 42
                                    

P.o.v Scarlett

'Gelieve al uw kleren uit te doen en uw lichaam op het zwarte kruis voor de deur te begeven.' Klinkt het vervolgens door de speaker. 'Alsof ik dat ga doen... wat denken jullie wel niet van mij? Ik wil hier niet eens zijn! Laat me er uit!' Gil ik wanneer ik voor de grote deur ga staan.

Gelieve al uw kleren uit te doen en u op het zwarte kruis voor de deur te stellen.' Klinkt het opnieuw.
'Neen!' Roep ik koppig door de kamer.
'Gelieve uw kleding uit te doen of we zullen er versterking bij halen, dit is uw laatste waarschuwing.' Hoor ik vervolgens. De stem die uit te speaker komt is zo danig vervormd dat je niet kan horen wie het is. Het is een soort samenkomst van allerlei stemmen die op elkaar zijn geplakt en het zelfde zeggen. Ik wankel enkele passen naar achter en staar dan naar de ijzeren bak rechts van me. Mijn blote voeten staan op een zwart kruis, de koude betonnen grond tintelt onder mijn tenen, mijn ogen vallen vervolgens op de camera die me al de hele tijd volgt.

Met een tegenzin beslis ik de kleding uit te doen. Ik begin met mijn T-shirt, de zachte stof glijdt langs mijn kille huid, die laat ik vervolgens vallen in de bak. Daarna volgt mijn joggingbroek. Nu sta ik enkel nog in mijn ondergoed maar ook dat moet blijkbaar uit. Met een diepe zucht duw ik mijn bh los en laat hem ook vallen in de bak, als snel volgt mijn slip ook. Helemaal naakt sta ik op het zwarte kruis.

'Bedankt voor uw medewerking.' Klinkt er door de speaker. Mijn ogen rollen van de ene kant naar de andere kant van de kamer terwijl ik plots een hevige lading water over me heen krijg, het water loopt van mijn ogen tot in mijn mond. Ik schrik op het eerste moment heel erg door de koude temperatuur maar al snel voel ik enkele warme windblazers langs beide kanten van de kamer op mij blazen. In no time ben ik weer droog.

'Gelieve deze aan te doen aub.' Aan de linkerkant van de deur merk ik plots een spotlight op dat op een andere ijzeren mand gaat schijnen. In die mand liggen enkele kledingstukken die ik maar al te graag aantrek. Ik bedoel, zo naakt voor een camera staan is nu niet bepaald een fijn gevoel.

 Ik bedoel, zo naakt voor een camera staan is nu niet bepaald een fijn gevoel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

In die bak vind ik een wit hemd en een witte short. Ook ligt er wat ondergoed en een paar witte instapschoenen in. Wanneer ik deze kleding aanheb gaat de deur open. De kamer achter de deur is donker, zo donker dat je er zelf geen klein sprankeltje licht in zou kunnen opmerken. Ondertussen glijdt er een kille wind over mijn armen waardoor dat het haar op mijn armen gaat rechtstaan. Een naar gevoel stroomt door mijn lijf.

Voorzichtig laat ik mijn lompe schoenen mij in de donkere kamer brengen. Plots springt er een licht aan. De ruimte waar ik me in begeef is helemaal wit, voor mij staat een ziekenhuisbed en wat verder zie ik een tafeltje met allerlei vloeistoffen en wat naalden. Met een geschrokken hart wil ik me zo snel mogelijk weer omdraaien en terug naar de vorige kamer gaan maar de deur achter me valt met een harde slag toe. Vervolgens hoor ik hoe deze op slot gedraaid word. Mijn handpalmen slaan op de deur terwijl ik machteloos 'laat me hier uit.' Gil. Niemand komt opdagen, niemand zal dat ook ooit doen. Ik ben gevangen in de kooi van de leeuw en zo stom als het maar kan zijn ben ik er als prooi zelf ingelopen. Wie zou zich nu in godsnaam afvragen waar ik ben? Mijn ouders zijn weg, Drake is weg, ... ik ben helemaal alleen.

'Goedenavond juffrouw.' Ik hoor een bekende stem achter me. Wanneer ik me omdraai zie ik ook de verdomde duivelse ogen achter de stem. Hij grijpt met zijn handen bedekt in latex handschoenen naar een potje vloeistof dat op de tafel staat. Wanneer hij opkijkt zie ik een grillige glimlach rond zijn lippen.

Alex.

Ik ben back gurllsss (en eventueel jongens).

Ik zal om de 2 a 3 dagen een nieuw hoofdstuk proberen online zetten, als het vroeger kan zal ik dit ook vroeger doen!
Genieten jullie ookal zo van jullie vakantie?

Groetjes uit belgieee! 😘

Sterretje?

Bad BitchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu