P.o.v Drake
Vanavond is het bal. Na enkele berichtjes naar Isabella gestuurd te hebben om te vragen of ze met mij wou gaan is alles al geregeld. Ik duw de kasten in de hotelkamer open en besef dat ik mijn kostuum en masker vergeten ben. Voorzichtig sluit ik mijn ogen en plaats me terug op het bed. De nacht ging moeizaam voorbij. Ik werd wakker bij iedere donderslag en zag telkens de betraande ogen van Scarlett voor me. Iets zegt me dat zij helemaal niet aan me denkt, dat ze volop bezig is met Alex die haar elke seconde van de dag zou verkrachten.
Ik duw me van het bed af en besluit om mijn kostuum te gaan ophalen thuis.
***
Wanneer ik binnenstap in het huis zie ik dat alle deuren gesloten zijn. Geen enkel licht brandt en geen enkel geluid klinkt door mijn oren. Zonder het te beseffen is de eerste plaats waar ik naartoe stap de kamer van Scarlett. Voorzichtig geef ik 2 tikken op de deur en open vervolgens het piepende ding. Een op de grond slapend meisje verschijnt voor mijn ogen. Haar bruine glanzende haren liggen wild om haar heen terwijl er enkele sigaretten naast haar linkerhand liggen. Plots besef ik me dat de kamer gevuld is met een lichte rook en dat mijn longen smeken om verse lucht. Ik word bijna al high van gewoon in deze kamer te staan. Alhoewel de verleiding groot is om een sigaret aan te steken en op te roken, trekt de slapende schoonheid op de grond meer mijn aandacht.
Een hatend gevoel schiet door me heen wanneer ik haar zie liggen. Haat voor Alex, die haar de sigaretten gaf, haat voor haar, omdat ze zo dom kon zijn om te roken en haat voor mezelf, want door mij heeft ze dit gedaan. Door mij zit ze in deze problemen en enkel als ik weg ben zal het weer goed zijn. Ik stap de kamer binnen en duw het raam open. Een frisse wind waait door mijn tevredengestelde neusgaten terwijl ik me over Scarlett heen buk.
Met enkele vingers wrijf ik de verdwaalde haren uit haar gezicht. Ze slaapt zo diep, zo mooi.
'Scar?' Fluister ik.
'Wat?' Hoor ik met een mompelde stem terug.
'Wat heb je gedaan?' Fluister ik opnieuw. Voorzichtig opent ze haar ogen en staart ze naar de talloze lege sigaretten om haar heen. 'Ik weet het niet.' Krijg ik kort terug.Een diepe zucht verlaat mijn mond terwijl ik haar onrustig zie rondkijken. 'Ik kon niet slapen.' Volgt er. Ze probeert zich op te duwen maar zakt al snel weer door haar fijne armen. 'Ik ben moe..' mompelt ze verder. 'Hoofdpijn.' Is het volgende dat ik hoor. Haar fijne hand grijpt naar haar hoofd terwijl ze haar ogen stevig toeknijpt.
'Het spijt me zo...' fluister ik. Mijn ogen zijn lichtjes betraand terwijl ik zie hoe zij de hare weer sluit. Dit heb ik haar aangedaan. Dit is mijn schuld. Mijn armen glijden onder haar rug en benen. In bruids-pose til ik haar op. Voorzichtig drukt ze haar ijskoude handen tegen mijn opgewarmde lichaam aan en ik zie hoe ze zich stevig maar machteloos vastklemt. Om haar uit deze nicotine-sauna te halen besluit ik om haar in mijn kamer te leggen.
Vervolgens trek ik een deken over haar heen en wandel naar de keuken voor een glas water en een aspirine. Wanneer ik terug ben zie ik haar ogen geopend naar mij staren.
'Je had hoofdpijn..' Begin ik.
'Wat?' Haar verwarde gezicht is duidelijk op te merken. 'Hoe weet je dat?'
'Je zei het me net nog?' Ik duw de aspirine voor haar neus en doe het teken dat ze die mag nemen.
'Oh.' Krijg ik terug.
'Eet op.' Beveel ik haar. In een wip vliegt het pilletje binnen en na enkele slokken is het verdwenen naar haar maag.'Ik ben moe..' Hoor ik na enkele minuten weer.
'Slaap dan.' Voorzichtig leunt ze terug naar achter terwijl ik het deken opnieuw goed over haar heen leg.
'Dat lukt niet...' In haar ogen ontstaan zachte tranen. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik bij haar blijf. Ik leg me naast haar neer en sla mijn arm rond haar middel terwijl ik haar dicht tegen me aantrek.
'Slaap maar. Ik ben hier. Je bent veilig.' Fluister ik in haar oor. Vervolgens druk ik een zachte kus op haar voor hoofd en zie hoe haar ogen voorzichtig sluiten.Nieuw hoofdstukje!
Sorry dat het zo lang duurde!Het volgende hoofdstuk zal op het bal zijn!
Wat denk je dat er gaat gebeuren?
Wat vond je van dit hoofdstuk?
Sterretje? ⭐️
Tot vanavond of morgen voor het volgende hoofdstuk! ❤
JE LEEST
Bad Bitch
Romance'Ik bedoel gewoon ...' hij stopt zijn zin en kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat? Nog nooit een meisje in een bh gezien?' Reageer ik bot terwijl ik een shirt uitzoek. Ik merk zijn blik in mijn ooghoek op en zie hoe hij even sukkelt om de...