P.o.v Scarlett
Ik word wakker door een irritant geluidje dat in de verte klinkt. Mijn ogen zijn loodzwaar en openen moeizaam maar het lukt me uiteindelijk toch om ze te openen. Na enkele seconden besef ik dat ik niet in mijn eigen bed noch op de grond lig. Ik duw me in een ruk recht en kijk vluchtig rond. Ik lig in de kamer van Drake, er is niemand te bespeuren, raar? Op het nachtkastje staat een glas water met een aspirine er naast. Nu pas voel ik hoe een hevige hoofdpijn ik wel niet heb. Met mijn ijskoude hand grijp ik naar mijn hoofd en al snel besluit ik om de aspirine te pakken. Het is net alsof mijn hersenen me haten omdat ik een sigaret gerookt heb en daarom tegen mijn hoofd beginnen te stampen.
Voorzichtig stel ik me recht en wandel door naar mijn kamer. Wanneer ik daar toekom voel ik een ijskoude wind over mijn blote benen waaien. Een beetje verward duw ik mijn raam toe terwijl ik naar alle lege en verdwaalde sigaretpulken op de grond staar. Ik heb er minimum 9 opgerookt.. dat is echt te veel, hoeveel pijnstiller had ik wel niet nodig om te kunnen slapen? Hoeveel pijnstiller zal ik wel niet nodig hebben als hij voor altijd weg blijft? Scar? Wat doe je toch allemaal? Hoe ben je in dat bed belandt?
Talloze vragen springen in mijn hoofd. Maar veel tijd om te denken heb ik niet, opnieuw begint mijn telefoon te rinkelen en al snel zie ik dat ik een sms'je van Alex heb.
Honey❤: sta aan je deur om 8.
Ik: sgoed! Ly! ❤❤❤Wanneer ik naar mijn horloge blik heb ik door dat het al 6 uur is en als ik nu niet begin met me klaar te maken heb ik een gigantisch probleem. Snel grijp ik naar handdoeken en douchegel. Die gooi ik in de badkamer terwijl ik al mijn benodigdheden zoals altijd op een rijtje zet. Ik begin met de handdoek en eindig met de parfum. Enkele seconden later sta ik al in de douche.
De Kokos shampoo, spoeling, olie voeden mijn haar en de lekkere producten van Lush laten een fantastische geur in de badkamer achter. Na een 10tal minuten ben ik klaar om te beginnen met mijn make-up. Ik kies voor een bloedrode lippenstift terwijl ik ga voor een zacht bruine oogschaduw met een dun eyeliner lijntje en een mooie laag mascara. Vervolgens grijp ik naar een zacht roze glinsterende nagellak, terwijl ik die opdoe spuit ik ook wat parfum over mijn lichaam. Daarna grijp ik mijn prachtige juwelen vast. Enkele blinkende steentjes sieren mijn oren terwijl een prachtige ketting met een zachte warme steen en daarrond nog meer diamantjes mijn nek siert. Als voorlaatste trek ik een gigantisch pak uit mijn kledingkast.
Na dat ik de rits open getrokken heb verschijnt er een prachtige zwarte jurk voor mijn ogen. De jurk die Drake voor mij had uitgekozen. Na enkele moeilijke, springende en dansende bewegingen zit ik in de jurk. Ik trek de vest rond mijn armen en tot slot zet ik het masker op mijn ogen. Wanneer ik in de spiegel kijk zie ik een tevreden Scarlett. Nu niet om op te scheppen... maar ik ben best blij met het eindresultaat.
DING DONG
Op dat moment klinkt de deurbel. Voorzichtig wandel ik de houten trap af. Mijn blote breekbare voeten raken de houten planken terwijl mijn vingertoppen over de houten balustrades glijden. Eenmaal aan de deur zie ik door het raam een helemaal opgemaakte Alex staan. Met een ruk verwijdert hij het masker van zijn ogen wanneer ik de deur openzwier. Zijn lichaam komt mooi uit in het pak alhoewel ik me niet erg aangetrokken tot hem voel. Het staat hem. Maar daar is ook alles mee gezegd.
'Wouw, je ziet er beeldig uit!' Klinkt het. De eerste keer in mijn hele leven dat ik een compliment van hem krijg.
'Bedankt.' Mijn wangen kleuren lichtjes roze terwijl ik naar achter stap en hem binnen laat komen.
'Ik ga juist om mijn tas!' Roep ik terwijl ik de trap op spurt. Eenmaal in mijn kamer grijp ik naar mijn zwarte leren tasje. Ik grijp naar mijn gsm, blaarpleisters, een kleine tube parfum, .. mijn hand glijdt kort over het pakje sigaretten. De verleiding is groot... zou ik?'Scar! Waar blijf je?' Alex brult door de gangen. In een ruk grijp ik naar de 3 sigaretten die voor me lagen en duw ze in het tasje.
'Ik ben klaar.' Zo elegant mogelijk wandel ik opnieuw de trap af. Eenmaal beneden grijp ik naar mijn zwarte hoge hakken. Omdat ik eigenlijk geen hakken-persoon ben en dit duidelijk éénmalig is, grijp ik ook naar mijn Nikes die ik vervolgens in de auto wil liggen. Wanneer ik de hakken aanheb voel ik de hand van Alex naar mijn kont glijden. Even krijg ik het opnieuw benauwd. De ongewilde aanraking doet me mentaal in elkaar kruipen. Was Drake hier maar...Nieuw hoofdstukje!
Oke oke, nu gaan we daadwerkelijk naar het bal!
Wat vond je van dit stuk?
Veel liefde voor jullie en jullie leuke reacties! ❤
JE LEEST
Bad Bitch
Romance'Ik bedoel gewoon ...' hij stopt zijn zin en kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat? Nog nooit een meisje in een bh gezien?' Reageer ik bot terwijl ik een shirt uitzoek. Ik merk zijn blik in mijn ooghoek op en zie hoe hij even sukkelt om de...